|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
net een eind gewandeld en het eerste bloeiend exemplaar van speenkruid(een klein geel bloempje) gevonden. zoiets vind ik nou mooi! |
|
ok... ik heb er alvast 1: dit is een zogenoemde "Twilight Wedge". Je kunt dit verschijnsel zien in gebieden waar de hemel helder en de horizon vlak is. Vóór zonsopgang kun je dan een "boog" net boven de horizon zien. Het ziet er wat grauw/blauw uit. Dit is feitelijk de schaduw van de aarde die de zon even op de atmosfeer werpt. [Dit bericht is gewijzigd door Sarjenka op 02-02-2002 16:24] If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Het welbekende Aurora Borealis, oftewel het Noorderlicht. Erg mooie foto, deze... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Zou ik enorm graag eens in het echt zien, echt de max, zie je ook in de videoclip van "The Loss and Curse of Reverence" van Emperor, prachtige videoclip. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Waterhoos op het IJsselmeer I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Bliksum! |
|
Pyroclastic flows! |
|
I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Tornado! |
|
red sprite, da's een bliksem die echt kilometers de lucht in knalt Bruce Banner |
|
sorry voor de kleine foto Bruce Banner |
|
Vergeet ook niet het Natuurgeweld topic I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: "..oh, he is fucked! " Bruce Banner |
|
is dat niet een foto van de uitbarsting bij mt Pinatubo? Anyway: deze is echt raar: "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Hmm ziet er gefotosoept uit .. |
|
quote: wat is dit,vulkaan as?? still dedicated |
|
quote:As, gassen en puin, en dat allemaal zo rond de 400 grdaen celsius en zicht voortbeweegt met een snelheid van ong 120 km/u |
|
Napalm? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: [edit]Zie helemaal geen vulkaan in de buurt [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 29-07-2003 19:45] |
|
quote:I know maar het plaatje zelf ziet er gewoon raar uit, alsof er overheen getekend is. |
|
kan iemand er natuurverschijnselEN van maken... |
|
quote: Wow, prachtig! So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Ha, dat kwam ik ook melden. |
|
NatuurverschijnselS mag ook volgens de papieren van Dale. Puntjes! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Er mag wel meer wat nergens naar klinkt. Touché, pussycat! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |