![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hypnos, vent... “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: Zeg maar niets meer, ik ga wel weg als je dat wilt. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: niet weggaan ![]() laat es je groep horen! signature ![]() |
|
Ik heb geen groep meer. Ik ben allenig. ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: niet jij dan? http://www.youtube.com/watch?v=rcbveSkiuYw signature ![]() |
|
Heeft er niemand meningen over mijn band? ![]() |
|
Nee, sorry. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Ok, dan kom ik later wel terug. ![]() ![]() |
|
quote: Ja, ga ergens anders je extreem slechte kutband propageren, omgebouwde pikhoofd. Nog zo stoere internet warrior. ![]() |
|
quote:Ik hou een negatieve meestal voor me. ![]() |
|
quote:En jij mag ook wel weer eens optieften. bitchen doe je maar op de muur, pokkejood. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Nou nou nou nou. De internet warriors zijn weer in da house zeg. ![]() |
|
Kijk dan gezellig naar een enthousiast gezelschap dat musiceert onder de naam Departure ![]() http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=2030496388 ![]() |
|
Welja, ik wou slechts weten wat mensen van onze laatste live-opnames vinden... We zijn van plan om op deze manier namelijk een leuke live-selectie samen te stellen. ![]() |
|
quote: Die eerlijkheid kan ik waarderen. ![]() Edit: hoewel ik onderbouwde kritiek prima kan waarderen. [Dit bericht is gewijzigd door MindFolter op 22-05-2007 0:45] ![]() |
|
quote:Oeh bruut man!! En een lompe sound zeg! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Deze week een myspace aangemaakt. Zoals ik reeds zei bij mijn vorige spam, het klinkt allemaal nogal fuzzy en slordig (daar de opname met 1 micro was). Maar ben toch benieuwd naar verdere meningen. Ow ja, het zijn enkel maar 2 gitaren, we zijn dringend op zoek naar een volledige line-up. Maar genoeg gezwetst: www.myspace.com/dezieligheid (bevat dus twee eigen songs) ![]() |
|
quote: De demo van mijn band is nochtans ook opgenomen met 1 microfoon. Voor een demo kan dat prima mits je de boel een beetje aardig afmixt in Adobe Audition ofzo. ![]() |
|
Moet jij mij gaan vertellen hoe je mixt als je opneemt met 1 microfoon... "Even dat ene spoor inmixen. Ja! Zo klinkt het perfect man!" ![]() Jezus tering zeg [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 24-05-2007 11:23] ![]() |
|
Misschien drums een mic, gitaren per stuk een, bas een/di, en zang een? ![]() |
|
Er staat toch echt 'één' munkieboy ![]() |
|
quote: Ja ik had daar al van gehoord. Waar kan ik dat programma ergens downloaden? ![]() |
|
Ik vrees dat je die op een illegale manier moet binnenslepen. @Spectre: Je kunt tracks (of het er nou 1 is of 100) equalizen. Dat maakt een hoorbaar verschil. In mijn geval hebben we de vocalen en sommige gitaartracks apart opgenomen, maar als je het instrumentale gedeelte met 1 (goeie, laat ik dat voor op stellen) microfoon opneemt kan je er voor een demo-opname prima mee uit de voeten. ![]() |
|
quote: Hmm, niet mee eens. Zelfs voor een demo lijkt me dat je alles apart op wil nemen. Maar dat is ook weer afhankelijk wat voor opname je wil bereiken. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |