IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : One Bullet Left (NL): thrash/black jonkies Vorige pagina | Volgende pagina
Gorath
Usericon van Gorath
Posted 11-04-2007 19:45 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Ruig.


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 11-04-2007 19:54 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2007 16:37 schreef putrescent het volgende:
Ze hebben een site, www.darkveil.co.uk, maar die werkt momenteel niet


ja, die url had'k ook al gevonden, maar ik denk niet dat deze site nog terug online zal komen aangezien de band gesplit is jammergenoeg...


Member of the iso-betawuste crew!!


Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 11-04-2007 20:45 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

Ik wou dat ik zo kon brullen als die knaap



hammer
Usericon van hammer
Posted 11-04-2007 23:04 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

a.s. zaterdag staan ze op Beukrock
www.beukrock.nl en uiteraard www.myspace.com/beukrock



Cees
Usericon van Cees
Posted 12-04-2007 0:07 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

Ik vind het een beetje het nieuwe Di-Rect bandje. Het word volgens mij flink gestuurt via Ouders> Producer? Ik heb het gevoel dat ze zelf weinig inbreng hebben. Maar zou ze wel is voor de grap live willen zien. Ze doen het goed qua publiciteit


The trend is dead.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-04-2007 1:36 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2007 0:07 schreef Cees het volgende:
Ze doen het goed qua publiciteit


Gezien het feit dat het gros van de bandjes op ZM daar wel jaloers op mag / zal zijn zal dat ook wel gelijk het gejank in dit topic verklaren.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 12-04-2007 1:38 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2007 1:36 schreef XXL het volgende:
Gezien het feit dat het gros van de bandjes op ZM daar wel jaloers op mag / zal zijn zal dat ook wel gelijk het gejank in dit topic verklaren.

Wil je dit soort aandacht dan :S..


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 12-04-2007 1:38 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2007 1:36 schreef XXL het volgende:
Gezien het feit dat het gros van de bandjes op ZM daar wel jaloers op mag / zal zijn zal dat ook wel gelijk het gejank in dit topic verklaren.



Nou ja, ik vind het zelf voor die gastjes supertof dat ze veel publiciteit/succes hebben

Aan de andere kant is het ook gewoon jammer dat pas bij zulke bands de aandacht van de "mainstream" op me'ol komt te liggen.

Zie openingspost


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 12-04-2007 1:44 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2007 1:38 schreef ZelThoR het volgende:


Nou ja, ik vind het zelf voor die gastjes supertof dat ze veel publiciteit/succes hebben

Aan de andere kant is het ook gewoon jammer dat pas bij zulke bands de aandacht van de "mainstream" op me'ol komt te liggen.

Zie openingspost

Het is grappig/zielig dat soort muziek zo de hemel ingeprezen wordt omdat ze 13zijn.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-04-2007 1:53 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2007 1:44 schreef waterfiets het volgende:
Het is grappig/zielig dat soort muziek zo de hemel ingeprezen wordt omdat ze 13zijn.


Het is vooral leuk te zien dat zulke jonge gastjes dit soort initiatief neemt in plaats van de hele dag kansloos achter een xbox te hangen.

Verder vind ik het nog helemaal niet slecht klinken.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-04-2007 8:55 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2007 1:53 schreef XXL het volgende:
Het is vooral leuk te zien dat zulke jonge gastjes dit soort initiatief neemt in plaats van de hele dag kansloos achter een xbox te hangen.

Verder vind ik het nog helemaal niet slecht klinken.




Inderdaad en daarbij, niks mis toch met lui die voor de fun lawaai maken.


vuist666
Usericon van vuist666
Posted 12-04-2007 9:14 by vuist666 Wijzig reactieProfiel van vuist666Quote dit berichthttp://www.myspace.com/vuist666

Deze band heeft al meer gepresteerd dan menig ander metalband, die al waren opgericht voor de geboorte van deze kinders!
Wat dat betreft buiten ze de leeftijd commercieel goed uit. Maar los daarvan is de muziek zeker niet slecht. Niet origineel, but who gives a fuck!

Zolang ze maar geen last krijgen van het Heino syndroom!



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-04-2007 10:19 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

o.bock@chello.nl schreef:
quote:

Hoi M.

Wat een dom gelul op die ZM zeg omtrent One bullet left, maar laten we nou eerljk zijn deze One bullet left kunnen we toch niet serieus nemen. En jij bent Dan nog wel van die afkraak (zine) beweging Lords of Metal waar bijna iedere plaat de grond in wordt geboord. Dus vanaf nu hoeven we Lords of Metal ook niet meer serieus te nemen. Bedankt, enne ga zeker naar kinderen van 12 luisteren. Mijn zoon van 4 zie ik daarin tegen veel liever op zijn computer gitaar spelen, Dan die pingelaars, deze jongens zijn fake, Hun ouders zullen dit wel ingespeeld hebben, en achter het toneel zal wel een bandrecorder mee draaien. Nee One bullet left neem ik niet serieus. En bij deze Lords Of Metal ook niet meer. En Black Metal maar afkraken, oa slecht geluid, geen goede songs enz enz. En hele massa's die dit wel kunnen waarderen? Metal word echt mainstream. En naar Waldrock Ga ik ook niet meer. Want vanaf het moment dat bekend werd gemaakt dat OBL op Waldrock gaat optreden. Kunnen dit natuurlijk ook niet meer serieus nemen, Waldrock bedoel ik dan. Is hier trouwens geen sprake van kinderarbeid?

Orlando XL



Ga eens gewoon dood ofzo, kanslooze rukker.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 12-04-2007 10:21 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Hehehe, die Orlando toch...


spelfout weggehaald...


Arasazi
Usericon van Arasazi
Posted 12-04-2007 10:22 by Arasazi Wijzig reactieProfiel van ArasaziQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2007 10:19 schreef XXL het volgende:
o.bock@chello.nl schreef:


Ga eens gewoon dood ofzo, kanslooze rukker.







"We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis)


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-04-2007 11:06 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2007 schreef o.bock@chello.nl het volgende:

Bedankt he looser, mijn naam staat weer op ZM.
Ik sta erop hahah. Het was maar een mening hoor.


Daarom ben ik nou tegen proefverlof voor TBS'ers.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 12-04-2007 11:07 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2007 11:06 schreef XXL het volgende:
Daarom ben ik nou tegen proefverlof voor TBS'ers.


Ach, dat bockje heeft een heeeeeeeeeeeeeeel groot bekje, maar een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein hartje

[Dit bericht is gewijzigd door varanus op 12-04-2007 11:14]


spelfout weggehaald...


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 12-04-2007 11:11 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Je verneukt de lay out..


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 12-04-2007 11:15 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2007 11:11 schreef Murdering Monk het volgende:
Je verneukt de lay out..


Ach welnee, ligt aan je beeldscherm


spelfout weggehaald...


yelmer
Usericon van yelmer
Posted 12-04-2007 12:15 by yelmer Wijzig reactieProfiel van yelmerQuote dit berichthttp://erebus.nl

Heb al twee keer met die jongens opgetreden, en het is misschien niet echt innoverend. Maar als ze ze zo doorgaan geef ik ze echt een goeie kans. En dat ze gepushed worden door ouders, vind ik niet waar. Die jongens willen dit echt

[Dit bericht is gewijzigd door yelmer op 12-04-2007 13:28]



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-04-2007 12:39 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik wil ze iig best eens live zien.

Of ze het verder redden met die band of afzonderlijk het metalpad opgaan zal me verer een worst wezen.
Laat ze maar lekker ff genieten van de aandacht.
Ik hoop alleen dat ze zich niet laten uitmelken door de media.

Wat er ook uitkomt in de toekomst, het is iig erg leuke bagage voor op hun C.V.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


diablo666angel
It's just a melody it bleeds in me.......
Usericon van diablo666angel
Posted 12-04-2007 12:48 by diablo666angel Wijzig reactieProfiel van diablo666angelQuote dit berichthttp://www.myspace.com/diablo666angel

En jammer voor ze dat er al een band bestaat die ook zo heet maja .......En tja idd ik vindt het ook niets voor op waldrock


So steu're ich das totenschiff.Mit voller kraft aufs nächste Riff.Auf das ihr an der last erstickt.Mit der ihr mich aif reisen schickt!!


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 12-04-2007 12:49 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Heb de band 1 keer live gezien met Zwartketterij en kan der 1 ding over zeggen:

De band is niet bijster bijzonder, niet op muzikaal gebied, niet op speltechnisch gebied... slecht zijn ze niet, maar goed ook niet... het enige wat de band bijzonder maakt en waar de mensen dus over praten is de leeftijd van de knapen..


en voor hun leeftijd weten ze een aardig potje standaard metal te maken... niets meer, niets minder...


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


herrie
Usericon van herrie
Posted 12-04-2007 14:58 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

toen ik 13/14 was "droomde" ik van het spelen in een metalband (nu nog steeds... ), deze gasten doen het al. dat vind ik subliem. Voor de rest: het is inmiddels grotendeels onmogelijk om "origineel" en "vernieuwend" te zijn. waar is de tijd gebleven dat metalheads dit ook gewoon waardeerden???


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 12-04-2007 14:59 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2007 14:58 schreef herrie het volgende:
toen ik 13/14 was "droomde" ik van het spelen in een metalband (nu nog steeds... ), deze gasten doen het al. dat vind ik subliem. Voor de rest: het is inmiddels grotendeels onmogelijk om "origineel" en "vernieuwend" te zijn. waar is de tijd gebleven dat metalheads dit ook gewoon waardeerden???


Ik denk dat je het eens een keer moet horen, het is niet echt bijster goed. Als ik het gewoon zou beoordelen zonder naar leeftijd of wat dan ook te kijken, zou ik het met zeer slecht beoordelen.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen