|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Achja wat ze doen in hun leven kan mij een worst wezen Ik vond t wel geinig op BFO maar misschien zijn al die grote festivals wel wat overdreven ja... dat is ook alleen maar omdat ze zo jong zijn... zo goed zijn ze dan ook weer niet.... |
|
quote: Mwoah, ik ken genoeg oldskool deathmetal bands die me wel boeien... Massive Assault bijvoorbeeld, of op Waldrock: Obituary!!!! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Ik blijf erbij, dat drummertje is te schattig! |
|
De basgitaar is groter dan de bassist zelf! |
|
quote: quote: Uhu. En dan gigantisch uitleven op alle metalbands die ze zien, pit bouwen enzo. Minimetals, zo lief! |
|
ja cute klinkt wel goed trouwens, van dat filmpje. Strak, en het 'klopt' zeg maar. Klein stukje muziek op dat filmpje natuurlijk, 'k had toch ff moeten gaan kijken op Waldrock denk ik. Gewoon uit nu gewekte nieuwsgierigheid omdat het wel behoorlijk klinkt, voor zulke jonge gastjes. Maar 'k zou er niet speciaal mn nest voor uitkomen hehe. |
|
Optreden in een shirt van je eigen band, bah dat kan gewoon niet! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Als je in Massive Assault hebt gespeeld mag je ook op Waldrock spelen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Goh, dat ik er helemaal geen mening nog over had. Nou voorruit! De riff van het eerste nummer lijkt enorm op de riff van een nummer van judgement day uit 1989, nl Jimmy Baker. Tis dat ik er nu zo gauw ff geen mp3 van heb op de pc, pletter ik morgen hier wel neer. Bastards! Zo jong en dan al jatten. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 10-07-2007 23:09] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Haha, you get 'm gran'pa! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ah, gevonden. Check op precies 1 minuut. Naja, niet helemáál hetzelfde, maar het lijkt er verdomde veel op, hehehe. http://www.judgementday.nl/mp3/JudgementDay-JimmyBaker.mp3 http://www.onebulletleft.nl/music/OneBulletLeft-OneBulletLeft.mp3 edit. url is niet helemaal okay. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 10-07-2007 23:17] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
lol krijg je met die standaard* meuk (wat niet wegneemt dat dat cool kan zijn tho ) [edit]*oldskool [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 10-07-2007 23:18] |
|
quote:Man, heel OBL moest nog geboren worden toen dat nummer van jullie geschreven werd |
|
quote:Hun (de twee broers) vader niet... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Jep, muziek wordt door 2 van de ouders geschreven, dus... Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Hm, zaten zij ook in een band in 1989? Misschien een keer opgetreden met ons? Waarschijnlijk dus leeftijdsgenoten van mij. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 10-07-2007 23:44] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Dinosaurussen ja! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: jaloerse sukkol! quote: dus op t moment dat obl zelf een nummer schrijft, iets wat echt wel gaat gebeuren als ze een beetje meer ervaring hebben- houdt jij voortaan je mondje dicht? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Klopt! Bruce Banner |
|
quote: eigenlijk is het 1 vader, en hij speeld al 'langer dan 10 jaar' in een band www.onthecover.nl |
|
Nu bij de Zomer Draait Door! |
|
quote: Ok, dat neem ik nu op. Spelen ze dat nummer van Judgement Day? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Haha, ze komen nog. |
|
quote: Hm, de biografie sectie werkt niet bij mij. Maarre, ik zag dit: * Behind Blue Eyes - Limp Bizkit Nou, dan heb je het knap verbruid bij mij...Limp Bizkit... The Who, ja!!! The Who!!! edit. Ik heb de bullets in hun gastenboek ook maar even attent gemaakt dat hun nummer erg veel weg heeft van een nummer van ons. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 14-07-2007 21:07] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |