IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Elsrock 2007 - 25 Augustus te Rijssen Vorige pagina | Volgende pagina
skarmoon
*kwispel*
Usericon van skarmoon
Posted 24-03-2007 19:34 by skarmoon Wijzig reactieProfiel van skarmoonQuote dit berichthttp://www.myspace.com/skarmoon

quote:
Op 24 maart 2007 16:48 schreef XXL het volgende:
Ik hoorde eerder deze week in het programma van Giel Beelen dat ze alles opnemen en het festival achterste voren afspelen om te checken op verborgen duivelse boodschappen.

Als die lui niet spontaan smelten van vertedering als ze one bullet left zien spelen hebben ze harten van graniet. Laat ons allen bidden voor de redding hunner ziel. amen

herrie
Usericon van herrie
Posted 24-03-2007 19:37 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

ik weet niet waar ik het al eerder gepost heb hier op deze site. maar die godverdommese smerige hypocrite tering gereformeerde varkens mogen wel eens de waffel houden. fundamentalisten pur sang! zum !!!
Christen Unie, CDA, SGP etc, het is allemaal dezelfde incestueze maffia!

de laar
Usericon van de laar
Posted 24-03-2007 19:49 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

Toch wel typisch dat in dat dorp geen haan kraait naar wat het plaatselijke party-centrum allemaal organiseert.
Een evenement als Metal Meltdown schijnt daar geen enkel probleem te zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door de laar op 24-03-2007 19:53]

mrugly
Usericon van mrugly
Posted 24-03-2007 20:12 by mrugly Wijzig reactieProfiel van mruglyQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2007 19:31 schreef XXL het volgende:
Hey, je kent me toch?

Maaruh, was jij nou nog in Rijssen aanwezig komende weken?

Had je bij Sepultura wel gezegd, maar iets met drank enzo en veel van die dag niet meer helemaal goed weten.

Metal Meltdown Festival doe ik wel.
Dutch Metal Fest is afhankelijk of Mira al hersteld is van Inferno en van Noordschok dat zelfde weekend. En of ze een chaufeur heeft vanuit groningen.
Ik zelf zit die dag bij No Mercy.

Op die dag is Rijssen noord en Tilburg zuid ;-)

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-03-2007 20:16 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2007 19:49 schreef de laar het volgende:
Toch wel typisch dat in dat dorp geen haan kraait naar wat het plaatselijke party-centrum allemaal organiseert.
Een evenement als Metal Meltdown schijnt daar geen enkel probleem te zijn.

Op zich is het vrij simpel.
Metal Meltdown is binnen, geen geluidsoverlast in de omgeving. Elsrock is een open air festival, oftewel.. men krijgt vrijwillig of onvrijwillig hun portie metal en dat willen ze niet.

mrugly
Usericon van mrugly
Posted 24-03-2007 20:21 by mrugly Wijzig reactieProfiel van mruglyQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2007 20:16 schreef MMayo het volgende:
Metal Meltdown is binnen, geen geluidsoverlast in de omgeving. Elsrock is een open air festival, oftewel.. men krijgt vrijwillig of onvrijwillig hun portie metal en dat willen ze niet.

De buurtjes vorig jaar bij Elsrock vonden het allemaal niet zo'n probleem ... vonden het zelfs leuk om met wat metalmeiden op de foto te gaan.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 24-03-2007 20:22 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ik ga wel weer aanwazig zijn dacht ik zo, was vorig jaar erg leuk. Jammer alleen dat van alle bands die vorig jaar speelden nou net Chiraw er dit jaar weer moet zijn.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-03-2007 20:30 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2007 20:21 schreef mrugly het volgende:
De buurtjes vorig jaar bij Elsrock vonden het allemaal niet zo'n probleem ... vonden het zelfs leuk om met wat metalmeiden op de foto te gaan.

Ghehe mooie foto.
Maar goed, ook met Occultfest hebben wij er mee te maken (dan niet in Rijssen maar okee hehe). Buurtjes van kilometers verderop, zelfs nog in Duitsland (yeah right) had men geluidsoverlast van die satan schreeuwende bands. Boel gezeur om weinig, maar goed.. bij een binnen festival zijn de buurtjes beter zoet te houden dan bij een open air.

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 24-03-2007 20:43 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2007 20:22 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik ga wel weer aanwazig zijn dacht ik zo, was vorig jaar erg leuk. Jammer alleen dat van alle bands die vorig jaar speelden nou net Chiraw er dit jaar weer moet zijn.

Mee eens, ze hadden beter Obscura nog een keer neer kunnen zetten.

... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 24-03-2007 20:54 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Vind het tot nu toe geen geweldig programma eerlijk gezegd. Van geen van de bands die al geprogrammeerd staat ben ik "fan" of iets dergelijks. Ze zouden Belphegor ofzo moeten regelen

[Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 24-03-2007 20:54]

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 24-03-2007 20:55 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2007 20:43 schreef Dentz het volgende:
Mee eens, ze hadden beter Obscura nog een keer neer kunnen zetten.

Bijvoorbeeld ja! Of Sun Caged

[Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 24-03-2007 20:56]

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 24-03-2007 20:56 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 24 maart 2007 20:55 schreef Onweerwolf het volgende:
Bijvoorbeeld ja! Of Sun Caged

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 24-03-2007 21:18 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

quote:
Net als veel mensen zondag morgen ongevraagd een lading tering herrie van die kerkklokken over zich heenkrijgen...

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 24-03-2007 21:21 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2007 21:18 schreef Regeer het volgende:
Net als veel mensen zondag morgen ongevraagd een lading tering herrie van die kerkklokken over zich heenkrijgen...

Daar is wel wat op te bedenken. Meen me nog iets te herinneren van vroeger hier in deventer. Was dan wel dat gejank vanaf de moskee en geen kerkklokken maar het van het dak afschieten dan die luidspreker bleek toch zeer effectief.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-03-2007 21:21 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2007 21:18 schreef Regeer het volgende:

Ja daar zit ik ook niet op te wachten nee, zo in de ochtend.

de laar
Usericon van de laar
Posted 25-03-2007 18:27 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

quote:

Dus wat je niet hoort dat is er niet?

Het zal allemaal wel een positief effect hebben op de plaatselijke middenstand.
En geld is natuurlijk belangrijker dan religieuze principes.
Ook in Rijssen.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 25-03-2007 18:29 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2007 18:27 schreef de laar het volgende:
Dus wat je niet hoort dat is er niet?

Nee tuurlijk niet. Wat je niet hoort, heb je minder overlast van.. d0h.

Edit:
Maar goed, je snapt het schijnbaar niet dat een open air festival meer geluidsoverlast voor de buurt geeft dan een indoor festival? Lijkt mij niet meer dan logisch, maarja.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 25-03-2007 18:33]

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 25-03-2007 18:35 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2007 19:13 schreef 0Tolerence het volgende:
Als er weer een top band komt zoals vorigekeer dan wil ik wel op komen draven. Anders...
Idd, een hoop bagger kunnen we ook wel in een leeg weiland zien...

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

de laar
Usericon van de laar
Posted 25-03-2007 18:36 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

Als jij denkt dat het geluidsoverlast hier het probleem is dan weet je meer dan wij.
Daar wordt in dat nieuwsbericht namelijk met geen woord over gerept.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 25-03-2007 18:39 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2007 18:36 schreef de laar het volgende:
Als jij denkt dat het geluidsoverlast hier het probleem is dan weet je meer dan wij.
Daar wordt in dat nieuwsbericht namelijk met geen woord over gerept.

Het gaat er om dat de satanistische klanken van de bands of de vloeken van de bands de oren van de gelovige mensjes binnen zullen stromen, bij het houden van zo'n open air. Dan gaat Satan, die lieve gelovige mensjes indoctrineren met zijn vieze praatjes en dat wil men niet hebben. Daarom stonden vorig jaar ook lui te controleren wat voor een ranzige satanistische orgies er wel niet werden gehouden, inclusief met camera en het nieuws en weet ik wat.

Doe je dat binnen, dan horen ze dat niet en is het (mits geen overduidelijke satanistische band) vaak niet zo'n groot probleem.

Denk dat de buurt flink aan het stennis schoppen is geweest en dat de burgermeester zelf ook niet echt blij is met dit feestje. Dan maar een compromis, lijkt me trouwens leuk als men de organisatie gaat aanklagen.. volgens mij hebben ze geen poot om op te staan en waar halen ze het bewijs vandaan?

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 25-03-2007 18:44]

herrie
Usericon van herrie
Posted 25-03-2007 18:44 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

nee idd... "binnenskamers" hebben die incestueze randdebielen er doorgaans geen last van. Gauw effe de lange rok omruilen op de plee bij lucky & co voor een lsttebak outfit, om vervolgens je gereformeerde muts vol te laten blaffen met zaad, om vervolgens weer zondagochtend het "U scheit de vader" dogmatisch op te bleren... lekker dat Riessen!

Davidian
Groningse ellende
Usericon van Davidian
Posted 25-03-2007 18:44 by Davidian Wijzig reactieProfiel van DavidianQuote dit bericht

Iedereen klaagt nu wel over dat ze teveel zeiken over satanische muziek maar als een worship open air bij jou in de buurt word gehouden ga je ook vast zeiken.

I know i will

de laar
Usericon van de laar
Posted 25-03-2007 18:46 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

En als Rijssense hangjongeren uit nieuwsgierigheid nou eens een kaartje kopen omdat ze in het dorp aanplakbiljetten hebben gezien met daarop bandnamen als Goddess of Desire en God Dethroned?

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 25-03-2007 20:03 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2007 18:46 schreef de laar het volgende:
En als Rijssense hangjongeren uit nieuwsgierigheid nou eens een kaartje kopen omdat ze in het dorp aanplakbiljetten hebben gezien met daarop bandnamen als Goddess of Desire en God Dethroned?

Eh?
Dat moeten ze dan zelf weten toch. Wat wil je er mee zeggen dan? Dat het hypocriet is? Maar dat wisten we allang.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 25-03-2007 20:10]

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 25-03-2007 20:20 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Gezeik allemaal.

Zelfs op het Flevo Festival mag lekkere lompe metal spelen.

Check: http://www.crimsonmoonlight.com/

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com