|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
- MMayo - Hel1tjuh - Insignificant - Aphrodite - Judge M. (crashplek anyone? ) |
|
- MMayo - Hel1tjuh - Insignificant - Aphrodite - Judge M. (crashplek anyone? ) - W817tjes |
|
quote: Op de site van Elsrock: "Graag wil je direct na het festival je bedje induiken. Ook hieraan heeft de organisatie gedacht! Er zijn namelijk 2 campings in de buurt van het Els Rock terrein." Hieronder vindt je de gegevens. Camping De Biesterij Biesterij 1 7461 PG Rijssen t 0547-381465 Camping ‘t Witte Zand Schietbaanweg 4 7461 PX Rijssen t 0548-513394 http://home.tiscali.nl/wittezand/ Ik denk dat ik hiervan gebruik ga maken! |
|
Hmmz.. weinig zin in eigenlijk.. |
|
Gaat rukgod niet dan? |
|
quote:Op MSN zei hij van wel. Damn, helemaal vergeten te vragen voor de crashplek |
|
quote: Ghehe dacht wel dat die ook ging, Nevermore he. |
|
ik zit zwaar te twijfelen... ik zou graag gaan maar financieel wordt t dan wel erg krap deze maand... dat, en ik moet mn vriendje nog overhalen, geen zin om alleen te gaan. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: |
|
quote: ik weet wel dat er meer bekenden zijn, maar dan ben ik nog niet thuis... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: quote:Jij hebt een auto en we hebben allebei ons rijbewijs. You do the math |
|
quote: Jepzzzzzzzz ik moet nog een kaartje halen, maar ik ben wel van plan om te gaan ja... en een crashplek is geen probleem natuurlijk (ook wabla eventueel hoor)... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
- MMayo - Hel1tjuh - Insignificant - Aphrodite - Judge M. (crashplek anyone? ) - W817tjes - AngelOfDeath "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
- MMayo - Hel1tjuh - Insignificant - Aphrodite - Judge M. (crashplek anyone? ) - W817tjes - AngelOfDeath[/quote] - 7th Fallen Angel - renYek - *Sander* @ Judge: Je kunt wel bij mij blijven pitten! |
|
quote: But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Mag ik dan wel een andere wekker dan de laatste keer? quote: U hoort het nog van mij |
|
@ Judge, we gaan niet maar je bent van harte welkom om te chrashen. Wat een liefde toch weer. |
|
Toch maar niet. Geen leuke bands en te duur. Volgend jaar misschien wel weer. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
- Insignificant - Aphrodite - Judge M. (crashplek anyone? ) - W817tjes - AngelOfDeath - 7th Fallen Angel - renYek - *Sander* + Hammer Zoooo.. gaat 'em zeer waarschijnlijk toch niet worden. |
|
quote: Föck, ik hoopte eigenlijk op een lift naar Groningen. Bruce Banner |
|
He lain nog gefeliciteerd Ga je wel heen? mmm straks ga ik nog twijfelen jammer dat er niet 1 band staat die ik wil zien. |
|
Als Lizooo me heen en terug kan rijden, dan wil ik wel even die kant op, ja. Bedankt, had je sms nog gekregen. (je was wel 3 uur te vroeg, maar dat mag de kaas niet drukken. ) Bruce Banner |
|
Heb ik je gesmst dan? Weet ik niks meer van |
|
Yeah, de 8e, rond 21:00. : kaas : Bruce Banner |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |