|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Niks mis mee |
|
Dat heb ik ook nooit gezegd. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Nevermore.. Bareuh... |
|
quote: Bruce Banner |
|
Uiteraard wordt Scar Symmetry de klapper van de dag. En Thessera. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: quote: |
|
quote: Nou inderdaad. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Nog steeds te bestellen! Ontwerp is inmiddels al in het proces van aanlevering! Ook voor niet-Elsrockgangers ) [Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 01-06-2007 0:00] |
|
www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Kaartje is binnen hoorde ik... |
|
quote: Veel te weinig bestellingen momenteel. Zoals het er nu naar uit ziet, gaat het op deze manier niet lukken. Ook wegens veranderingen bij meneer de drukker, maar ben er nog mee bezig. |
|
quote: Ik werk bij een bedrijfje dat ook shirtjes bedrukt en levert enzo.. Kan wel eens voor je kijken wat ze bij ons kosten? Gaat bij ons vanaf 25 shirts ongeveer.. Als je geinteresseerd bent, mail dan ff het aantal en de bedrukking naar koen apestaartje kickingpromo punt com, dan zoek ik dat even voor je uit!! Nee dit is geen reclame, dis is een poging tot behulpzaamheid Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
We halen de 10 shirts nog niet, dat is ook het probleem. Maar thnx voor aanbod. |
|
Hmmzz een algeheel fotocamera verbod voor Elsrock? Weet iemand hier wat meer vanaf? |
|
jammer van de shirts... (foto)camera verbod? met uitzondering voor CU en SGP zieltjes vermoed ik... |
|
Gaan ze dan ook alle hippe mobieltjes de toegang weigeren? |
|
quote: Ik kijk er niet van op achterlijke teringleiers zoeken gewoon meer redenen om dwars te liggen ] |
|
Meestal is dat op aandringen van een band. Ik kijk er niet van op dat dat wel eens zou kunnen zijn omdat de headliner toch wel een erg grote naam is. Dan krijg je een deurbeleid opgedrongen ( van mamagement / label / whatever) wat in het gros van de grotere zalen ook geldt. Verder staat in bijna elk huisregelement standaard vermeld dat camera's en opname apparatuur niet zijn toegestaan. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ja okee, maar normaal staat er bij dat losse lenzen en prof. apparatuur niet is toegestaan. Hier staat: het is verboden foto camera's mee te nemen |
|
quote: Anders doe je even niet alsof je achterlijk bent ofzo. |
|
Het gaat hier uiteraard niet om mobieltjes e.d. maar -zoals al aangegeven - om prof. apparatuur. Niets nieuws onder de zon. Professioneel fotograferen met pas, eerste 3 nummers voor de barrier |
|
quote: Oh okee, beetje onduidelijk op de website. Nouja dan de camera maar wel meeslepen. |
|
Zeer waarschijnlijk afwezig door omstandigheden: XXL. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 07-08-2007 13:20] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Jammer opa! |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |