|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: http://i9.tinypic.com/29yh45h.jpg [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 21-02-2007 9:02] signature |
|
*note to myself* Dan komt er een filter op zodat je dit soort plaatjes nog wél kunt blijven posten |
|
Hypnos heeft wel gelijk. smiley aanklikken = weg tekst |
|
De koffiesmiley doet het niet. Bruce Banner |
|
Nee, zwaar irritant! Moet hem de hele tijd zelf posten met img tags |
|
De colasmiley is alive & kicking though Zenial |
|
"Vraag niet gevonden. Editen niet mogelijk." waarom krijg ik deze mededeling constant????????????? signature |
|
Wie wat waar? |
|
quote: dat wattete hier op mijn scherm! signature |
|
Wat probeer je te doen als de die melding krijgt? |
|
hetzelfde als bij "dit topic is een deel van gesloten blablabla", klikken op actieve topics, maar de post is niet aangejkomen signature |
|
Ik ben bang dat die omschrijving te.. euhm.. Hypnos is voor mijn interpretatievermogen. |
|
euhm... op klikken signature |
|
Als ik op active topics klik, krijg ik zoals verwacht dat overzicht te zien. Vanuit welk scherm klik je op die link, wat heb je daar gedaan, als je in een topic zat, was dat een open of gesloten topic etc.. ?? |
|
ok, momentje het is wanneer ik iets edit, dus moeilijk om voor te tonen (uit te leggen) [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 01-03-2007 0:29] signature |
|
Okay, dus als je een post van jezelf edit en je klikt vervolgens op de active topics link, krijg je die melding?? Maak je gebruik van de back/ forward knoppen van je browser? Zo ja: don't. |
|
quote: neeee, als ik mijn eigen post soms probeer te editten komt die rare mededeling "editten niet mogelijk... tarararatarataratra..." en dan moet ik via het klikken op actieve topics teruggaan [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 01-03-2007 0:35] signature |
|
nu was het volledig kaputt signature |
|
Het zou kunnen dat je een post zit te editten in een topic dat net door mij of 1 van mijn collega's dichtgepleurd wordt.. Op het moment dat jij de wijziging verstuurt en het topic is ondertussen gesloten krijg je die melding, voor zover ik weet. Dat is dan ook gelijk het enige dat ik momenteel kan bedenken.. |
|
zou het kunnen dat als je je post edit in een post met 300 tjes dat dat ook gebeurt? signature |
|
quote: Lege img-tags? Of een groot aantal plaatjes? |
|
quote: dat tweede signature |
|
quote: Hmmm.. Ik zal het eens uitproberen.. |
|
Mijn dingetjes worden niet meer rood met nieuwe posts! |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |