IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Cavalera Conspiracy / Igor en Max Cavalera Volgende pagina
Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 23-07-2007 23:29 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

Weet niet of er al iets over was/is, maar dan bij deze.

CAVALERA'S SAMEN IN NIEUWE BAND

Toen de broers Igor en Max Cavalera het nieuws bekend maakten dat ze de strijdbijl begraven hadden, dachten veel fans dat er nu eindelijk een Sepultura reünie zou plaatsvinden. Volgens Max is dat echter niet het geval en werken de broers nu aan nieuwe project dat Inflikted gaat heten.

In een interview met een Duits metaltijdschrift vertelde Max Cavalera het volgende over het nieuwe geluid van Inflikted: 'It's very punk, very hardcore, but also metal too. You'll hear stuff and you'll know it's coming from songs like Arise and Beneath The Remains. I've even done some death metal stuff Morbid Visions-style which I haven't done for ages. Everyone was into it and it was such fun to record that shit. And we did fun stuff like a Possessed cover, The Exorcist, but we did it in a more punk style,' aldus Max.

In het interview vertelde Max verder dat de fans die op een Sepultura reünie zitten te wachten niet teleurgesteld hoeven te zijn. 'I tried to do this as naturally as possible. If you play together and that's the way the music comes out then you can't really change anything, even if you wanted to.There's a natural fucking energy coming out of both of us playing together. It's something I have no control over, because we have both worked on different things for many years and learned different stuff.'

http://www.oor.nl/news_details.asp?id=4392


[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-09-2007 10:15]



yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 23-07-2007 23:32 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

En de zanger/gitarist van het almachtige Gojira gaat bassen. Ik krijg natte dromen als ik denk wat voor een vreselijke vette muziek dat kan opleveren, man..... Wil je echt niet weten.


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 23-07-2007 23:34 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 23 juli 2007 23:29 schreef Buried_Alive het volgende:
And we did fun stuff like a Possessed cover, The Exorcist, but we did it in a more punk style,' aldus Max.





Dat hoeft nou ook weer niet van mij.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 23-07-2007 23:35 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik ben hier stiekem wel ontiegelijk benieuwd naar. Igor en Max samen


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 23-07-2007 23:37 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

Een van de gaafste concerten waar ik ben geweest is nog altijd Sepultura in Ahoy in 1996.

Ben benieuwd wat zu nu gaan doen



yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 23-07-2007 23:38 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 23-07-2007 23:42 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 23 juli 2007 23:35 schreef Snaack het volgende:
Ik ben hier stiekem wel ontiegelijk benieuwd naar. Igor en Max samen
Max kan ik begrijpen, Igor schiet zwaar tekort in mijn ogen.



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 23-07-2007 23:44 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2007 23:42 schreef Judge M. het volgende:
Max kan ik begrijpen, Igor schiet zwaar tekort in mijn ogen.


Hoezo? Dat vind ik echt een te gekke drummer!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 23-07-2007 23:51 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 23 juli 2007 23:44 schreef Snaack het volgende:
Hoezo? Dat vind ik echt een te gekke drummer!
Mja.. Vorig jaar op de tour met In Flames werd hij vervangen door de drummer van Chimaera en die kerel was echt stukken beter dan ik Igor ooit bezig gezien heb. Zodoende.



6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 23-07-2007 23:58 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2007 23:51 schreef Judge M. het volgende:
Mja.. Vorig jaar op de tour met In Flames werd hij vervangen door de drummer van Chimaera

Kleine verbetering: Stone Sour.
Maar ontopic....hier ben ik dus heel erg benieuwd naar.

Max Cavalera - Vocals, Guitar(Soulfly)
Igor Cavalera - Drums(Sepultura)
Marc Rizzo - Lead Guitar(Soulfly)
Joe Duplantier - Bass(gojira)

[Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 24-07-2007 0:02]


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-07-2007 0:04 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2007 23:51 schreef Judge M. het volgende:
Mja.. Vorig jaar op de tour met In Flames werd hij vervangen door de drummer van Chimaera en die kerel was echt stukken beter dan ik Igor ooit bezig gezien heb. Zodoende.


Sja, beter - best lijkt me, geen Lars Ulrich vergelijking

En ik vind de groove van Igor juist erg cool. Zeker niet de snelste en meest technische drummer die er rond loopt, maar wel 1 met smaak.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 24-07-2007 0:23 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

+1
Het gaat hier om een hele goeie drummer vs een blijkbaar nog betere drummer.

Wat mij betreft een line up en voortekenen om van te watertanden


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 24-07-2007 6:59 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Yeps. Dit gaat echt zo fucking gaaf worden.


Fuck the world and fuck you


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 24-07-2007 8:15 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2007 23:34 schreef Wansmaak het volgende:
Dat hoeft nou ook weer niet van mij.


Nee, dat is tevens de reden dat ik toch niet zo benieuwd ben naar deze combinatie.


"This one is older than shit, heavier than time!"


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 24-07-2007 8:42 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2007 23:35 schreef Snaack het volgende:
Ik ben hier stiekem wel ontiegelijk benieuwd naar. Igor en Max samen


Psssssst..... Het schijnt dat er al enkele ceedeetjes circuleren waar ze tesamen op te beluisteren zijn...


spelfout weggehaald...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-07-2007 8:46 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ik vermoed dat het wat op Nailbomb zal lijken. dat zou niet verkeerd zijn.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-07-2007 8:55 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2007 8:42 schreef varanus het volgende:
Psssssst..... Het schijnt dat er al enkele ceedeetjes circuleren waar ze tesamen op te beluisteren zijn...


heb jij er al materiaal van? Kun je dan wat meer info geven?? Ben er wel erg benieuwd naar namelijk.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 24-07-2007 8:57 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Mja, iets met een hele moeilijk naam. Zeep oel toera ofzo. Ik denk dat dat Egytisch is. Volgens mij hebben ze dat van Nile gestolen...


spelfout weggehaald...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-07-2007 9:00 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2007 8:57 schreef varanus het volgende:
Mja, iets met een hele moeilijk naam. Zeep oel toera ofzo. Ik denk dat dat Egytisch is. Volgens mij hebben ze dat van Nile gestolen...
ja, dat klopt ja (behalve dat van nile). strak "schizophrenia" nog maar eens in de cd-speler gooien. (een zeer ondergewaardeerde cd naar mijn mening)

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 24-07-2007 9:00]


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 24-07-2007 9:10 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Hmm, dat zou wat zijn. Dat ze gewoon weer richting Arise en Beneath the Remains zouden gaan


spelfout weggehaald...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-07-2007 9:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nha, ik hoop dat ie iig dat hele tribal geneuzel achter zich laat, dat kennen we nu wel ...


spectre
Usericon van spectre
Posted 24-07-2007 9:46 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Maar waarom nou niet gewoon in Sepultura?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 24-07-2007 12:39 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 24 juli 2007 9:46 schreef spectre het volgende:
Maar waarom nou niet gewoon in Sepultura?
ik denk omdat Andreas Kisser en zijn huidige vriendjes dat niet willen



Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 24-07-2007 19:03 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Iets met rechten op de naam sepultura?


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 24-07-2007 19:04 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 24 juli 2007 19:03 schreef Wansmaak het volgende:
Iets met rechten op de naam sepultura?
Iets met labels?
Als in, hoe bedoel je het precies? Altijd wel beniwud naar hoe dat gaat met die rechten.

[Dit bericht is gewijzigd door Audiophile op 24-07-2007 19:04]



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 24-07-2007 19:04 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Omdat sepultura kut muziek maakt tegenwoordig ?


Fuck the world and fuck you


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen