IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Familie en muziek Volgende pagina
Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 28-01-2002 19:11 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Hoe is het gesteld met de muzieksmaak van jullie familieleden?

Bij mij:
Broertje (12): Nu-metal, punkrock, af en toe wat power/gothic metal
Broer (bijna 18): Nu-metal, punk(rock), hardcore
Zus (19): Nederpop, klassieke filmmuziek, fanfaremuziek, feestmuziek
Vader (48): Klassiek, Jazz
Moeder (41): Skyradio

Het is wel duidelijk dan mijn muzieksmaak het beste is ontwikkeld. Laatst had ik het met m'n broer over Houwitser, vond ik wel 1 van de betere metalbands in NL. Was m'n broer het niet mee eens. Dreadlock Pussy en de Heideroosjes waren echt wel stukken beter

Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you

Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 28-01-2002 19:13 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

2 zussen: radiotop40crap
Pa:klassiek, jazz, bleus
Ma:hmm, geen idee eigenlijk...
ik: METAL!!!!!!

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 28-01-2002 19:22 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Broertje (11): Opeth, Iced Earth, Dimmu, Apocalyptica en af en toe Black Sabbath en verder ongeveer alles wat ik in mijn cdrek heb staan. (ik verzorg zijn muzikale opvoeding)
Broer (18): Hardcore Punk, de oude metallica Borknagar, CoB. (voor de rest kan hij alles waar ik naar luister wel waarderen maar het is nou niet echt iets wat ie zelf zou kopen zegt ie)
Vader: Klassiek, Jazz, Blues, de oude metal bands zoals Black Sabbath en Judas Priest.
Moeder: Zelfde als mn vader maar dan zonder BS en JP, maar met allerlei hippie muziek, Neil Young enzo.

Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen

Black Lily
009 chick
Usericon van Black Lily
Posted 28-01-2002 19:24 by Black Lily Wijzig reactieProfiel van Black LilyQuote dit bericht

Zusje(14): R&B, Hip hop, rap, pop, en al die andere derrie. Kort samengevat: top 40( )

Vader(40): Queen, Venga Boys, Steps, Helmut Lotti, André Rieu, Engelbert Humperdinck, Kylie Minogue, en nog wel meer (groepjes met) zangeressen met grote borsten en strakke kleding...

Moeder(40): Houdt niet van muziek, luistert het ook nauwelijks. Maar ik dacht dat ze Twarres wel leuk vond... En K-otic...

I'm doomed

"Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox)

Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 28-01-2002 19:31 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Hehe met mijn broertje (Bintmeister) zit dat wel goed

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 28-01-2002 19:42 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

M'n vader luistert klassiek.
M'n moeder luistert alles wat "een beetje beschaafd is" (soms zelfs wat Within Temptation )
M'n zusje luisterde een tijdje veel metal, maar is nu overgestapt op Britney en Costa-zooi
M'n broer luistert ook metal, dus hij heerscht (samen met mij)
Ik luister metal, alle soorten, alleen powermetal vind ik soms snel vervelend

[Dit bericht is gewijzigd door Angela Mortis op 28-01-2002 19:43]

MuayThaigerrr!!

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 28-01-2002 20:05 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Mn pa soul , mn mammie Status Quo, Boston, GnR, Deep Purple, beetje de oude hardrock , broertje 13 nu-metal sommige heavy metal, en zulke grafzooi die ik niet meer tof vind, wat ie zelf uit de stoffige hoekjes van een platenzaak weet tevinden sja en ik alles eigenlijk qua muziek, alleen jazz kan ik niet zo waarderen, hoewel daar ook goede tussen zit (hehe ik zit met een jazz freak op mn kantoor)

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 28-01-2002 20:12 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2002 19:24 schreef Black Lily het volgende:
Zusje(14):I'm doomed

Welcome to the club of the doomed

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 28-01-2002 20:19 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Broer (29): Vooral ouderwetse Rock, grunge enzo (luistert 'ie al zn hele leven) met lievelingsbands als: Deep Purple, Led Zeppelin, Jimi Hendrix, Pearl Jam, Slash Snakepit....

Broer (26): Beetje zelfde als mn andere broer.. alleen iets softer.. en ook wat commerciele muziek

Mama : Skyradio, Celine Dion, Enya e.d

Papa : Luistert óf naar mama mee, of naar klassiek.

Ik begon overigens ook met de muziek van m'n broers, want mn broer gaf me ooit een CD van Soundgarden....

Ik, Wil Schuurman

Surt
Duke of Niflheim
Usericon van Surt
Posted 28-01-2002 21:14 by Surt Wijzig reactieProfiel van SurtQuote dit berichthttp://www.geocities.com/nimmerlandhomepage

Broertje (12): Enorme Him fan, verder wat punkrock, en af en toe wat gothic metal(ik probeer hem wel wat op te voeden)
vader: vrij veel: raymond v.h. Groenewoud, rem, klassiek, pop,...
moeder: Celine dion, klassiek, heather nova,...

This ode to my unfading sorrow: A diary in minor-notes

Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 28-01-2002 21:20 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Mijn ouders: Schrik niet: Duitse schlagermuziek, en Nederlands-talige piratenherrie.

Mijn jongste zusje RMB, house etc.
Mijn oudste zus top 40, en golden oldies, zoals Bee Gees, Rod Stewart, etc.

the only pleasure is pain

SilentSinner
tears of ice
Usericon van SilentSinner
Posted 28-01-2002 21:21 by SilentSinner Wijzig reactieProfiel van SilentSinnerQuote dit bericht

broer (20): zou nie weten wat ie luisterd:alles zeg ie zo een beetje..zal wel trance zijn. ha.
broertje (15): rap, punk, wat van mijn metal
zusje (7): vroeger eminem, zat ze mee te zingen was ze 4 ofzo haha, naja en nu beetje van alles, kzie dr wel mee swingen op rock ie: dat wat ook op soundtrack van shrek sta. lief he.
mammie (41): soul, R&B, 70ties, wat 80ties.
pappie (48): santana, james taylor, pink floyd al dat oude rock spul..super!!!!

" When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb"

SQT
Usericon van SQT
Posted 28-01-2002 21:28 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Pappie: rock, hardrock (zegt-ie), top40, ierse folkmuziek en klassiek
Mammie: rock, top40, radio10fm-muziek (mijn vader trouwens ook), klassiek en nog wel wat..
Broertje (net 14): eerst veel top40, nu wat meer limp bizkit en linkin park, ik heb hem nu ook guano apes laten horen, vond-ie ook wel leuk dus wie weet word dat ooit nog wat...

humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 28-01-2002 21:37 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

humanator: metaal
broer: metaal
kat: metaal
hond: metaal

Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com

Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 28-01-2002 22:53 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Moeder (54) F.Bauer-BZN-Koos alberts-Corry Konings alles met hoog Chiel Montagne gehalte
Zusje(22)Westlife
Zoon (8)Heb ik pas betrapt op meemurmelen met Rammstein Ik heb dus goeie hoop

Some cause happiness wherever they go , others whenever they go

sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 28-01-2002 23:01 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

ha nou bij mij is het stukken erger gesteld:
ma: heeft niet een bepaalde smaak geloof ik..haha, luistert wat er in de kast ligt.
broer(18): luistert erg veel, vanalles

zo, dat was mijn beurt dan weer

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 28-01-2002 23:11 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ma (45): hoog nieuw nederlands peil gehalte + beegees
pa (45): black sabbath, led zeppelin, ouwe rock alá queen, rolling stones enzo
broer (20): rock zoals radiohead en verder beetje top40 (gelukkig wel de meer 'nivo' muziek)
ikke (18): metal

Je moeder.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 28-01-2002 23:15 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Ok....

BROERTJE: (19)

Heeft nogal een brede smaak... Van jungle tot Kylie Minogy en Destinies Child,,.. Van Queen tot Deep Purple, Van Anouk tot Limb Bizkit tot Iced Earth en Within Temptation, daar ligt denk ik wat harde muziek de grens.. Overigens koopt hij van Britney, Minogy, Destinies Child etc geen cd's ofzo.. alleen via radio/MTV komt dit tot hem.

BROER EN ZUS (24 & 26) .. tjsa... beetje ingewikkeld .. weet ook niet zo goed, zie ze niet vaak en als ik ze zie gaat het niet over muziek ofzo.

VADER: (55) .. van Leonard Cohen tot Madonna tot Anouk tot Deep Purple tot Rolling Stones tot klassieke muziek tot etc etc.. niet echt iets bijzonders hiertussen..

MOEDER (52) .. Ook vrij divers en voorspelbaar.. meer richting Bob Dylan en Joan Beaz enzo... luisterd ook graag naar Within Temptation overigens, en Iced Earth vind ze erg goed.. hmm... daar houdt het op..

IK .. METAL

Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 28-01-2002 23:26 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

- broer (29) metal (alle soorten eigenlijk wel) en van die ellendige "meedoemuziek" ehhmm... hoe leg ik dat uit (weet naam van het groepje niet)... owwwww hey baby, I wanna knohohohohow if you be my girl....
Hoe je in vredesnaam DAT naast metal goed kunt vinden is mij een compleet raadsel...

- pa (59): (hard)rock; bands als Deep Purple, Bon Jovi, Queensryche etc, klassieke muziek, panfluitmuziek, Earth&Fire en tijdgenoten e.d.
- ma (63): zie pa en BZN en aanverwanten (GELUKKIG geen Frans Bauer)

If you can't eat it or fuck it, then kill it...

Errorx
paradoxaal individueel bekeken geheel
Usericon van Errorx
Posted 28-01-2002 23:45 by Errorx Wijzig reactieProfiel van ErrorxQuote dit berichthttp://www.madmacs.nl

Sommige schrijven dat ze doomed zijn, wacht met uw oordeel over u zelf en luister naar mijn situatie.

Ik leef bij mijn moeder in huis.

heb een broertje dat qua muziek stijl wel aardig te tolereren is, maar mijn moeder en stiefvader. VRESELIJK. DUITSE COUNTRY MUZIEK.

Sorry voor de capslock zin, maar ik kots daar dus echt op.

dat noem ik nog eens verdoemd.

"Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss."

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 28-01-2002 23:48 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Pa: eigenlijk alleen maar Venom, Bathory dat spul... hedendaagse black vindt-ie voor
mietjes
Ma: alles wat grunt
Broertje (20): kabouter plop
Hond: Skinny Puppy

Diabolyk
Flikker op met je ondertitel
Usericon van Diabolyk
Posted 28-01-2002 23:51 by Diabolyk Wijzig reactieProfiel van DiabolykQuote dit bericht

broer (20): trance en "gothic" (aion, within temptation etc.)
broer (19): metallica, tool, beetje cradle, system of a down, iced earth, dark mutation (uiteraard), live, soms wat punk
broertje (13): alles wat wij luisteren hehe en soms nog wat debiele parodieliedjes

so what, you think this is usual? strange moon, strange land, strange man...

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 28-01-2002 23:51 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2002 23:48 schreef Dwaallicht het volgende:
Pa: eigenlijk alleen maar Venom, Bathory dat spul... hedendaagse black vindt-ie voor
mietjes
Ma: alles wat grunt
Broertje (20): kabouter plop
Hond: Skinny Puppy

Hmm... ik wou dat mijn pa naar Bathory en Venom luisterde

Bodom
Usericon van Bodom
Posted 28-01-2002 23:51 by Bodom Wijzig reactieProfiel van BodomQuote dit bericht

pa: Queen, Duran Duran, Dire Straits, Deep Purple, AC/DC, en nog wat oudere metal/rock
(vond Iced Earth - Tribute to the gods wel ok )
ma: André Rieu, Helmut Lotti, (me after forever cd kon ze ook wel waarderen )

Geen saaie top40 ouders dus

Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 28-01-2002 23:57 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Mijn pa heeft alleen maar stomme klassieke muziek op zolder staan. Geen coole muziek maar van die kerkmuziek en oh ja Nana Mouskoury (schrijf je vast niet zo). Hij luistert eigenlijk nooit muziek. Mijn zus die luistert naar van alles.

[Dit bericht is gewijzigd door Paul op 28-01-2002 23:58]

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-01-2002 3:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Het zal me weinig boeien wat ze luisteren, als ze er zelf maar vrolijk van worden.

Waaro wil iedereen toch dat iedereen dezelfde soort muziek luistert?

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com