|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
je bedoeld op de voorgrond met bier en in camera kijkenden? |
|
Ja de persoon met het glas lucht in de hand |
|
en dat nou jij op de ergens op de achtergrond en niet midden op de voorgrond... |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Fire op 06-03-2002 1:30] |
|
Ik geloof dat ik voorgrond zei... Zou Vampire_Girl blij zijn met die foto? Al ingelijst einde slowchat / offtopic [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 06-03-2002 1:32] |
|
quote: Ik hjeb ze vandaag weggebracht ik ga ze morgen ophalen. |
|
Ben enorm benieuwd! |
|
Jammer alleen dat die klote flitser op de camera van Jenje niet uit kan. Zal wel weer de nodige invloed hebben op de kwaliteit. Dead things grow from deep inside... |
|
quote: hey hey tamiel wasda nou? Ik mag dan wel modder eter zijn bij MF maar kom hier nog wel eens loeren hoor op zn tijd IK NEUK ALLEEN EEN KUT MET VROUWSCHURFT |
|
oeps.... moest ook eigenlijk (ex-???) zijn.. Maar goed dat je dr weer/nog steeds bent!! |
|
quote: En zijn ze gelukt? |
|
Matig ... |
|
jammer. zou ze wel willen zien. |
|
POSTEN!!!!! |
|
Ik geef ze dit weekend aan SheRa mee, die zal ze dan inscannen, maar er zijn er best veel mislukt, en veel met alleen maar rook, komt door die stomme flits. |
|
quote: Nee, heb hem niet ingelijst. De fotograaf heb ik trouwens helemaal niet opgemerkt, en toch kijk ik recht in de lens. Very strange. the only pleasure is pain |
|
quote:Volgende keer misschien een stukje zwarte tape over de flitser plakken Of als je geen automatisch doordraai toestel hebt (dus een oud handmatig ding) dan kan je ook de batterijen eruit halen. |
|
Blaat ! Nha, er zijn er 2 de moeite waard de rest is allemaal mislukt We the gods (Judge staat linksachterin in de rook): Dying Tears : [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 11-03-2002 0:06] |
|
Erg zonde dat er niet meer gelukt zijn... Op Metalfan (forum) stonden ook al foto's zag ik.... |
|
Dat cameraatje van mij is niet geschikt om foto's in donkere plekken te maken |
|
Inmiddels heeft Dying Tears ook foto's geplaatst op hun site: http://dyingtears.free.fr/pholl.htm En nog even speciaal voor Bint: |
|
We The Gods heeft het bijltje erbij neer gegegooid begrijp ik? Nog muziekplannen Judge ? |
|
Voorlopig niet Jenje... Eerst effe al mijn aandacht op school richten.... |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina |