IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Elsrock 2007 - 25 Augustus te Rijssen Vorige pagina | Volgende pagina
de laar
Usericon van de laar
Posted 26-03-2007 19:22 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2007 20:03 schreef MMayo het volgende:
Eh?
Wat wil je er mee zeggen dan?

Dat je maar een eind weg lult natuurlijk.

Lees nou voor de grap eens na wat je hier in korte tijd allemaal hebt gepost naar aanleiding van een enkele nuchtere constatering van mij.
Je vliegt er als een razende bovenop met redeneringen die totaal nergens op slaan en een ondertoon alsof ik een of andere debiel ben die het allemaal niet snapt.

Ik weet ook wel dat deze discussie geen enkele zin heeft maar als je er zo over denkt kun je dit complete forum wel afschaffen.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 26-03-2007 20:37 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2007 19:22 schreef de laar het volgende:
Dat je maar een eind weg lult natuurlijk.

Lees nou voor de grap eens na wat je hier in korte tijd allemaal hebt gepost naar aanleiding van een enkele nuchtere constatering van mij.
Je vliegt er als een razende bovenop met redeneringen die totaal nergens op slaan en een ondertoon alsof ik een of andere debiel ben die het allemaal niet snapt.

Ik weet ook wel dat deze discussie geen enkele zin heeft maar als je er zo over denkt kun je dit complete forum wel afschaffen.

Een razende? Dat valt reuze mee, maar het is nu eenmaal zo dat het op deze manier werkt voor die christenen, we hebben met Occultfest dat gezeur ook.. vandaar. Die redeneringen slaan wellicht voor jou nergens op, maar zo denken die lui wel.. het is allemaal enorm hypocriet. Lees anders eens wat Herrie post, die jongeren daar van die brave ouders.. kleden zich serieus om in de plee daar. Dag braaf lang rokje, hallo mini rok.. zo werkt dat daar nu eenmaal.

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 26-03-2007 20:38 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Wil je daarmee dan zeggen, Mayo, dat als Elsrock in de problemen hierdoor komt en ze het in een hal gaan organiseren ipv buiten, dat ze dan van de problemen af zijn?

Dat zou ik wel een beetje bijzonder vinden, denk ik.

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 26-03-2007 20:41 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2007 20:38 schreef M. het volgende:
Wil je daarmee dan zeggen, Mayo, dat als Elsrock in de problemen hierdoor komt en ze het in een hal gaan organiseren ipv buiten, dat ze dan van de problemen af zijn?

Dat zou ik wel een beetje bijzonder vinden, denk ik.

In Lucky, ook in Rijssen, wordt dit al gedaan en met succes. Daar klaagt men een stuk minder over godslasterende bands en weet ik wat. Dus ja, ik denk wel dat het zo simpel is voor die lui. Niet dat ze er dan om staan te juichen, maar dan houden ze die enge klanken van Satan buiten hun tere oortjes. Nu worden ze door het open air natuurlijk gehersenspoeld door de muziek en onbewust aangezet tot haat, moord, doodslag enz (ja dat was serieus een antwoord van een christen die over Occultfest zat te zeuren toentertijd).

edit: Ik denk overigens niet dat men de organisatie kan aanklagen voor een paar vloekwoorden en ik vind het echt ronduit belachelijk hoe die burgermeester in Rijssen hiermee omgaat. Elsrock is een mooi festival en ik vind het prachtig dat men gewoon doorgaat ondanks het gezeur van de gemeente.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 26-03-2007 20:48]

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-03-2007 21:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ze zullen klagen ook al horen ze het niet ... ze klagen diot jaar omdat ze er vorig jaar ook van gehoord hebben. Gaat hun puur om het zodanige duivelsaanbidden ... zo lang de gemeente een vergunning afgegeven heeft en er niets illegaals gebeurd hebben die zwarte kousen geen poot om op te staan ... Geluidsoverlast wordt alleen maar aangegerepen om te zeuren over de jeugd van tegenwoordig ..

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 26-03-2007 21:11 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Maar ook dat vloekverbod he, de bezoekers mogen ook niet vloeken? Of alleen de bands niet.. hoe willen ze dat gaan controleren dan?

blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 26-03-2007 21:19 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 26 maart 2007 21:11 schreef MMayo het volgende:
Maar ook dat vloekverbod he, de bezoekers mogen ook niet vloeken? Of alleen de bands niet.. hoe willen ze dat gaan controleren dan?

Godverdomme, ik heb gehoord dat ze alles willen opnemen...

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 26-03-2007 21:21 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2007 21:19 schreef blonde rockgod het volgende:

en dan achterstevoren afspelen.. voor verborgen satanistische boodschappen.

blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 26-03-2007 21:24 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 26 maart 2007 21:21 schreef MMayo het volgende:
en dan achterstevoren afspelen.. voor verborgen satanistische boodschappen.

Juist! Dus ik ben nu aan het oefenen om Godverdomme achterstevoren te zeggen!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 26-03-2007 21:26 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2007 21:24 schreef blonde rockgod het volgende:
Juist! Dus ik ben nu aan het oefenen om Godverdomme achterstevoren te zeggen!

Ik wil het graag een keer horen

herrie
Usericon van herrie
Posted 27-03-2007 18:37 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

las gister op teevee oost teletekst dat burgervader konijnenbelt of hoe hij / zij ook maar heet vragen ging krijgen vanuit de politiek. weet alleen niet van wie en welke vragen... wel mooi... ik oefen met BRG mee:

GODVERDOMME wordt EMMODREVDOG (makkelijk uit te spreken trouwens) mmm, leuk voor een t-shirt c.q. teringgrindband. Bij deze opgericht!

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 28-03-2007 9:52 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

!!! EMMODREVDOG

Bla

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 28-03-2007 9:55 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 26 maart 2007 21:19 schreef blonde rockgod het volgende:
Dan kun je naar de rechter stappen wegens inbreuk op privacy of zie ik dat verkeerd?

herrie
Usericon van herrie
Posted 28-03-2007 10:26 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2007 9:52 schreef MischiefMira het volgende:
!!! EMMODREVDOG

dat zei ik....EMMODREVDOG!!!

Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 28-03-2007 10:39 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Is er ergens een site van elsrock, of een mailadres van de organisatie?

True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 28-03-2007 10:52 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 28-03-2007 10:58 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2007 10:26 schreef herrie het volgende:
dat zei ik....EMMODREVDOG!!!

Nee, ik zei !!!EMMODREVDOG

Da's toch niet hetzelfde!

Jammer dat ik niet bij Elsrock ben. Dan konden we doen wie 't hardst kan roepen... (Let op de uitroeptekens, die van jou hoor je niet op een teruggespeelde achterstevoren afgedraaide opname...)

Bla

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 28-03-2007 11:01 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ook de organisatie kan volgens mij een verbod uitvaardigen op het maken van opnames. En dat is volgens mij standaard zo. Of zou de vergunning worden ingetrokken als ze dat niet zouden toelaten?

Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 28-03-2007 11:11 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Ik heb er best wel zin in, lekker schandelijk misdragen weer.

Against God and Government

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-03-2007 11:16 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Als ik in de Elsrock organisatie zat zou ik gewoon een keer een band met christelijke texten boeken ofzo.

Zitten genoeg goede bands tussen en je toont enorm je goede wil naar de gemeente toe.

Boek godverdomme Stryper ofzo!!!!!

Zo kan volgende band bijvoorbeeld spelen op het Flevo Festival:

http://www.crimsonmoonlight.com/cm/

Ook niet bepaald een soft bandje.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 28-03-2007 11:20]

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 28-03-2007 11:25 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Kan, maar dat is niet leuk.

Against God and Government

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 28-03-2007 11:28 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Inbinden is nooit goed.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-03-2007 11:36 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Heeft uiteraard geen ene fuck te maken met inbinden.

Er zijn genoeg bands die ik buiten de gebruikelijke kut blekkie bands om wel eens wil zien. Dit zou een leuke mogelijkheid zijn dat eens te regelen.

Ik zou het eerder het verbreden van de spreekwoordelijke horizon willen noemen.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 28-03-2007 12:52 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 28 maart 2007 10:58 schreef MischiefMira het volgende:
...(Let op de uitroeptekens, die van jou hoor je niet op een teruggespeelde achterstevoren afgedraaide opname...)

herrie
Usericon van herrie
Posted 28-03-2007 12:57 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2007 10:58 schreef MischiefMira het volgende:
Nee, ik zei !!!EMMODREVDOG

Da's toch niet hetzelfde!

Jammer dat ik niet bij Elsrock ben. Dan konden we doen wie 't hardst kan roepen... (Let op de uitroeptekens, die van jou hoor je niet op een teruggespeelde achterstevoren afgedraaide opname...)

HAHAHA... da's waar ook! !!!EMMODREVDOG

Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com