|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
heersch! |
|
Dat kost je een biertje, he! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Oh Judge, ik denk niet dat het me lukt om slaapplaats voor een mannetje of 20 te regelen. |
|
man of 5 a 6 is zat Jenje.. de bands pitten bij ons... LM: en jou een review.. [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 19-02-2002 12:34] |
|
Zullen we dit effe verder regelen via icq ? Stuur maar een berichie als je online bent. |
|
Hey Judge M. in de zomer (juli)zoeken wij (Axamenta/Panchrysia/Infernal Legion: allemaal bij LSP-records en allemaal ne CD uit) zalen in Nederland om er te spelen geïnteresseerd om mee te spelen? indien ja: wij regelen alle zalen in België dan kan je in den Belgique ook spelen en vice versa "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
Chiel, mail of bel ff ivm vrijdag ok? bla...bla...bla... |
|
ik ben in de Baroeg wel van de partij als het goed is |
|
Jenje: Ik heb gisteren ICQ, MSN en Yahoo Messenger van mijn PC gepleurd... Overigens heeft Sicktus ook al zijn hulp aangeboden dus ik denk dat ik het wel ga redden... Zo niet dan mail ik je nog wel effe... Lady Rose: Doe ik! Ik stuur je meteen even een mailtje... Mordheim: Lijkt me een prima plan! Ik zal het er ook even met de band over hebben maar mail me anders maar even met je plannen zou ik zeggen.... |
|
Rotterdam zo. 24 februari (15.00 uur!!!): - Bintmeister - Lord Morgoth - Iron Maiden (als alles meezit) Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Wie mag ik waar begroeten? (gaarne naam toevoegen/wegstrepen) Heerhugowaard: - Lady Rose - Hagrath Enschede: - Lady Rose - Hagrath - Bintmeister - Lord Morgoth - Vampire_girl - Jenje - Linknl - Hirogen - Fire Rotterdam: - Bintmeister - Lord Morgoth - Iron Maiden (als alles meezit) [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 20-02-2002 15:36] |
|
Volgens mij was hij zo: Heerhugowaard: - Lady Rose Enschede: - Hagrath - Vampire_girl - Jenje - Linknl - Hirogen - Fire Rotterdam: - Bintmeister - Lord Morgoth - Iron Maiden (als alles meezit) Gezeliig dus! Mooi!! |
|
Ik dacht dat damien ook nog komt |
|
Heerhugowaard: - Lady Rose Enschede: - Hagrath - Vampire_girl - Jenje - Linknl - Hirogen - Fire - McDoom(als ik Atak kan vinden) - XnegativeX Rotterdam: - Bintmeister - Lord Morgoth - Iron Maiden (als alles meezit) Wordt lekker druk in Enschede zeg! |
|
quote:Waar kom je hoe vandaan? Atak is namelijk niet echt moeilijk te vinden.. O ja als je zeker wilt weten dat je naar binnen mag zou ik wel ff kaarten kopen of reserveren [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 21-02-2002 20:49] |
|
Ik zal helaas nie kunnen, al bezet, zie een andere topic, maar Judge-M, laat iets weten wanneer er iets bekend is over je optreden in de Vortn Vis in Ieper Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Dan kom ik ook eens piepen Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Ik heb net op de site van atak gekeken, en reserveren kan alleen op werkdagen, dus dat gaat niet meer door. Dan maar op goed geluk erheen. |
|
quote:Heel veel geluk ... |
|
Ik probeer het morgenvroeg alsnog en anders afwachten maar. |
|
toen ik gisteren mijn kaarten ophaalde waren er nog zat over, als je op tijd komt heb je dus zeker en goede kans. |
|
Mooi zo, dat geeft de burger weer moed. Ik zal er op tijd zijn! |
|
Waar moet je vandaan komen? |
|
Epe, dus via A'Doorn, Deventer, Almelo, en Hengelo. Ik heb al een plattegrondje van de Atak-site gehaald overigens. [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 22-02-2002 21:47] |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |