|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Een razende? Dat valt reuze mee, maar het is nu eenmaal zo dat het op deze manier werkt voor die christenen, we hebben met Occultfest dat gezeur ook.. vandaar. Die redeneringen slaan wellicht voor jou nergens op, maar zo denken die lui wel.. het is allemaal enorm hypocriet. Lees anders eens wat Herrie post, die jongeren daar van die brave ouders.. kleden zich serieus om in de plee daar. Dag braaf lang rokje, hallo mini rok.. zo werkt dat daar nu eenmaal. |
|
Wil je daarmee dan zeggen, Mayo, dat als Elsrock in de problemen hierdoor komt en ze het in een hal gaan organiseren ipv buiten, dat ze dan van de problemen af zijn? Dat zou ik wel een beetje bijzonder vinden, denk ik. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: In Lucky, ook in Rijssen, wordt dit al gedaan en met succes. Daar klaagt men een stuk minder over godslasterende bands en weet ik wat. Dus ja, ik denk wel dat het zo simpel is voor die lui. Niet dat ze er dan om staan te juichen, maar dan houden ze die enge klanken van Satan buiten hun tere oortjes. Nu worden ze door het open air natuurlijk gehersenspoeld door de muziek en onbewust aangezet tot haat, moord, doodslag enz (ja dat was serieus een antwoord van een christen die over Occultfest zat te zeuren toentertijd). edit: Ik denk overigens niet dat men de organisatie kan aanklagen voor een paar vloekwoorden en ik vind het echt ronduit belachelijk hoe die burgermeester in Rijssen hiermee omgaat. Elsrock is een mooi festival en ik vind het prachtig dat men gewoon doorgaat ondanks het gezeur van de gemeente. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 26-03-2007 20:48] |
|
Ze zullen klagen ook al horen ze het niet ... ze klagen diot jaar omdat ze er vorig jaar ook van gehoord hebben. Gaat hun puur om het zodanige duivelsaanbidden ... zo lang de gemeente een vergunning afgegeven heeft en er niets illegaals gebeurd hebben die zwarte kousen geen poot om op te staan ... Geluidsoverlast wordt alleen maar aangegerepen om te zeuren over de jeugd van tegenwoordig .. |
|
Maar ook dat vloekverbod he, de bezoekers mogen ook niet vloeken? Of alleen de bands niet.. hoe willen ze dat gaan controleren dan? |
|
quote: Godverdomme, ik heb gehoord dat ze alles willen opnemen... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: en dan achterstevoren afspelen.. voor verborgen satanistische boodschappen. |
|
quote: Juist! Dus ik ben nu aan het oefenen om Godverdomme achterstevoren te zeggen! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Ik wil het graag een keer horen |
|
las gister op teevee oost teletekst dat burgervader konijnenbelt of hoe hij / zij ook maar heet vragen ging krijgen vanuit de politiek. weet alleen niet van wie en welke vragen... wel mooi... ik oefen met BRG mee: GODVERDOMME wordt EMMODREVDOG (makkelijk uit te spreken trouwens) mmm, leuk voor een t-shirt c.q. teringgrindband. Bij deze opgericht! |
|
!!! EMMODREVDOG Bla |
|
quote:Dan kun je naar de rechter stappen wegens inbreuk op privacy of zie ik dat verkeerd? |
|
quote: dat zei ik....EMMODREVDOG!!! |
|
Is er ergens een site van elsrock, of een mailadres van de organisatie? |
|
Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Nee, ik zei !!!EMMODREVDOG Da's toch niet hetzelfde! Jammer dat ik niet bij Elsrock ben. Dan konden we doen wie 't hardst kan roepen... (Let op de uitroeptekens, die van jou hoor je niet op een teruggespeelde achterstevoren afgedraaide opname...) Bla |
|
Ook de organisatie kan volgens mij een verbod uitvaardigen op het maken van opnames. En dat is volgens mij standaard zo. Of zou de vergunning worden ingetrokken als ze dat niet zouden toelaten? |
|
Ik heb er best wel zin in, lekker schandelijk misdragen weer. Against God and Government |
|
Als ik in de Elsrock organisatie zat zou ik gewoon een keer een band met christelijke texten boeken ofzo. Zitten genoeg goede bands tussen en je toont enorm je goede wil naar de gemeente toe. Boek godverdomme Stryper ofzo!!!!! Zo kan volgende band bijvoorbeeld spelen op het Flevo Festival: http://www.crimsonmoonlight.com/cm/ Ook niet bepaald een soft bandje. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 28-03-2007 11:20] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Kan, maar dat is niet leuk. Against God and Government |
|
Inbinden is nooit goed. |
|
Heeft uiteraard geen ene fuck te maken met inbinden. Er zijn genoeg bands die ik buiten de gebruikelijke kut blekkie bands om wel eens wil zien. Dit zou een leuke mogelijkheid zijn dat eens te regelen. Ik zou het eerder het verbreden van de spreekwoordelijke horizon willen noemen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: |
|
quote: HAHAHA... da's waar ook! !!!EMMODREVDOG |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |