|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hypnos, vent... “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Zeg maar niets meer, ik ga wel weg als je dat wilt. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: niet weggaan laat es je groep horen! signature |
|
Ik heb geen groep meer. Ik ben allenig. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: niet jij dan? http://www.youtube.com/watch?v=rcbveSkiuYw signature |
|
Heeft er niemand meningen over mijn band? |
|
Nee, sorry. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ok, dan kom ik later wel terug. |
|
quote: Ja, ga ergens anders je extreem slechte kutband propageren, omgebouwde pikhoofd. Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote:Ik hou een negatieve meestal voor me. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:En jij mag ook wel weer eens optieften. bitchen doe je maar op de muur, pokkejood. Fuck the world and fuck you |
|
Nou nou nou nou. De internet warriors zijn weer in da house zeg. |
|
Kijk dan gezellig naar een enthousiast gezelschap dat musiceert onder de naam Departure http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=2030496388 |
|
Welja, ik wou slechts weten wat mensen van onze laatste live-opnames vinden... We zijn van plan om op deze manier namelijk een leuke live-selectie samen te stellen. |
|
quote: Die eerlijkheid kan ik waarderen. Edit: hoewel ik onderbouwde kritiek prima kan waarderen. [Dit bericht is gewijzigd door MindFolter op 22-05-2007 0:45] |
|
quote:Oeh bruut man!! En een lompe sound zeg! Zitten ook erg coole en verrassende overgangen in De cleane zang heb ik er eigenlijk altijd al een beetje vreemd bij gevonden tho. Het geeft zeker een bepaald extra sfeertje, en leuke harmonieen zitten er ook in, maar doe mij de brulstukken maar hehe |
|
Deze week een myspace aangemaakt. Zoals ik reeds zei bij mijn vorige spam, het klinkt allemaal nogal fuzzy en slordig (daar de opname met 1 micro was). Maar ben toch benieuwd naar verdere meningen. Ow ja, het zijn enkel maar 2 gitaren, we zijn dringend op zoek naar een volledige line-up. Maar genoeg gezwetst: www.myspace.com/dezieligheid (bevat dus twee eigen songs) |
|
quote: De demo van mijn band is nochtans ook opgenomen met 1 microfoon. Voor een demo kan dat prima mits je de boel een beetje aardig afmixt in Adobe Audition ofzo. |
|
Moet jij mij gaan vertellen hoe je mixt als je opneemt met 1 microfoon... "Even dat ene spoor inmixen. Ja! Zo klinkt het perfect man!" Jezus tering zeg [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 24-05-2007 11:23] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Misschien drums een mic, gitaren per stuk een, bas een/di, en zang een? |
|
Er staat toch echt 'één' munkieboy Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ja ik had daar al van gehoord. Waar kan ik dat programma ergens downloaden? |
|
Ik vrees dat je die op een illegale manier moet binnenslepen. @Spectre: Je kunt tracks (of het er nou 1 is of 100) equalizen. Dat maakt een hoorbaar verschil. In mijn geval hebben we de vocalen en sommige gitaartracks apart opgenomen, maar als je het instrumentale gedeelte met 1 (goeie, laat ik dat voor op stellen) microfoon opneemt kan je er voor een demo-opname prima mee uit de voeten. |
|
quote: Hmm, niet mee eens. Zelfs voor een demo lijkt me dat je alles apart op wil nemen. Maar dat is ook weer afhankelijk wat voor opname je wil bereiken. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |