|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ok, onze nieuwe myspace is juist klaar. Er staat één liedje op dat heropgenomen is en deze keer met 'zang'. Ik ben benieuwd naar meningen: www.myspace.com/jormungandmetal PS: het is niet zo'n goede kwaliteit, ik zeg het op voorhand. En uiteraard moet de lay out nog verder aangepast worden, maar ik ben te nieuwsgierig naar reacties. |
|
quote: Is dit serieus bedoelt? |
|
quote: :') |
|
Wat een rotzooi! Zelfs met geprogrammeerde kit is het niet strak.. en tering jantje, wat vals. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik heb het nog niet gehoord, maar n.a.v. de reacties ga ik het thuis meteen ff luisteren Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Karistus wat een puin zeg. Les gehad van RIDM soms? |
|
En ik dacht nog subtiel te blijven.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Dat dacht je niet allleen, dat deed je ook |
|
Je moet toch ergens beginnen? ... |
|
quote: Jammer dat er de hele tijd iemand met een potlood op tafel mee zit te tikken. |
|
quote: Poeslief en vriendelijk, zo ben ik. Jeweettog. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:lol Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Beetje jammer dat tegenwoordig veel beginnende bandjes met een drumcomputer gaan werken. Dan hoeft het van mij niet meer. |
|
Indien goed gebruikt, kan een drumcomputer best OK zijn. Maar ja. Niet zo dus. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Dat is echt onze bedoeling niet hoor! We zoeken al maanden achter een drummer, maar helaas! Dus beschouw deze als een voorlopige opname... Ja, en de commentaren zijn blijkbaar niet zo positief. Ook al zijn ze niet echt constructief vind ik! Maar ja, zolang wij zelf maar in onze muziek geloven zeg maar! Btw: het is ons allereerste liedje dat we ooit gemaalt en opgenomen hebben, dus in dat geval vind ik zelf dat het meevalt voor eerste nummer! |
|
Een van de weinig fatsoenlijk geprogrammeerde drumcomps in metal vind ik die op Ziltoid the omniscient van Devin. |
|
quote: Opbouwende kritiek it is: 1) Werk aan je strakheid. Het rammelt aan alle kanten. 2) Werk fatsoenlijke melodielijnen uit (kijk eens naar het concept van cadensen), ik herken weinig in de huidige lijnen. 3) STEM! Het snaarwerk klinkt erg vals, helaas. 4) Luister naar elkaar. Een van de beste tips die er bestaan: Luister naar wat je speelt, wat de ander speelt en hoe dat samen klinkt, en je zult zien dat dat al snel vruchten afwerpt. Veel succes. Edit: Zelfs als iets slecht opgenomen is, is het al erg snel hoorbaar of het bagger is of iets met veel potentie. Helaas valt dit niet in de laatste categorie vooralsnog, maar wie weet ? [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 31-07-2007 16:23] [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Gister voor de 1e keer mee gerepeteerd http://www.death-squad.net/DEATH%20SQUAD_bestanden/MP3/07-Bless%20Me%20When%20I%20Die.mp3 http://www.death-squad.net/DEATH%20SQUAD_bestanden/MP3/02-Crypt.mp3 |
|
Nog een keerrrr! www.myspace.com/organicmatterweb Burning Legion is nieuw opgenomen Ik wil opbouwende kritiek horen [Dit bericht is gewijzigd door Cees op 01-08-2007 0:04] The trend is dead. |
|
Dit topic is niet te vinden met de zoekfunctie. Ik het uiteindelijk gevonden omdat ik wist dat Cees erin heeft gepost en daarom kon ik zoeken op usernaam. Anyway, mijn nieuwste bijdrage aan het metalen landschap: Een samenwerking tussen een Italiaan 2 Amerikanen een Noor, een Fransman en ondergetekende. www.myspace.com/blackdroneinc Er staat een ruw opname nummer online, zang komt er nog bij. We mikken op een 2009 release van een demo. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
goeie zaak er staat iets over live session bas en drums.. gaat dit zwartbontgekleurde ongezelschap daadwerkelijk de trap op? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Klinkt niet slecht. Ik vind alleen de drumcomputer (net als in CHD eigenlijk) een beetje kut (niet qua programmering, maar meer qua geluid). Het klinkt af en toe wel als een bad trip, dat is wel weer cool. |
|
quote: Ja, dat was wel de orginele planning. Ik denk alleen dat het niet haalbaar is. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 10-08-2007 18:22] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
als iedereen bereid is een vakantie eraanvast te plakken... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |