|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
We erg balen als je dan voor niks komt iig... |
|
quote: misschien dan wel handig voor jou, web icq. Da's icq'en zonder icq op je pc. Gewoon inloggen met je icq# en je wachtwoord, en je krijgt gewoon een icq venster vanuit hun server (dus met de contactlist die zij op hun server hebben staan.) Werkt echt praktisch, kan je die zooi lekker van je pc afflikkeren en het is een stuk veiliger |
|
Het was gezellig gisteren. Goede show en 3 te gekke bands. Vooral Penumbra. Erg aardige lui ook. Wel jammer dat ik nu met 7 broden in me maag zit Chiel maarik stuur je de rekening wel. bla...bla...bla... |
|
Ahum, ik kom dus lekker niet. Veel te verrot van die kloterige nachtdienst. Veel plezier allemaal. |
|
beetje jammer maarja your choice. |
|
Idd, misschien een andere keer... |
|
ZM Fest komt binnenkort ook dus. Dan zal ik zorgen dat ik aan de nachtdienst gewend ben. Vanavond duik ik om uiterlijk 12 uur toch wel mijn nest in(als ik dan nog wel kan slapen, natuurlijk). [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 23-02-2002 19:06] |
|
quote: Dude !!! WTF !!! Nha ja, we drinken er één op jou(w kosten). [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 23-02-2002 19:07] |
|
quote:Trek het je niet aan, jongen. Het is niets persoonlijks. Stuur de rekening maar, haha. |
|
DOE IK !! Hoeveel verdien je eigenlijk ? |
|
Penumbra was echt extreem goed, zo mijn mening staat weer gepost |
|
Ga morgen (strakkies dus) kijken of Fire gelijk heeft Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Veel plezier |
|
Dat zal wel lukken denk ik zo.. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Aan de muziek van Penumbra zal het volgens mij niet liggen |
|
Penumbra Heerschte inderdaad. Heb weer een leuke avond gehad. Wow was bijna We the gods vergeten die ook zeker goed waren. [Dit bericht is gewijzigd door linknl op 24-02-2002 2:18] |
|
Helaas heb ik Judge M alleen op het podium gezien, en dus niet gesproken... We, the Gods was ook goede muziek, iets eerder op de avond ... |
|
WEl jammer dat de Judge zich verstopt had in de hoek tijdens het spelen. Zijn stem was wel te horen maar kon hem moeilijk zien. |
|
quote:Dat vond ik ook, als de groene lampen niet aan stonden dan kon je hem niet zien En aan het begin vraag je je dan nog af wie is die tweede stem, waar komt dat vandaan etc.... .. he er komen strooiwagens langs (ook wel wat laat, ben nu al thuis ) |
|
Ik weet niet of je het ontberen aan mijn aanblik als zijnde een nadeel hoeft te ervaren hoor Fire.. Maar anyway.. Het heerste gisteren de pannen van het dak af! Veel ZM-ers gespot inderdaad.... |
|
Ik vond het erg jammer dat ik niet kon komen want ik vind Penumbra erg vet, ik had We the gods wel eens willen horen en ik had graag wat meer ZM-ers ontmoet. Jammergenoeg had ik gisteren de grootste nachtmerrie dag uit mijn leven. Ik zal 1 klein detail loslaten en dat is dat ik gisteren na een week mijn vriendin weer op de boot naar Londen moest zetten . (En check dan voor de gein ook eens wat voor weer het gisteren was). I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
zo, ik gaat zometeen maar richting Baroeg, ben ik lekker op tijd Wel kut dat LM ietwat ziekig is en dus niet mee kan |
|
veel plezier, maar dat gaat wel lukken denk ik. |
|
quote: Inderdaad ja, da's gewoon te kut voor woorden. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |