|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Zeur! Vorig jaar was het ook dik gezellig! |
|
Juist! En Hatesphere, Mnemic en Scar Symmetry zijn ook geitebruut |
|
Zin in zin in zin in zin in! De dag ervoor ook al Nevermore |
|
Ik denk het wel. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Ja das waar. Hmzz, nah okee.. *bijl pakt, knoop doorhakt* Elsrock it is. |
|
|
|
Gaat iedereen al zo vroeg? En nog mensen op stap in Zwolle nog erna? |
|
quote: Ikke! |
|
Regeereloniër, ga je naar Elsrock? Zo ja: plek over in de auto? Bruce Banner |
|
quote: Volgens mij gaat Regeer regeerschen in Kampen (springstoffestival). see you at occultfest! |
|
quote: Check! Ik heb een hele auto vol lui en in ieder geval ik wil nog wel op stap En ik moet sowieso nog ff meeten met Imke ivm kaartje |
|
quote: Gezellig! |
|
|
|
Afterparty in Lucky zal het voor mij wel worden. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik slaap in Zwolle, dus dan ga ik daar wel afterpartyen |
|
wie sleep je eigenlijk allemaal mee? |
|
In ieder geval Pem, *Sander* en Mies en Joep777 rijden misschien ook met mij mee en anders zijn ze sowieso daar. |
|
oooh dat gaat vast gezellig worden |
|
Daar twijfel ik ook niet aan |
|
quote: Vorig jaar Elsrock waar mijn toen nog niet gedumpte ex lekker ging feesten, zonder ook maar een check berichtje oid en ook nog es lekker extra lang wegbleef terwijl ik die ochtend verlamd was geraakt; ja was erg gezellig!! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-08-2007 18:11] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
oh-oh Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
- Insignificant - Aphrodite - Judge M. - W817tjes - AngelOfDeath - 7th Fallen Angel - renYek - *Sander* + Hammer - Pem - Joep 777 - Mies - Metalhead22 - Hokenman - XXL - Blonde Rockgod - Blair Witch - MrUgly + 23 graden en af en toe zon ;-) |
|
quote: |
|
gezellig! - Insignificant - Aphrodite - Judge M. - W817tjes - AngelOfDeath - 7th Fallen Angel - renYek - *Sander* + Hammer - Pem - Joep 777 - Mies - Metalhead22 - Hokenman - XXL - Blonde Rockgod - Blair Witch - MrUgly + 23 graden en af en toe zon ;-) - mcoenen + Mirandarijntje - BringerOfLight - Oni - FRNK |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |