|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:ja |
|
Als ik nu naar de frontpage ga kan ik onder CD-reviews doorklikken op de link naar "Cemeterial - Сады �..." (en nu maar hopen dat het forum niet alles om zeep helpt). Volgens mij is het script dat de titel in moet korten niet helemaal zich ervan bewust dat een karakter in UTF-8 uit meer dan 1 byte kan bestaan. |
|
quote:ja daar lijkt het inderdaad op. Echt groot probleem vind ik het niet. |
|
quote:Nee, maar de topictitel heeft het dan ook niet over "Grote forum- en frontpagebugs hier rapporteren" |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 14-08-2012 3:53] |
|
Geen bug, meer een suggestie. Op de frontpage de reviewscore in haakjes achter de titel van het album. Het merendeel van de shit op de frontpage ken ik niet eens van naam. Aangezien ik [en de meeste internetgebruikers] wat lui ben, ga ik niet op elke link klikken om de score te checken. I know, er staat nu al tussen haakjes het aantal reactie's achter. Mij persoonlijk boeit dat minder dan de score, maar dat kan natuurlijk aan mij liggen. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Vraagje. Is mijn reactie op de review van Psychogod door een bug verdwenen of is het not done om een review met de volgende zinsnede sexistisch te noemen? quote: Ik ga ervan uit dat het het laatste is en dat mijn commentaar dat betreffende review sexistisch is over de grenzen van het betamelijke is gegaan, maar ik wil toch even uitsluiten dat een bug geplaatste reacties opeet. |
|
Flauw als je reactie is verwijderd, maar waarom zou dat seksistisch zijn dan? [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 08-01-2013 13:03] |
|
quote: Ik zocht gisteren de review nog eens op en zag inderdaad dat je reactie weg was en vond het gek dat je hem wellicht zelf verwijderd zou hebben. Naar ik weet is er door ons geen enkele reactie verwijderd. Misschien is het een beetje voorbarig van je om te denken dat heel Zware Metalen als een dictatorisch regime voortbeweegt. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Het leek me ook niet echt des ZMs om zomaar reacties te verwijderen, vandaar dat ik het hier even meld. Misschien is het dus een beetje voorbarig van jou om te denken dat ik denk dat heel Zware Metalen als een dictatoriaal regime voortbeweegt @Helvete: dit is niet het topic voor een inhoudelijke discussie, daar zouden de reactiemogelijkheden op de frontpage goed voor moeten zijn... [Dit bericht is gewijzigd door Blueprint op 08-01-2013 13:08] |
|
quote: Wellicht las ik je reactie iets teveel met een negatieve ondertoon. Ik heb over de review met iemand anders van de redactie gepraat gisteren, want ik vond de zinsnede vrij smakeloos en tevens leeg van enige inhoud. Conclusie was dat het wel erg op het randje was, maar dat we achteraf gezien de review niet ineens offline kunnen halen. Dus dat is niet gebeurd. Wat er met je reactie is gebeurd weet ik echt niet, want volgens mij had iemand anders er ook nog op gereageerd. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 08-01-2013 13:08] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Misschien heb ik het wat scherp neergezet, maar het zou dan ook een wat ongelukkig toeval zijn dat net die ene negatieve reactie is opgegeten door een bug. Juist omdat ik ZM zie als een open community en me hierover verbaas, maak ik daar melding van. |
|
Bleek geen bug, maar wel een niet goed overwogen verwijder-actie. Excuses van de schrijver voor Blueprint, en een uitnodiging om dezelfde opmerking nog eens te maken Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Volgens mij moet Blueprint even de definitie van seksisme gaan opzoeken. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Zou kunnen, mogen jullie het ergens anders over gaan hebben Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Uiteindelijk was het gewoon een kleine speelse verwijzing naar het geluid van de dame als frontvrouwe van de band. Maar, we hebben toch zoiets als een aanpaslijst? [Dit bericht is gewijzigd door Metal Spiderman op 08-01-2013 16:08] No Pain, No Gain |
|
Gaarne voor deze discussie een ander topic gebruiken. Ik begrijp de aanleiding om het hier te posten maar nu graag weer gebruiken om bugs te melden en dergelijke. |
|
In de standaardopmaak - dus op iedere pagina - staat helemaal onderin de tekst "© 2001 - 2013 Stichting ZwareMetalen". De URL waar de tekst 'Stichting Zwaremetalen' naar verwijst, leidt echter nergens toe (ja, een pagina met de tekst 'Pagina niet gevonden'). Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote:Top bedankt. Aangepast! |
|
Bij het openen van het racisme topic ( http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3634/16 ) krijg ik een malware melding, in Chrome. |
|
oei, wat betekent dat? signature |
|
quote: |
|
quote: Mijn reactie volgend op die van jou was ook verwijderd. Vond ik niet meer zo verbazingwekkend, enkele van mijn reacties -die soms wat kritisch waren over de review zelf- zijn in het verleden wel vaker verwijderd en elke keer werd dat afgedaan als 'foutje'. Zal wel, ik geloof dat niet meer. |
|
echt? :s bij mij ook? signature |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |