|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vette shit! Incl. de bijbehoerende titels |
|
quote:Klinkt wederom prima, cool ook die fusion-achtige solo Ben echt benieuwd hoe het gaat klinken met zang en zo www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Thanks keerl! die solo was een toevalstreffer hehe En ben ook benieuwd ja |
|
http://soundclick.com/share?songid=6638562 Hier een nieuw nummer genaamd Predator. Er zitten nog wat timingsfouten in de zang hier en daar. Laat even weten wat je ervan vindt |
|
Niet hem weer najah ik zal het nog eens proberen. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Wel goed gedaan met die drumcomputer, vind het voor de rest een beetje té standaard allemaal. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Nieuw nummer voor op de NE1 - demo! Een cover van The Doors - Waiting For The Sun... Alleen nog guide-vocals, moeten nog echte bas en gitaren op, en vooral de mix moet nog volledig gedaan worden, maar vind het nu al een fijn nummertje Staan dus ook nog geen gitaarlickjes en solo's op... Achjah, listen and find out NE1 - Waiting for the Sun (The Doors Cover)(Pre-Beta versie) Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Lekker man! Nu al Jullie zanger heeft een heerlijke strot. |
|
viespeuk! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Probeer maar es, dan piep je wel anders! |
|
Enjoy Hehe, thanks! Snel rest van de instrumenten opnemen en dan aan het mixen! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote:Ik piep nooit, dus het is niet waarschijnlijk dat ik anders ga piep'n. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ach man dr komen alleen maar piepjes en bliepjes uit jou! NE1 al gecheckt? |
|
Wat weer bultn Huiskamerdrumcomputerkutmuziek. Ik ben wel beschikbaar om dingen in te drummen, als het niet te ziek snel en moeilijk is Dan klinkt het tenminste ergens naar. |
|
gebeurt ook wa bij bovenstaande meuk toch, echt indrummen |
|
quote: Absolutely! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Alleen Blastmaster doet het niet, want het is ziek snel en moeilijk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Volgens mij is dit nog niet hier gepost; wat live opnames van Shattered Hope staan op http://www.myspace.com/shatteredhopenl . |
|
ik kan dr weinig mee, sowwy |
|
die queen cover is legendarisch In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
dat dan weer wel! |
|
net was ik redelijk sjaggerijnig maar na de aankondiging/eerste regel van de zanger.. poeeeeehhhhdhdhwieeeeeeeee... dat maakt je gelijk vrolijk.. t zou perfecte muziek zijn als therapie voor mensen die zelfmoord overwegen... ik gok dat dat soort apen hiervan in gaan zien dat ze nog niet zo rot af zijn met zichzelf... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Naja luister onze myspace maar es. Weet wel dat we onszelf niet al te serieus nemen en dat dit de een ernstig hoog "garage-productie" gehalte heeft. Ik hoop dat jullie er es goed mee kunnen lachen [Dit bericht is gewijzigd door Haensjen op 02-07-2008 20:39] |
|
Hier weer zo'n freaky/techy nummertje van ons, denk daar Spectre- en Void-grunts op en fretloze bas onder; LF_Track4 [demoversie] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |