IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Elsrock 2007 - 25 Augustus te Rijssen Vorige pagina | Volgende pagina
blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 13-05-2007 14:18 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Niks mis mee

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-05-2007 14:25 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Dat heb ik ook nooit gezegd.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 13-05-2007 14:38 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Nevermore..

Bareuh...

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 13-05-2007 14:41 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 13 mei 2007 14:38 schreef De Ulk het volgende:
Nevermore..

Bruce Banner

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-05-2007 14:46 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Uiteraard wordt Scar Symmetry de klapper van de dag.

En Thessera.

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 13-05-2007 20:57 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 13 mei 2007 14:11 schreef XXL het volgende:
Lul niet, man. Je zit gewoon al weer aan de

HAha nu wel ja, maar toen echt niet. En wat blastmaster zegt ja, ben je het vast wel mee eens

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 13-05-2007 20:58 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 13 mei 2007 14:13 schreef spectre het volgende:
Nou, hier krijgen ze idd geen problemen mee, wat een zouteloze butbands zeg. Uitzondering; Nevermore .

quote:
Op 13 mei 2007 14:11 schreef XXL het volgende:
Lul niet, man. Je zit gewoon al weer aan de

Nix
Usericon van Nix
Posted 13-05-2007 22:00 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2007 14:38 schreef De Ulk het volgende:
Nevermore..

Nou inderdaad.

I generally avoid temptation...unless I can't resist it.

Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 01-06-2007 0:00 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 23 april 2007 21:55 schreef MMayo het volgende:
Wat?

Wat voor shirts zijn er mogelijk

Je hebt een aantal mogelijkheden:

Optie 1:
Je kunt een shirt zelf aanleveren (bijvoorbeeld een girlie, een trui, een longsleeve, een oma onderbroek, spagetti top, je favo shirt enz). Kosten zijn dan rond de 7 euro, exclusief verzenden

Optie 2:
Een standaard t-shirt, die je niet zelf hoeft aan te leveren. Kosten zijn dan rond de 14 euro, exclusief verzenden

Hoe kom ik aan zo'n shirt??
Indien je belangstelling hebt voor een shirt met deze opdruk of heb je vragen dan kun je een mailtje sturen naar het mailadres in mijn profiel. Graag voor 20 mei.

Je krijgt van mij hierop een formuliertje toegezonden, nadat deze is ingevult en het bedrag van te voren is voldaan.. wordt de boel in bestelling genomen.

Blabla..
Alles op eigen verantwoordelijkheid, ruilen is niet mogelijk.

Nog steeds te bestellen! Ontwerp is inmiddels al in het proces van aanlevering!
Ook voor niet-Elsrockgangers )

[Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 01-06-2007 0:00]

blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 01-06-2007 1:01 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Blair Witch
Usericon van Blair Witch
Posted 04-06-2007 16:49 by Blair Witch Wijzig reactieProfiel van Blair WitchQuote dit bericht

Kaartje is binnen hoorde ik...

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-07-2007 22:28 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2007 0:00 schreef Carnagath het volgende:
Nog steeds te bestellen! Ontwerp is inmiddels al in het proces van aanlevering!
Ook voor niet-Elsrockgangers )

Veel te weinig bestellingen momenteel.

Zoals het er nu naar uit ziet, gaat het op deze manier niet lukken. Ook wegens veranderingen bij meneer de drukker, maar ben er nog mee bezig.

Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 12-07-2007 23:32 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 12 juli 2007 22:28 schreef MMayo het volgende:
Veel te weinig bestellingen momenteel.

Zoals het er nu naar uit ziet, gaat het op deze manier niet lukken. Ook wegens veranderingen bij meneer de drukker, maar ben er nog mee bezig.

Ik werk bij een bedrijfje dat ook shirtjes bedrukt en levert enzo.. Kan wel eens voor je kijken wat ze bij ons kosten? Gaat bij ons vanaf 25 shirts ongeveer.. Als je geinteresseerd bent, mail dan ff het aantal en de bedrukking naar koen apestaartje kickingpromo punt com, dan zoek ik dat even voor je uit!!

Nee dit is geen reclame, dis is een poging tot behulpzaamheid

Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-07-2007 23:46 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

We halen de 10 shirts nog niet, dat is ook het probleem. Maar thnx voor aanbod.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-08-2007 20:26 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Hmmzz een algeheel fotocamera verbod voor Elsrock? Weet iemand hier wat meer vanaf?

herrie
Usericon van herrie
Posted 06-08-2007 22:22 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

jammer van de shirts...

(foto)camera verbod? met uitzondering voor CU en SGP zieltjes vermoed ik...

renYek
Usericon van renYek
Posted 06-08-2007 23:56 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

Gaan ze dan ook alle hippe mobieltjes de toegang weigeren?

Hókenman
Alcoholocaust
Usericon van Hókenman
Posted 07-08-2007 4:42 by Hókenman Wijzig reactieProfiel van HókenmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2007 20:26 schreef MMayo het volgende:
Hmmzz een algeheel fotocamera verbod voor Elsrock? Weet iemand hier wat meer vanaf?

Ik kijk er niet van op achterlijke teringleiers zoeken gewoon meer redenen om dwars te liggen

]

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 07-08-2007 6:25 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Meestal is dat op aandringen van een band.

Ik kijk er niet van op dat dat wel eens zou kunnen zijn omdat de headliner toch wel een erg grote naam is. Dan krijg je een deurbeleid opgedrongen ( van mamagement / label / whatever) wat in het gros van de grotere zalen ook geldt.

Verder staat in bijna elk huisregelement standaard vermeld dat camera's en opname apparatuur niet zijn toegestaan.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-08-2007 8:11 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2007 6:25 schreef XXL het volgende:
Meestal is dat op aandringen van een band.

Ik kijk er niet van op dat dat wel eens zou kunnen zijn omdat de headliner toch wel een erg grote naam is. Dan krijg je een deurbeleid opgedrongen ( van mamagement / label / whatever) wat in het gros van de grotere zalen ook geldt.

Verder staat in bijna elk huisregelement standaard vermeld dat camera's en opname apparatuur niet zijn toegestaan.

Ja okee, maar normaal staat er bij dat losse lenzen en prof. apparatuur niet is toegestaan. Hier staat:

het is verboden foto camera's mee te nemen

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-08-2007 8:13 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2007 4:42 schreef Hókenman het volgende:
Ik kijk er niet van op achterlijke teringleiers zoeken gewoon meer redenen om dwars te liggen

Anders doe je even niet alsof je achterlijk bent ofzo.

lantaarn
Usericon van lantaarn
Posted 07-08-2007 11:53 by lantaarn Wijzig reactieProfiel van lantaarnQuote dit bericht

Het gaat hier uiteraard niet om mobieltjes e.d. maar -zoals al aangegeven - om prof. apparatuur. Niets nieuws onder de zon. Professioneel fotograferen met pas, eerste 3 nummers voor de barrier

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-08-2007 11:59 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2007 11:53 schreef lantaarn het volgende:
Het gaat hier uiteraard niet om mobieltjes e.d. maar -zoals al aangegeven - om prof. apparatuur. Niets nieuws onder de zon. Professioneel fotograferen met pas, eerste 3 nummers voor de barrier

Oh okee, beetje onduidelijk op de website. Nouja dan de camera maar wel meeslepen.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 07-08-2007 13:18 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Zeer waarschijnlijk afwezig door omstandigheden:

XXL.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 07-08-2007 13:20]

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-08-2007 13:21 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Jammer opa!

Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com