IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : One Bullet Left (NL): thrash/black jonkies Vorige pagina
herrie
Usericon van herrie
Posted 12-10-2010 17:10 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

gun je dat Nuclear Blast niet, of...?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-10-2010 17:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2010 16:38 schreef MR. N het volgende:
Was die er dan?
Kennelijk, je zag toch regelmatig weer van die bandjes opschieten (stond op occultfest ook zoiets toch)


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-10-2010 17:49 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Nuclear Blast tekent vrij weinig kwalitiet, maar wel spul wat ze kunnen vermarkten.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 12-10-2010 18:13 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 12 oktober 2010 17:49 schreef spectre het volgende:
Nuclear Blast tekent vrij weinig kwaliteit, maar wel spul wat ze kunnen vermarkten.


Dat is ook een kwaliteit toch?


Boeiender


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-10-2010 18:17 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Idd. Er lopen zat mensen rond die het kopen


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 12-10-2010 18:31 by RudiEngel Wijzig reactieProfiel van RudiEngelQuote dit bericht

Die Hackneyed kopen? Ik betwijfel het...


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-10-2010 18:49 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Reken er maar gewoon op. Je baas zal ze vast ook op de voorkant zetten


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 12-10-2010 18:49 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

In Grunn betekend dat je iets niet hebt.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 12-10-2010 18:53 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

samsonite betekend dat een bepaalde groep iets niet heeft.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 13-10-2010 9:00 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht



Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 13-10-2010 10:35 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

quote:
Op 12 oktober 2010 16:03 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
ONE BULLET LEFT STOPT ERMEE ! In goed overleg hebben de muziekanten van One Bullet Left besloten om de band op te heffen. Door o.a. werk, school en stages ontbrak de tijd, drive en motivatie om met de band door te gaan. De optredens die nog stonden geboekt zijn gecanceld. De opnames, afgelopen zomer, van de nieuwe EP worden wel afgerond. Zodra die klaar zijn zullen we de nummers online zetten. Langs deze weg willen we onze fans bedanken voor 4 geweldige jaren. We hebben heel veel mooie dingen met jullie beleefd en hebben er enorm van genoten. Dat pakt niemand ons meer af. Tot gauw, we komen elkaar zeker weer tegen. Dennis, Yorick, Rik, Thijs en Bram @ Balkbrug




Haha, kan me nog een optreden herinneren wat we samen met ze gedaan hebben. Dit waren echt van die kids die vooral door hun ouders opgehemeld en gepushed werden om dit te doen. Ik was vantevoren best benieuwd en gun het zo'n jonge gastjes ook van harte maar deze waren inmiddels wel erg over het paard getild voor wat ze eigenlijk waren.
Ik citeer een van de moeders: "wij hebben onze zakken weer gevuld vanavond" waarop een van ons antwoordde "wij legen onze zakken liever".


don't mistake lack of talent for genius


spectre
Usericon van spectre
Posted 13-10-2010 10:40 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Beetje lekkere moeder?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-10-2010 10:45 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2010 10:35 schreef NecroNoud het volgende:
Haha, kan me nog een optreden herinneren wat we samen met ze gedaan hebben. Dit waren echt van die kids die vooral door hun ouders opgehemeld en gepushed werden om dit te doen. Ik was vantevoren best benieuwd en gun het zo'n jonge gastjes ook van harte maar deze waren inmiddels wel erg over het paard getild voor wat ze eigenlijk waren.
Ik citeer een van de moeders: "wij hebben onze zakken weer gevuld vanavond" waarop een van ons antwoordde "wij legen onze zakken liever".

Jullie zijn ook nog wel een beetje guppies, of niet?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 13-10-2010 11:09 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Op waldrock waren die gastjes ook al zo vervelend bezig zeg
Stonden ze tijdens Celtic Frost aan de zijkant met hun papies en mamies te kijken en elke keer als die ouders het niet in de gaten hadden zaten ze bekers en andere zooi de tent in te gooien die k.t koters .
Heb daarna een grondige hekel aan die pubers gekregen dus vind het niet erg dat ze nu niet meer als " jongste" metalband door het leven kunnen en dus maar afhaken nu


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 13-10-2010 15:31 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

quote:
Op 13 oktober 2010 10:40 schreef spectre het volgende:
Beetje lekkere moeder?


Kan me haar niet meer voor de geest halen, hoogstwaarschijnlijk niet.

quote:
Op 13 oktober 2010 10:45 schreef ZelThoR het volgende:
Jullie zijn ook nog wel een beetje guppies, of niet?


24 t/m 29 jaar


don't mistake lack of talent for genius


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-10-2010 15:32 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2010 15:31 schreef NecroNoud het volgende:
24 t/m 29 jaar
Oh, haha, dan zien jullie er gewoon schattig uit


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen