|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Kheb een teaser van mijn stoner project op mijn MySpace gepleurd. Is nog instrumentaal, een drummix op mijn guidetracks. http://www.myspace.com/nicobeemster |
|
quote:vet! |
|
+1! |
|
Thnx voor de reacties! Zoals ik al zei: dit is een drummix op mijn guidetracks (de demo gitaar en bas opnames, waar ik op ingedrumt heb..) Dat heb ik met mijn Guitarport gedaan, ik ga binnenkort met een berg pedalen, microfoons en buizenamps aan de slag om de definitieve partijen in te spelen |
|
quote:Klinkt nice, mniet echt mijn ding, maar zit iig straf in elkaar. |
|
danku, ik zal zo snel er een bassie en een brul bij zit weer wat posten... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Is er uberhaupt wel iets jouw ding, of zeg je dat gewoon bij elke reactie? Ik vond het wel ontzettend gaaf klinken. Misschien zou er nog iets meer de nadruk op het industrial-achtige drumcomputer-geluid gelegd kunnen worden, maar mijn interesse heb je in ieder geval. |
|
Nee hoor. Ik hoor alleen niet zo heel veel muziek wat ik echt goed en fris vind klinken hier. Als FRNK nou weer eens wat ging posten, of Ethereal bv. Maar het is wel schattig om te zien dat je een reactie van mij opsnort hoor Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Spectre, @your command! Al is dit een cheesy, zoetsappige ballad Zooo, zaterdag gerepeteerd en meteen even 2 acoustische tracks geprobeerd aangezien we gisteren opnames hebben gehad voor 3voor12.. Stiekem gauw 1 van de 2 nummers opgenomen! 1 Acoustische gitaar, een zangert, een klein beetje galm en delay en ik heb dit nummer nog nooit zo mooi horen klinken.. Is ook 1 van de nummers waar ik extra trots op ben! Allereerste keer dat we dit ooit speelden (of nouja, we, onze gitarist en zanger), maar ik vind het te gek! Gaat live dus ook absoluut gespeeld worden.. Enough with the crap, luisteren met die handel! NE1 - My Angel (Acoustic) Let wel, oefenruimteopname.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
zo! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Zeker voor een oefenruimteopname behoorlijk impressive, Ethereal! Lekkere rauwe zang, me like! |
|
The trend is dead. |
|
quote: Kijk, kwaliteit Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Sephiroth heeft onlangs een nieuwe EP uitgebracht en 2 nummers hiervan zijn te beluisteren op www.myspace.com/sephirothnl |
|
@Aaaarco, Snaack & Spectre: Thanks!! Nummer is echt "mijn kindje", is het enige nummer waar verder NIEMAND inspraak in heeft gehad, haha.. Trots! Dus daarom ook nog maar even hier: De akoestische sessie van NE1 bij 3voor12! MTV Unplugges, here we come! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
LOL man, die ouwe rockerts met dikke zonnebrillen, net echt |
|
quote: Wat versta je achter opsnorren? Het viel me gewoon op hoor, niets meer. Het begon bijna een stopzinnetje van je te worden. [Dit bericht is gewijzigd door MindFolter op 18-07-2007 10:15] |
|
Fijn dat je zo goed oplet. De volgende keer zeg ik wel gewoon dat het kut is, ok? Nou weer wat goede muziek graag Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Respect voor ouderwetse botheid. |
|
|
|
|
|
quote: En ik heb er nog 1 opgezet. |
|
Nice, maar mis ook hier weer net dat stukje lekker ronken en grooven, mag wat zompiger van mij. |
|
Ik weet het, dat mis zelf ook nog hehe. Maar dit is dus, wederom, een drummix op mijn guidetracks (demo kwaliteit door de guitarport) ipv een buizenamp op 11 voor de gitaar en een lompe set voor de bas. Komt helemaal goed, ik heb zoooooo'n mega zin om de definitieve partijen in te spelen |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |