|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
weg gimmick.... TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
quote: weg? Hij wordt juist weer vers aangevult. Jezus wat een ellende, eerst was het wel leuk, "echte" metalgastjes aan het begin van hun puberteit. (Heel erg herkenbaar enzo) Maar jammer dat ze dan moeten vervallen tot trendy kleertjes en -core geneuzel. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Misschien zegt dat dan wel weer genoeg over de leeftijd waarop het normaal is om "echt metal" te zijn :') |
|
psssttt, daarom is het ook zo herkenbaar. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote:Daar scoor je chicks mee op die leeftijd dus daar valt nog wel wat voor te zeggen. Dat het muzikale niveau in 2 jaar tijd werkelijk met een factor 0,0 verbeterd is dat baart me toch wat meer zorgen. |
|
Sja. Daar zijn er alleen al in Nederland tienduizenden van, die allemaal met veel plezier hun hobby beoefenen. |
|
quote: Volgens mij is die zanger een neger in een verkeerd lichaam. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote:heeft Tom Araya ook zo'n trui aan? |
|
het is maar waar jullie je druk om maken... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: En ik wou die opmerking nou juist eens een keer niet maken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Tijdje terug nog in Gru'n zien spelen. Okee, de kledingkeuze is ietwat ehr apart maar vond het geen slecht optreden. Zit zeker wel vooruitgang in, het lijkt alsof ze nu wat meer eigen muziek maken dan voorheen. |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
ONE BULLET LEFT STOPT ERMEE ! In goed overleg hebben de muziekanten van One Bullet Left besloten om de band op te heffen. Door o.a. werk, school en stages ontbrak de tijd, drive en motivatie om met de band door te gaan. De optredens die nog stonden geboekt zijn gecanceld. De opnames, afgelopen zomer, van de nieuwe EP worden wel afgerond. Zodra die klaar zijn zullen we de nummers online zetten. Langs deze weg willen we onze fans bedanken voor 4 geweldige jaren. We hebben heel veel mooie dingen met jullie beleefd en hebben er enorm van genoten. Dat pakt niemand ons meer af. Tot gauw, we komen elkaar zeker weer tegen. Dennis, Yorick, Rik, Thijs en Bram @ Balkbrug |
|
goh, die 4 jaar is al langer dan ik van te voren had kunnen denken.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Wel gay dat ze die optredens afzeggen. Een beetje kerel had ze nog ff gedaan. Maarja, er is hier ook niet echt sprake van kerels natuurlijk... No meat is sweater |
|
Is nu dan ook de leukigheid van prepuberbands er vanaf? |
|
quote: Was die er dan? Boeiender |
|
Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
slotje! |
|
Heb die zanger op msn; ik citeer "Hardstyle 4 life, motherfuckers!" School, stages, uhuh... |
|
quote: Haha respect voor die gast |
|
emo is toch ook al tijden geen hype meer? |
|
Die Duitsers van Hackneyed vind ik eerlijk gezegd veel erger. Maar dat komt ook omdat ze op Nuclear Blast zitten en ik ze dat totaal niet gun. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |