IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : One Bullet Left (NL): thrash/black jonkies Vorige pagina | Volgende pagina
ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 10-08-2009 18:36 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht





Heer der Heerscharen
Usericon van Heer der Heerscharen
Posted 10-08-2009 22:51 by Heer der Heerscharen Wijzig reactieProfiel van Heer der HeerscharenQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

weg gimmick....



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 10-08-2009 22:59 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Eerst One Bullet Left, nu weer Slayer. "T zit me niet mee.



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 10-08-2009 23:13 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2009 22:51 schreef Heer der Heerscharen het volgende:
weg gimmick....


weg? Hij wordt juist weer vers aangevult.

Jezus wat een ellende, eerst was het wel leuk, "echte" metalgastjes aan het begin van hun puberteit. (Heel erg herkenbaar enzo) Maar jammer dat ze dan moeten vervallen tot trendy kleertjes en -core geneuzel.


Why doesn't my music get me all the chicks?


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 10-08-2009 23:16 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2009 23:13 schreef GrindMaster het volgende:
Jezus wat een ellende, eerst was het wel leuk, "echte" metalgastjes aan het begin van hun puberteit. (Heel erg herkenbaar enzo) Maar jammer dat ze dan moeten vervallen tot trendy kleertjes en -core geneuzel.


Misschien zegt dat dan wel weer genoeg over de leeftijd waarop het normaal is om "echt metal" te zijn :')


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 10-08-2009 23:20 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

psssttt, daarom is het ook zo herkenbaar.


Why doesn't my music get me all the chicks?


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 10-08-2009 23:22 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 10 augustus 2009 23:13 schreef GrindMaster het volgende:
Maar jammer dat ze dan moeten vervallen tot trendy kleertjes en -core geneuzel.
Daar scoor je chicks mee op die leeftijd dus daar valt nog wel wat voor te zeggen.

Dat het muzikale niveau in 2 jaar tijd werkelijk met een factor 0,0 verbeterd is dat baart me toch wat meer zorgen.



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 10-08-2009 23:29 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Sja. Daar zijn er alleen al in Nederland tienduizenden van, die allemaal met veel plezier hun hobby beoefenen.


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 10-08-2009 23:33 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2009 18:36 schreef ColdheartMinor het volgende:





Volgens mij is die zanger een neger in een verkeerd lichaam.


Why doesn't my music get me all the chicks?


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 11-08-2009 2:07 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 10 augustus 2009 22:59 schreef De Tegenpartij het volgende:
Eerst One Bullet Left, nu weer Slayer. "T zit me niet mee.


heeft Tom Araya ook zo'n trui aan?



Argh
Usericon van Argh
Posted 11-08-2009 2:09 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

het is maar waar jullie je druk om maken...


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 11-08-2009 5:10 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2009 23:29 schreef Snaack het volgende:
Sja. Daar zijn er alleen al in Nederland tienduizenden van, die allemaal met veel plezier hun hobby beoefenen.


En ik wou die opmerking nou juist eens een keer niet maken.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-08-2009 7:34 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Tijdje terug nog in Gru'n zien spelen. Okee, de kledingkeuze is ietwat ehr apart maar vond het geen slecht optreden. Zit zeker wel vooruitgang in, het lijkt alsof ze nu wat meer eigen muziek maken dan voorheen.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 11-08-2009 7:57 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

klikkerdeklik

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 11-08-2009 7:57]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 12-10-2010 16:03 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

ONE BULLET LEFT STOPT ERMEE ! In goed overleg hebben de muziekanten van One Bullet Left besloten om de band op te heffen. Door o.a. werk, school en stages ontbrak de tijd, drive en motivatie om met de band door te gaan. De optredens die nog stonden geboekt zijn gecanceld. De opnames, afgelopen zomer, van de nieuwe EP worden wel afgerond. Zodra die klaar zijn zullen we de nummers online zetten. Langs deze weg willen we onze fans bedanken voor 4 geweldige jaren. We hebben heel veel mooie dingen met jullie beleefd en hebben er enorm van genoten. Dat pakt niemand ons meer af. Tot gauw, we komen elkaar zeker weer tegen. Dennis, Yorick, Rik, Thijs en Bram @ Balkbrug




irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 12-10-2010 16:29 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

goh, die 4 jaar is al langer dan ik van te voren had kunnen denken....


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 12-10-2010 16:33 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

Wel gay dat ze die optredens afzeggen.

Een beetje kerel had ze nog ff gedaan.
Maarja, er is hier ook niet echt sprake van kerels natuurlijk...


No meat is sweater


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-10-2010 16:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Is nu dan ook de leukigheid van prepuberbands er vanaf?


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 12-10-2010 16:38 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 12 oktober 2010 16:35 schreef Jenje het volgende:
Is nu dan ook de leukigheid van prepuberbands er vanaf?


Was die er dan?


Boeiender


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 12-10-2010 16:43 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht



Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


herrie
Usericon van herrie
Posted 12-10-2010 16:54 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

slotje!


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 12-10-2010 16:57 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Heb die zanger op msn; ik citeer "Hardstyle 4 life, motherfuckers!"

School, stages, uhuh...


Sjon
Usericon van Sjon
Posted 12-10-2010 16:58 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2010 16:57 schreef ColdheartMinor het volgende:
Heb die zanger op msn; ik citeer "Hardstyle 4 life, motherfuckers!"

School, stages, uhuh...


Haha respect voor die gast


herrie
Usericon van herrie
Posted 12-10-2010 17:02 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

emo is toch ook al tijden geen hype meer?


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 12-10-2010 17:07 by RudiEngel Wijzig reactieProfiel van RudiEngelQuote dit bericht

Die Duitsers van Hackneyed vind ik eerlijk gezegd veel erger. Maar dat komt ook omdat ze op Nuclear Blast zitten en ik ze dat totaal niet gun.


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen