|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
gun je dat Nuclear Blast niet, of...? |
|
Nuclear Blast tekent vrij weinig kwalitiet, maar wel spul wat ze kunnen vermarkten. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Dat is ook een kwaliteit toch? Boeiender |
|
Idd. Er lopen zat mensen rond die het kopen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Die Hackneyed kopen? Ik betwijfel het... |
|
Reken er maar gewoon op. Je baas zal ze vast ook op de voorkant zetten Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
In Grunn betekend dat je iets niet hebt. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
samsonite betekend dat een bepaalde groep iets niet heeft. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Haha, kan me nog een optreden herinneren wat we samen met ze gedaan hebben. Dit waren echt van die kids die vooral door hun ouders opgehemeld en gepushed werden om dit te doen. Ik was vantevoren best benieuwd en gun het zo'n jonge gastjes ook van harte maar deze waren inmiddels wel erg over het paard getild voor wat ze eigenlijk waren. Ik citeer een van de moeders: "wij hebben onze zakken weer gevuld vanavond" waarop een van ons antwoordde "wij legen onze zakken liever". don't mistake lack of talent for genius |
|
Beetje lekkere moeder? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Jullie zijn ook nog wel een beetje guppies, of niet? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Op waldrock waren die gastjes ook al zo vervelend bezig zeg Stonden ze tijdens Celtic Frost aan de zijkant met hun papies en mamies te kijken en elke keer als die ouders het niet in de gaten hadden zaten ze bekers en andere zooi de tent in te gooien die k.t koters . Heb daarna een grondige hekel aan die pubers gekregen dus vind het niet erg dat ze nu niet meer als " jongste" metalband door het leven kunnen en dus maar afhaken nu Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Kan me haar niet meer voor de geest halen, hoogstwaarschijnlijk niet. quote: 24 t/m 29 jaar don't mistake lack of talent for genius |
|
quote:Oh, haha, dan zien jullie er gewoon schattig uit Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |