IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : One Bullet Left (NL): thrash/black jonkies Vorige pagina | Volgende pagina
herrie
Usericon van herrie
Posted 12-04-2007 15:01 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

tja... niet bijster goed is voor een grindcore fanaat als ik al snel "vet!".


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 12-04-2007 15:21 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2007 15:01 schreef herrie het volgende:
tja... niet bijster goed is voor een grindcore fanaat als ik al snel "vet!".


En nu in 't Nederlands?


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 12-04-2007 15:53 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 12 april 2007 15:21 schreef Psychonaut het volgende:
En nu in 't Nederlands?


Dislectisch? Of een botmongool?



Gnosis
With Furious Intent
Usericon van Gnosis
Posted 12-04-2007 16:43 by Gnosis Wijzig reactieProfiel van GnosisQuote dit berichthttp://www.erebus.nl

Het is een fenomeen geworden, vooral omdat ze de laatste tijd echt overal spelen. Maar wat gebeurt er als iedereen ze al een keer gezien heeft? ik ben benieuwd...



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 12-04-2007 17:00 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 12 april 2007 14:59 schreef 0Tolerence het volgende:
Ik denk dat je het eens een keer moet horen, het is niet echt bijster goed. Als ik het gewoon zou beoordelen zonder naar leeftijd of wat dan ook te kijken, zou ik het met zeer slecht beoordelen.
Verwacht je dan dat de knulletjes een album a la Reign In Blood kunnen maken dan?

Verder wat Irritante Klootzak en XXL zeggen.



blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 12-04-2007 18:05 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 12 april 2007 17:00 schreef Judge M. het volgende:
Verwacht je dan dat de knulletjes een album a la Reign In Blood kunnen maken dan?

Verder wat Irritante Klootzak en XXL zeggen.


Die waren toendertijd niet veel ouder dan 18 hoor Judge...

Maar waar het om gaat, en waar jij nu een beetje overheenleest denk ik, is dat men de muzikale kwaliteiten niet voldoende vind om op bijvoorbeeld Waldrock te staan.... Kan ik wel een beetje inkomen, al gun ik het OBL wel dat ze er staan...

En verder zie Gnosis, de "hype" (beetje groot woord voor hetgeen gaande is, maarja) is over als het festivalseizoen over is. Het is leuk om de mannetjes te zien spelen, maar dat is dan ook het enige, daar kom je niet veel verder mee denk ik (en ver is het al gegaan).

Maar zoals het nu gaat: Way to go OBL!



Nergal
Usericon van Nergal
Posted 12-04-2007 22:39 by Nergal Wijzig reactieProfiel van NergalQuote dit bericht

Ik vindt dat er wel flink wat bands in NL zijn die het meer verdienen om op Waldrock te staan.

Iig een band waarvan tenminste 1 bandlid al eens een biertje heeft gedronken ofzo

Das wel zo "Metal"


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-04-2007 0:41 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Dat er nog niemand op het idee is gekomen te suggereren dat die geile jonge gastjes helemaal niet van metal houden maar puur vanwege de aantrekkingskracht op jonge chickies in een metalbandje spelen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 13-04-2007 0:42 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

euuuhh juist ja, zou je dan niet eerder een dance/trance achtige beweging moeten beginnen. Aangezien daar het gross van de luisteraars zitten.


"This one is older than shit, heavier than time!"


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-04-2007 9:30 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2007 14:59 schreef 0Tolerence het volgende:
Ik denk dat je het eens een keer moet horen, het is niet echt bijster goed. Als ik het gewoon zou beoordelen zonder naar leeftijd of wat dan ook te kijken, zou ik het met zeer slecht beoordelen.


Niet bijster goed, niet bijster slecht.. zoals zo veel bandjes. Maar nu de band op Waldrock mag spelen (wellicht op 3e podium) zijn er direct een heleboel beledigt dat hun bandje er niet staat, omdat die in hun ogen beter is dan dit bandje. Slecht of niet, het is gewoon gaaf om die lui bezig te zien op het podium, stukje show. Daarbij, zij kunnen zo mooi live ervaring op doen en als ze blijven doorgaan als band zijnde, zit er zeker zowel letterlijk als figuurlijk groei in.



[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 13-04-2007 14:42]


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 13-04-2007 9:37 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 13 april 2007 0:42 schreef 0Tolerence het volgende:
euuuhh juist ja, zou je dan niet eerder een dance/trance achtige beweging moeten beginnen. Aangezien daar het gross van de luisteraars zitten.


Daar zijn ze te blank voor, swa! Vind het overigens wel gaaf voor die gasten. Leeftijdsdiscriminatie of niet: ze staan er wel, en daar mogen ze best blij mee zijn.

(en ja, uiteraard ben ik jaloers: zou er gráág zelf staan. )

Edit: LOL @ Mayo's Groei-verhaal.

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 13-04-2007 9:37]


Bruce Banner


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 13-04-2007 13:30 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Apart.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 13-04-2007 13:31 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Haha, een reactie op die site:

"nif Zegt:
maart 18th, 2007 at 10:

vet cool en het klonk goet.en ik heb al 20 jaar luister ervaring ga zo doooooooooor"

Kankergaaf.


Arasazi
Usericon van Arasazi
Posted 16-04-2007 20:53 by Arasazi Wijzig reactieProfiel van ArasaziQuote dit bericht



"We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis)


Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 16-04-2007 21:48 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

Die jongens gaan het wel ver schoppen als ze zo doorgaan. Mooi man



blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 16-04-2007 21:55 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

en dit staat erbij

quote:
We from Ancient Forest have played 4 gigs with one bullet left.
We know them good, but the only thing with them is that they don't write the songs them selfs... the father of the singer and drummer writes the songs...



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 16-04-2007 23:01 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Owned.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Arasazi
Usericon van Arasazi
Posted 16-04-2007 23:03 by Arasazi Wijzig reactieProfiel van ArasaziQuote dit bericht

Busted..


"We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis)


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 16-04-2007 23:06 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Misschien van die types die 't vroeger nooit haalde met hun bandje en nu al hun mislukte ambities projecteren op hun kroost . Zitten ze de hele dag hun kindjes te pushen om maar te spelen etc.

Voor een volwassene vind ik de songcomposities behoorlijk waardeloos trouwens.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 16-04-2007 23:12 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Ik snap niet wat er zo erg aan is... De meeste bands (waarvan de leden dan ook nog eens wat jaartjes ouder zijn) spelen in het begin alleen maar covers.

Verwacht je dat iemand van 14 ook gelijk even een metalnummer kan schrijven?

Ja, het is nog best wel voor verbetering vatbaar, maar wat deden jullie toen je 14 was?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 16-04-2007 23:15 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Geen covers...



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 16-04-2007 23:17 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2007 23:15 schreef blastmaster het volgende:
Geen covers...


Nou ben ik wel benieuwd. Heb je nog wat materiaal van toen?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 16-04-2007 23:19 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Dat dan weer niet. Maar oke dat was Wel zelf geschreven.



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 16-04-2007 23:21 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2007 23:12 schreef altx het volgende:
Ik snap niet wat er zo erg aan is... De meeste bands (waarvan de leden dan ook nog eens wat jaartjes ouder zijn) spelen in het begin alleen maar covers.

Verwacht je dat iemand van 14 ook gelijk even een metalnummer kan schrijven?

Ja, het is nog best wel voor verbetering vatbaar, maar wat deden jullie toen je 14 was?


Bij een cover weet iedereen dat jij het niet hebt geschreven.

Hier is dat veel minder duidelijk. Als niemand had gezegd dat de ouders 't deden had ik dat nooit geweten, en was ik in de waan gebleven dat die jongens het zelf schreven.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 16-04-2007 23:29 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2007 23:21 schreef Gemene Lepel het volgende:
Bij een cover weet iedereen dat jij het niet hebt geschreven.

Hier is dat veel minder duidelijk. Als niemand had gezegd dat de ouders 't deden had ik dat nooit geweten, en was ik in de waan gebleven dat die jongens het zelf schreven.


Ik mag toch aannemen dat in hun cd-boekjes komt te staan wie de nummers geschreven heeft. En zo niet, ja, dan mogen ze wat mij betreft aan de schandpaal.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen