IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : One Bullet Left (NL): thrash/black jonkies Vorige pagina | Volgende pagina
Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-07-2007 21:07 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2007 20:59 schreef Wansmaak het volgende:
Hm, de biografie sectie werkt niet bij mij.

Maarre, ik zag dit:

* Behind Blue Eyes - Limp Bizkit


Nou, dan heb je het knap verbruid bij mij...Limp Bizkit...

The Who, ja!!! The Who!!!


+1

Als dit uitlekt kan de band het verder wel vergeten denk ik.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Cees
Usericon van Cees
Posted 14-07-2007 21:12 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2007 20:58 schreef WhiteRider het volgende:
Haha, ze komen nog.

Welke zender?


The trend is dead.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-07-2007 21:13 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2007 21:12 schreef Cees het volgende:
Welke zender?

Eh ned 1

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 14-07-2007 21:14]


Cees
Usericon van Cees
Posted 14-07-2007 21:16 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

Hmm,ben benield


The trend is dead.


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 14-07-2007 21:26 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 10 juli 2007 23:15 schreef Wansmaak het volgende:
Ah, gevonden. Check op precies 1 minuut.

Naja, niet helemáál hetzelfde, maar het lijkt er verdomde veel op, hehehe.



http://www.judgementday.nl/mp3/JudgementDay-JimmyBaker.mp3

http://www.onebulletleft.nl/music/OneBulletLeft-OneBulletLeft.mp3

edit. url is niet helemaal okay.



beter goed gejat dan slecht verzonnen



Cees
Usericon van Cees
Posted 14-07-2007 21:27 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

HEUWH, is het al geweest ofzo. Stelletje ...


The trend is dead.


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 14-07-2007 21:28 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

Ik zag het zojuist even op de Wereld draait door; meer hype als klasse, maar goed, ze zijn gemiddeld dan ook 13...


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 15-07-2007 0:22 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

Op de vraag van Mathijs van Nieuwkerk wat nu eigenlijk Thrashmetal is, kwam geen fundamenteel antwoord.
Hij stond met zijn bek vol tanden, om een juiste definitie te geven!


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 15-07-2007 0:27 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar alle leeftijden van die gastjes. Één is er 12(bassist) en 1 is er 16(gitarist/zanger).

En dan 13 gemiddeld, hmmm.

edit: Ow, wacht, dat kan natuurlijk wel.

[Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 15-07-2007 0:30]


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 15-07-2007 0:39 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Van die plantjes in je tuin afblijven Wim


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 15-07-2007 0:41 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 15 juli 2007 0:27 schreef Wansmaak het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar alle leeftijden van die gastjes. Één is er 12(bassist) en 1 is er 16(gitarist/zanger).

En dan 13 gemiddeld, hmmm.

edit: Ow, wacht, dat kan natuurlijk wel.
die andere twee zijn 14 en 15



axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 15-07-2007 0:45 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

Dan zijn ze gemiddeld 14,25 jaar oud.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 15-07-2007 0:56 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ik vraag me eigenlijk af of je te boek moet willen staan als "Jongste Metalband".

Toen ik als 13-jarig pikkie op Metalfan kwam vond ik het uiterst irritant als ik in normale discussies niet of minder serieus werd genomen door m'n leeftijd. Nu ik 17 ben heb ik daar een stuk minder last van, al voert een volslagen mongool het nog wel eens aan als steekhoudend argument, maar toen vond ik dat altijd erg vervelend.

Als ik als 13-jarig mannetje in een band zou zitten, zou ik bekend willen zijn om de goede Thrash die ik zou maken, en niet omdat ik jonger ben dan de gemiddelde ouwe lul in't vak.


axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 15-07-2007 1:07 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

Dat is net het probleem, zo goed en doorslaggevend is hun muziek niet.
De muziek is vrij voorspelbaar, nog niet eens degelijk.
Waardoor hun jonge leeftijd nog de enige promotie is.
Ze hadden zich langer muzikaal moeten ontwikkelen, waardoor de kwaliteit hoger ligt, en automatisch zijn ze dan al een paar jaar ouder.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-07-2007 10:29 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2007 0:22 schreef axegrinder het volgende:
Op de vraag van Mathijs van Nieuwkerk wat nu eigenlijk Thrashmetal is, kwam geen fundamenteel antwoord.
Hij stond met zijn bek vol tanden, om een juiste definitie te geven!


Oooooh echt waar, om je voor te schamen!

quote:
Op 15 juli 2007 1:07 schreef axegrinder het volgende:
Dat is net het probleem, zo goed en doorslaggevend is hun muziek niet.
De muziek is vrij voorspelbaar, nog niet eens degelijk.
Waardoor hun jonge leeftijd nog de enige promotie is.
Ze hadden zich langer muzikaal moeten ontwikkelen, waardoor de kwaliteit hoger ligt, en automatisch zijn ze dan al een paar jaar ouder.


Haha wat een bullshit! Genoeg bands die al jaren spelen en zich absoluut niet ontwikkelen (niks nieuws binnen het metalgebeuren heurr). Het is gewoon hartstikke leuk om die jonge gastjes bezig te zien, ze zijn enthousiast en dat is goed te zien. Voor hun leeftijd kunnen ze leuk spelen, niet superbijzonder nee maar gewoon leuk.

Als zij er plezier in hebben en zolang ze een pa hebben die goed is in promotie, is het toch prima?


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 15-07-2007 10:59 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Hehe, sommige reacties in dit topic lijken een beetje op jaloezie, krijg ik het idee.

Ik heb heel de band nog nooit gezien, wel eens wat van gehoord, klonk niet onaardig. Lachen toch man voor die gastjes, ik vind het wel humor, ik wou dat wij het zo goed voor elkaar hadden.


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-07-2007 11:03 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2007 10:59 schreef Murdering Monk het volgende:
Hehe, sommige reacties in dit topic lijken een beetje op jaloezie, krijg ik het idee.


Behoorlijk ja
Jaaaa waarom zij wel en wij niet boehoehoeee. Hihi


axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 15-07-2007 11:23 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

Bullshit of niet, jaloezie of niet, het is een feit dat er binnen de metalgenres alles al gedaan is.
Daar zijn zij inderdaad de zoveelste voortzetting van.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-07-2007 11:24 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2007 11:23 schreef axegrinder het volgende:
Bullshit of niet, jaloezie of niet, het is een feit dat er binnen de metalgenres alles al gedaan is.
Daar zijn zij inderdaad de zoveelste voortzetting van.


Dus wat is het probleem?


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 15-07-2007 11:25 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2007 0:56 schreef WhiteRider het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af of je te boek moet willen staan als "Jongste Metalband".

Toen ik als 13-jarig pikkie op Metalfan kwam vond ik het uiterst irritant als ik in normale discussies niet of minder serieus werd genomen door m'n leeftijd. Nu ik 17 ben heb ik daar een stuk minder last van, al voert een volslagen mongool het nog wel eens aan als steekhoudend argument, maar toen vond ik dat altijd erg vervelend.

Als ik als 13-jarig mannetje in een band zou zitten, zou ik bekend willen zijn om de goede Thrash die ik zou maken, en niet omdat ik jonger ben dan de gemiddelde ouwe lul in't vak.


Jij moet gewoon je bek houden, broekkie...........












































spelfout weggehaald...


axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 15-07-2007 11:31 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

Voor mij is er geen probleem, mevrouw.
Ik hoop dan ook dat de band hun plezier behoudt en zich verder ontwikkelt en probeert te onderscheiden van de rest.
Dan krijg je hier ook andere reakties, waardering en respekt b.v. want dat zie ik hier weinig, omdat er nog aan gesleutelt moet worden.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-07-2007 11:35 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Van mij krijgen ze alle bewondering voor hun doorzettingsvermogen en hun inzet binnen muziek. Niet veel jochies zijn daar al mee bezig rond die leeftijd.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 15-07-2007 11:41]


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 15-07-2007 11:35 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2007 11:24 schreef MMayo het volgende:
Dus wat is het probleem?



Negeer jij Wansmaak ofzo? Ze stelen Judgement Day Riffs!!11~2 @onezeroone`


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-07-2007 11:40 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2007 11:35 schreef Gemene Lepel het volgende:
Negeer jij Wansmaak ofzo? Ze stelen Judgement Day Riffs!!11~2 @onezeroone`


Ik vind dat Judgement Day riffs heeft gejat van One Bullet Left!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 15-07-2007 11:42 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Zou een bandje met lui van 13 jaar die bekend willen worden nou uitgerekend riffjes gaan jatten van een bandje wat tussen de "grote namen" niet of amper opvalt (Sorry, Wimsmaak )?

Wellicht zijn die van JD ook al eens door een grote band gebruikt

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 15-07-2007 11:44]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen