|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
We, the Gods vond ik erg goed. De tweede band wil ik zo snel mogelijk vergeten. Penumbra heerste idd. the only pleasure is pain |
|
tip: Zet ff een spatie na de dubbele punt |
|
inmiddels gefixed Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote:ALtijd maar modereren hé Je kan ook wijzigen!! En als je niet naar het concert bent geweest heb je wel wat gemist!! |
|
dankje voor de fix LM het stond een beetje fucked up |
|
quote: Aargh, ik weet het. Maarja ik heb desondank ook wel een toffe avond gehad hoor Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Het was gister een lekker avondje in ATAK. Ik vond alle drie bands wel heerschen. Aan het einde, buiten, Judge M. nog even de hand geschud. Heads I win, tails you lose |
|
Ik vond het erg tof. Alleen dat zangeresje van Penumbra .. zingen kan ze wel .. maar ik vond haar een beetje .. ieuw ... |
|
ieuw? Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Welke van de 2? Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Ze vind zichzelf een beetje te lekker, wat ik dus niet vind. MAARRR het zijn toffe gasten, ze maken toffe muziek |
|
Nou vond We, The Gods toch wel de beste band van de middag. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote:Dank u, dank u, dank u We're not worthy.. En de mini-tour zit er weer op.. Ik ben zo brak en begaaid als het kan zijn momenteel maar ik heb echt een te gekke tijd gehad.. En misschien die Franse bands nog wel meer dan ik.. Ze hebben (net als de mensen van We, the Gods overigens) echt met volle teugen genoten van de sfeer tijdens de concerten, de respons na afloop en ook de Nederlandse gastvrijheid (Lady Rose nogmaals duizendmaal dank ) Wellicht komt er nog een vervolg maar terugkomen willen de bands zeker.. Waarschijnlijk wordt de volgende etappe een Tour de France van We, the Gods samen met Whispering Gallery... |
|
quote: Even ter verduidelijking: In Rotterdam trad Penumbra op met een 2de zangeres die speciaal vanuit Parijs was overgekomen (de avond ervoor had ze nog op de planken gestaan in West Side Story). Met de "ieuw"- zangeres wordt de blonde Kristel bedoeld aangaande op de reacties... Niemand mijn gastoptreden bij Dying Tears opgemerkt? Ow ja.. en tijdens het laatste nummer van Penumbra gisteren nog met alle bandleden uit de tour op het podium gestaan.. echt ultiem gaaf! En gisteren veel bier! IK WIL NOG EEN KEER!!!! |
|
Aargh, weer gemist dus... Nou heb ik weer geen complete set van jullie gezien/gehoord Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
We hebben voorlopig ook nog geen optredens gepland staan.. Ik zal u zeker op de hoogte houden.... |
|
Moet zeggen dat beide zangeressen mij zeker niet tegenvielen op alle fronten fenomenaal ze konden erg goed zingen,hadden er duidelijk plezier in(wat voor alle artiesten gold die dag geloof ik) en ze waren nog redelijk mooi ook!Gastoptreden van Judge M bij Dying tears?dat zal ik wel gemist hebben toen ik aan het eten was buiten de schoonheid van die zangeres(jaja ook al)was er niet veel boeiends aan helaas |
|
Jaa dat vergat ik me toch effe te melden, Judge M's brulboei actie bij het laatste nummer van Dying Tears (wat ik al een gruwelijke goeie band vond). Perfecte afsluiting ! Dying Tears speelt geen bijster originele muziek, maar ze doet het wel erg overtuigend. |
|
quote: Zeker wel. Ik vond dat het beste nummer van Dying Tears. [Dit bericht is gewijzigd door Hirogen op 25-02-2002 17:02] Heads I win, tails you lose |
|
quote: Dat heb ik zeker wel opgemerkt, en ik ben het met Hirogen eens dat het extra opviel omdat het het beste nummer was |
|
Het nummer (Melusine) is te downloaden via de Dying Tears site: http://www.dyingtears.fr.st en dan onder ALBUMS als ik me niet vergis... Ik kan niet wachten tot alle foto's klaar zijn |
|
Ik heb ook foto's gemaakt. Weliswaar met een brak cameraatje met flits (stomme ding kan niet uit), maar ik hoop dat ze er een beetje uit zien, en ik zal ze zeker hier posten. |
|
Dat Dying Tears ik vindt die stem van dat wijf helemaal niets, wel een lekker ding maar daar houdt het ook op. Zat net nog effe de mp3 te luisteren maar weer die stem van dat mokkel die me irriteerd. Laatste jummer met Judge m was wel goed want toen hoorde ik dat mokkel niet meer. |
|
Als je Penumbra nog eens wilt zien spelen (met Within Temptation) dan moet je in maart ff naar Frankrijk quote: |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |