|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gaaf @ Schnaack! Die cleane zang trek ik persoonlijk wél goed. |
|
nieuwe mp3s van charlie adler op www.myspace.com/charlieadler en op www.myspace.com/collisiongrind staat een nr van onze split met drdoom!! |
|
|
|
|
|
ah klinkt lekker! jammer van de rehearselkwaliteit maar dan nog beukt het mooi! Je moeder. |
|
Op www.myspace.com/lugence staat ook een nieuw nummer!!HOEZEE!! |
|
One on One Groove/thrash metal uit Delft in de stijl van Pantera/Slayer/Down. Drie nieuwe nummers van de komende demo volledig te beluisteren op de website. www.oneononeband.com Cheers, Rob [Dit bericht is gewijzigd door Rob 1on1 op 25-03-2008 19:30] |
|
quote: De hele EP staat er nu op. |
|
quote: vette shit timo Je moeder. |
|
|
|
Hier 2 nummertjes voor de demo van de nieuwe plaat van NE1! Zelf opgenomen en al gedeeltelijk gemixed.. Mastering laten we extern doen (Dick Kemper, S&K Studio's) We hopen hiermee eventueel een leuk dealtje ergens te krijgen om zo de plaat te kunnen finetunen en te laten mixen en masteren in een dikke studio, er hopen zelf samen te kunnen werken met Gordon Groothedde! (OA After Forever, Intwine) Inmiddels zijn we ook aan het mixen met nog 4 nieuwe nummers, de rest van de plaat is kwa composities af maar daar moet nog e.e.a. aan teksten en gitaren worden geschreven cq opgenomen. Enjoy, ben wel benieuwd naar reacties! NE1 - Prisoner NE1 - Lonely Road [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 26-03-2008 11:23] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
ja gaaf, maar huh, ik had hier al op gereageerd.. zal wel ander topic zijn geweest hehe Hier, oudje. Tech-y death met een tranceleadje en speesgeluidjes hier en daar. Intro en het stuk rond 2min (tot 2.05) heb ik mn bedenkingen nog bij, beetje te happy hehe. Maar binnenkort weer tijd, en dan alle nrs es gaan uitwerken. En opnieuwd opnemen [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 30-03-2008 14:13] |
|
|
|
Niet mijn "band", maar die van mijn broer en een vriendin van hem. Het is verschrikkelijk slecht & fout! maar wel grappig! De naam? Rugkut! |
|
Nog een nummer van de NE1 demo.. Feedback is MEER dan welkom!! (Dit keer ook een iets meer ZM-verantwoorde track, hehe, iets heftiger als de voorgaande!) NE1 - Future Check it out! **Edit: MP3 vervangen door betere versie. [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 02-04-2008 8:05] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
|
|
quote: De meeste grunters weten voor de zak niet waar ze mee bezig zijn, dus die kunnen het ook helemaal niet aan een ander uitleggen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Klopt, dat neemt echter natuurlijk niet weg dat je bepaalde dingen beter zou kunnen doen. Voor zover hoorbaar is jullie muziek wel leuk Wat je in ieder geval beter kan doen is je klauwen van het filter afhouden. Probeer eerst met je eigen stem een cool geluid te krijgen, later kun je altijd nog valsspelen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Review Prickrott - Hate United op Lordsofmetal.nl: http://www.lordsofmetal.nl/showreview.php?id=11460&lang=nl |
|
Verwarrend.. ik had dit topic verwacht in Muziek Algemeen.. anyhow.. Het volgende MP3tje is geen metal; laat dat meteen vastgesteld zijn, dan hebben we 't gezeik 'Dit is geen metal!' meteen gehad. Het is wel een MP3tje dat ik net met de Symphonic Choirs VST heb geëxporteerd, en is een bewerking van Psalm 138. Dit was een opdracht voor mijn avondstudie harmonieleer, en ik ben redelijk tevreden met de harmonie van het geheel. Voor dit stuk heb ik de oorspronkelijke bas, tenor en alt geschrapt en herschreven. In dit MP3tje komen soms wat abrupte eindes; dit komt omdat het een rechtstreekse vertaling is van het notenschrift en ik geen tijd heb besteed aan bewerking, vertraging, etc. Kortom, wil je metal horen, sla dan maar over. Voor de paar mensen hier die wellicht wel interesse hebben in een psalmbewerking (en indirect waarmee ik mij het afgelopen half jaar intensief mee heb bezig gehouden), klikt u maar: http://www.paulvangeldrop.nl/mp3/Psalm138.mp3 [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 07-04-2008 21:37] [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
En ze zijn in beperkte oplages dus kom ze halen nu ze er nog zijn. |
|
quote: oke die is dus wel de moeite waard, op t lijstje... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Absoluut. En dit is slechts een simpele toepassing; samen met de WordBuilder insert is het helemaal stoer. Meesterlijke VST. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Hey, ik heb wat opnames gemaakt met mijn bandje, het is rock.. lata je mening horen! ^^ www.vampirefreaks.com/murdersnotacrime Cant you see, i'm easily bothered by resistance |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |