|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik weet het niet, heur. Dat nummer van ons is gemaakt in 1988 of omstreeks die tijd en is zo simpel dat ik haast kan beloven dat het niet van een andere band gejat is. Maar ja, jatten van een bekende band valt iets meer op als van een kleine band. Tis dus maar goed dat ik zo aan het opletten ben, anders was het nooit uitgekomen. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote:laat ze er niet mee wegkomen, godver! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Schobbejak. |
|
quote: Fuck the world and fuck you |
|
quote: In vaktermen heet dat toch gewoon "beïnvloed door"? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Idd ja. In feite ben ik er natuurlijk gewoon trots op. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
hier op youtube kun je het optreden van One bullet left zien by de wereld draait door.. ook met tony van jiskefet op gitaar http://www.youtube.com/watch?v=UgkMkj0_qzw |
|
heb t gezien idd op de wereld draait door. 'moet zeggen dat wat ik hoorde me niet beviel. maar daar was 't ook een erg kort fragment voor. Tony van Jiskefet kan wel mee doen aan 't NK airgitaren... |
|
quote: Ja vrij dramatisch idd, ik snap sowieso niet de grote aandacht die deze band krijgt op dit forum en daarbuiten. Maar goed! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Tsss, ze staan nog steeds slechts in de schaduw van Misty Mourning hoor! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Dat is juist heel erg makkelijk. Omdat ze als jochies van 12 jaar die zulke muziek maken een rariteit zijn. Optredens op diverse festivals en op de TV zijn eigenlijk een soort freakshow voor het publiek. Want hoe vaak zie je dat nou. Om de muziek gaat het niet echt, vrij standaard det wat geen potten breekt. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ze worden steeds jonger |
|
Zit er niet 1 van 12 in? Hoe dan ook.. 12, 13, 14, 15.. B O E I E N D, ze zijn jong. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: +1 De spijker op de kop! But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Het "succes" wat zij wel hebben en de meesten van jullie niet blijft de gemoederen fors bezig houden, hè? De hele metal scene zit in de stress vanwege een paar jonge gasten. Hulde aan die kids. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Nee hoor, het houdt me niet bezig. Ik zeg gewoon hoe het is. Ik vind het verdomde mooi dat ze dit zo flikken, gewoon dik gebruik van maken Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Afgezien van het feit dat ze niet erg bijzondere muziek maken, heeft die vocalist wel een goeie strot en zijn we stiekem wel jaloers dat zij op deze manier overal leuk kunnen optreden. Ze doen het inderdaad erg netjes, maar het wordt wel helemaal gehyped vanwege de leeftijd, dat zou niet eens moeten. Leeftijd maakt geen zak uit; het maakt in principe de muziek niet beter of slechter. |
|
quote: En zo ist |
|
Aapjes kijken met een ptje bier doet het blijkbaar goed Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
We vinden de grote apen van CHD ook nog wel leuk, hoor |
|
Sowieso leuker dan naar blokfluitles. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Hele? Wauwie. Is dat ergens te lezen? [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 16-07-2007 17:41] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
XXL is leuker met bier op Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik vind het wel cool van die gastjes, toen ik 12 was had ik nog nooit van death metal gehoord. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |