|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Welke zender? The trend is dead. |
|
quote: Eh ned 1 [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 14-07-2007 21:14] |
|
Hmm,ben benield The trend is dead. |
|
quote:beter goed gejat dan slecht verzonnen |
|
HEUWH, is het al geweest ofzo. Stelletje ... The trend is dead. |
|
Ik zag het zojuist even op de Wereld draait door; meer hype als klasse, maar goed, ze zijn gemiddeld dan ook 13... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Op de vraag van Mathijs van Nieuwkerk wat nu eigenlijk Thrashmetal is, kwam geen fundamenteel antwoord. Hij stond met zijn bek vol tanden, om een juiste definitie te geven! |
|
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar alle leeftijden van die gastjes. Één is er 12(bassist) en 1 is er 16(gitarist/zanger). En dan 13 gemiddeld, hmmm. edit: Ow, wacht, dat kan natuurlijk wel. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 15-07-2007 0:30] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Van die plantjes in je tuin afblijven Wim |
|
quote:die andere twee zijn 14 en 15 |
|
Dan zijn ze gemiddeld 14,25 jaar oud. |
|
Ik vraag me eigenlijk af of je te boek moet willen staan als "Jongste Metalband". Toen ik als 13-jarig pikkie op Metalfan kwam vond ik het uiterst irritant als ik in normale discussies niet of minder serieus werd genomen door m'n leeftijd. Nu ik 17 ben heb ik daar een stuk minder last van, al voert een volslagen mongool het nog wel eens aan als steekhoudend argument, maar toen vond ik dat altijd erg vervelend. Als ik als 13-jarig mannetje in een band zou zitten, zou ik bekend willen zijn om de goede Thrash die ik zou maken, en niet omdat ik jonger ben dan de gemiddelde ouwe lul in't vak. |
|
Dat is net het probleem, zo goed en doorslaggevend is hun muziek niet. De muziek is vrij voorspelbaar, nog niet eens degelijk. Waardoor hun jonge leeftijd nog de enige promotie is. Ze hadden zich langer muzikaal moeten ontwikkelen, waardoor de kwaliteit hoger ligt, en automatisch zijn ze dan al een paar jaar ouder. |
|
quote: Oooooh echt waar, om je voor te schamen! quote: Haha wat een bullshit! Genoeg bands die al jaren spelen en zich absoluut niet ontwikkelen (niks nieuws binnen het metalgebeuren heurr). Het is gewoon hartstikke leuk om die jonge gastjes bezig te zien, ze zijn enthousiast en dat is goed te zien. Voor hun leeftijd kunnen ze leuk spelen, niet superbijzonder nee maar gewoon leuk. Als zij er plezier in hebben en zolang ze een pa hebben die goed is in promotie, is het toch prima? |
|
Hehe, sommige reacties in dit topic lijken een beetje op jaloezie, krijg ik het idee. Ik heb heel de band nog nooit gezien, wel eens wat van gehoord, klonk niet onaardig. Lachen toch man voor die gastjes, ik vind het wel humor, ik wou dat wij het zo goed voor elkaar hadden. |
|
quote: Behoorlijk ja Jaaaa waarom zij wel en wij niet boehoehoeee. Hihi |
|
Bullshit of niet, jaloezie of niet, het is een feit dat er binnen de metalgenres alles al gedaan is. Daar zijn zij inderdaad de zoveelste voortzetting van. |
|
quote: Dus wat is het probleem? |
|
quote: Jij moet gewoon je bek houden, broekkie........... spelfout weggehaald... |
|
Voor mij is er geen probleem, mevrouw. Ik hoop dan ook dat de band hun plezier behoudt en zich verder ontwikkelt en probeert te onderscheiden van de rest. Dan krijg je hier ook andere reakties, waardering en respekt b.v. want dat zie ik hier weinig, omdat er nog aan gesleutelt moet worden. |
|
Van mij krijgen ze alle bewondering voor hun doorzettingsvermogen en hun inzet binnen muziek. Niet veel jochies zijn daar al mee bezig rond die leeftijd. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 15-07-2007 11:41] |
|
quote: Negeer jij Wansmaak ofzo? Ze stelen Judgement Day Riffs!!11~2 @onezeroone` Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Ik vind dat Judgement Day riffs heeft gejat van One Bullet Left! |
|
Zou een bandje met lui van 13 jaar die bekend willen worden nou uitgerekend riffjes gaan jatten van een bandje wat tussen de "grote namen" niet of amper opvalt (Sorry, Wimsmaak )? Wellicht zijn die van JD ook al eens door een grote band gebruikt [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 15-07-2007 11:44] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |