|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
mooi klote vindt bijde niks. zangers zijn beide wel goed. |
|
Aan die MP3's heb je ook niks, begint ze net te 'zingen' en dan is het afgelopen |
|
Geen CD's gekocht zaterdag? Daarop hoor je trouwens de cello wel zeer duidelijk... Enorm zonde dat we die het afgelopen weekend nagenoeg niet gehoord hebben... De geluidsman prefereerde blijkbaar de drums en zang die met name in Heerhugowaard de boventoon voerden... |
|
heb een cd'tje van We. the gods gekocht, dying tears vond ik niets dus geen cd's van gekocht en punumbra heb ik allemaal. |
|
quote:Mijn vraag was wat Dying Tears betrof enigszins retorisch kwam ik achter na het klikken op de "verzend" knop.. Penumbra heeft nog slechts 1 CD (Emanate) voor zover ik weet... Ik kan niet wachten tot 25 april The Last Beiwtchment gaat verschijnen... |
|
Penumbra - Anoraks ,album heb deze uit een wazig land en weet niet of ie echt is. maar idd ik zit ook al te popelen op het volgende album. [Dit bericht is gewijzigd door linknl op 25-02-2002 20:13] |
|
Dan weet u meer dan ik... Mini CD? Demo? |
|
hehehe net effe op de site gekeken kom er nu dus achter dat die cd fake is en de demo songs bevat van: The last bewitchment - Demo en Fallin into my soul - Demo was ook maar 4 D-mark mag dus niet klagen. |
|
quote: Heb ut van een afstandje zitten bekijken, aan de bar aan ut Ben geloof ik al na het tweede nummer van Dying Tears verhuist naar de bar. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Nee, ik zat in het voorcafé. Ik vond Dying Tears niet bepaald leuk om naar te kijken laat staan luisteren. the only pleasure is pain |
|
tuurlijk heb ik dat geschreeuw van judge gezien!! Geweldig en dat meepingelen bij Penumbra heerschte ook!! Echt geweldige avond, al vond ik dying tears nou niet echt bijster interessant... Maar WtG speelde echt zeer goed. Wanneer komt die nieuwe demo eigenlijk (als die er uberhaupt binnenkort aankomt??) |
|
quote:Alleen de keelpijn van 3 avonden meebrullen, een pak shag en vele liters bier waren wat minder maar desalniettemin was het zeer gaaf.. Jenny (zangeres DT) vroeg wel 5 keer op een avond of ik echt mee ging doen.. quote:Hahaha! Dat was helemaal gaaf! Na allemaal (de bandleden van de 3 bands) gezamenlijk op het podium gestaan te hebben voor het laatste nummer van Penumbra kwam ik erachter dat de toetsenist wel heel veel toetsen ongebruikt liet... Effe meekijken welke akkoorden hij speelde (of deze werden ingefluisterd) en gaan met die banaan.. quote:We hebben nog geen idee.. Er zijn nu 3 nummers ruw opgenomen zonder zang.. We moeten sowieso nog terug om de zaak af te ronden en wellicht dat er nog een nummer extra bij gaat komen gezien de nieuwe line-up en de nieuwe richting die we uit willen gaan (wat meer richting de zware doommetal ) Maar u wordt op de hoogte gehouden... |
|
dank |
|
quote: Heb ik nie meer kunnen zien.. moest helaas eerder weg Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: hell en verdoemis over u!!! |
|
quote: Die heb ik al 3 keer langs zien komen.. vond ut nu wel ff welletjuhs... Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Iemand nog foto's gemaakt per ongeluk? |
|
Jenje en SheRa geloof ik ... ik heb nog geen camera |
|
ow ja das waar... ben erg benieuwd... |
|
quote:Nou dat mag hoor |
|
inmiddels staan er al foto's op 2 sites (voro zover ik weet) http://www.atak.nl http://www.datapix.be.tf |
|
Jenje: Waren jouw foto's al klaar/gelukt? |
|
leuke foto's en voor degene die het niet weten, die foto's op de atak site zijn gemaakt door een ex-zm'er (Richard Icke = Suncross) |
|
Voor degene die het niet weet, Vampire-girl staat mooi op de voorgrond van een van die foto's (ik dacht de eerste) |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |