IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Cavalera Conspiracy / Igor en Max Cavalera Vorige pagina | Volgende pagina
blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 25-07-2007 13:08 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 25 juli 2007 12:57 schreef Judge M. het volgende:
En de set? Vorig jaar was de helft ouder dan 10 jaar voor het eerst sinds tijden.


Veel adequaat uitgevoerde oude nummers inderdaad!



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 25-07-2007 13:09 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 25 juli 2007 13:08 schreef blonde rockgod het volgende:
Veel adequaat uitgevoerde oude nummers inderdaad!
En zo hoort dat



Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 25-07-2007 14:11 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 25 juli 2007 13:08 schreef blonde rockgod het volgende:
Veel adequaat uitgevoerde oude nummers inderdaad!

Vind je?



blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 25-07-2007 14:15 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 25 juli 2007 14:11 schreef Audiophile het volgende:
Vind je?


Ja, dat vind ik... en ik heb jou niet gezien op Metalcamp dus kan je er ook niet over oordelen toch?



Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 25-07-2007 14:22 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 25 juli 2007 14:15 schreef blonde rockgod het volgende:
Ja, dat vind ik... en ik heb jou niet gezien op Metalcamp dus kan je er ook niet over oordelen toch?

Earthshaker, als het ongeveer dezelfde show is....



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-07-2007 14:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2007 13:09 schreef Judge M. het volgende:
En zo hoort dat
Hmm, ik vind dat teren op oude glorie .. en in dit geval ook nog misplaatst, aangezien de belangrijkste mensen uit die periode niet eens meer in de band zitten ...

Hopelijk gaat het de Nailbomb kant op. snoeihard


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 25-07-2007 14:29 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 25 juli 2007 14:24 schreef Jenje het volgende:
Hmm, ik vind dat teren op oude glorie .. en in dit geval ook nog misplaatst, aangezien de belangrijkste mensen uit die periode niet eens meer in de band zitten ...

Hopelijk gaat het de Nailbomb kant op. snoeihard


Ochja...hoezo misplaatst? Ze hebben de naam Sepultura nog steeds toch? Dan mogen ze van mij alles spelen wat Sepultura geschreven heeft. En de drummer die er nu bij speelt is vele malen strakker dan Igor... En huilebalk Max heeft na 1 goed album alleen maar poep gemaakt....



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 25-07-2007 14:30 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Het zou denk ik pas misplaatst worden zodra Andreas eruit zou gaan. Hij lijkt me toch de dragende factor binnen de band.



blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 25-07-2007 14:31 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 25 juli 2007 14:30 schreef Judge M. het volgende:
Het zou denk ik pas misplaatst worden zodra Andreas eruit zou gaan. Hij lijkt me toch de dragende factor binnen de band.


"jamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar.... hij is geen founding member!!!"

Lekker belangrijk, ik ben compleet uit mijn dak gegaan, daar gaat het mij om.



Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 25-07-2007 14:53 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2007 23:37 schreef Mies het volgende:
Een van de gaafste concerten waar ik ben geweest is nog altijd Sepultura in Ahoy in 1996.


plus 1. Dat ondanks dat ik een dag daarvoor mijn halve gebit en gezicht verloren had. pijnstillers en bier door een rietje ftw


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 25-07-2007 14:57 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2007 14:24 schreef Jenje het volgende:
Hopelijk gaat het de Nailbomb kant op. snoeihard


dat zou heel fijn zijn maar van wat ik zo lees verwacht ik dat eigenlijk niet.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 25-07-2007 20:02 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2007 14:24 schreef Jenje het volgende:
Hmm, ik vind dat teren op oude glorie .. en in dit geval ook nog misplaatst, aangezien de belangrijkste mensen uit die periode niet eens meer in de band zitten ...

Hopelijk gaat het de Nailbomb kant op. snoeihard
Jenje, dit is raar, ik weet het, maar ik ben het met je eens.


Fuck the world and fuck you


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 25-07-2007 20:03 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2007 14:57 schreef Argus het volgende:
dat zou heel fijn zijn maar van wat ik zo lees verwacht ik dat eigenlijk niet.
Ehh, dan lees je verkeerd, ik denk dat iets wordt zoals nailbomb, maar dan zonder de fudgetunnel invloeden.


Fuck the world and fuck you


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 25-07-2007 20:04 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2007 11:37 schreef spectre het volgende:
Ja maar, "het is een neger" zegt mental dan weer
Negers horen niet in de metal,en blanken niet in de hip hop scene.


Fuck the world and fuck you


spectre
Usericon van spectre
Posted 25-07-2007 20:17 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Jij zegt het


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 25-07-2007 20:18 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2007 20:17 schreef spectre het volgende:
Jij zegt het
ja, natuurlijk zeg ik het. want het is nu eenmaal zo. het hoort niet, maar toch gebeurt het.


Fuck the world and fuck you


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 25-07-2007 20:20 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 25 juli 2007 20:18 schreef mental het volgende:
ja, natuurlijk zeg ik het. want het is nu eenmaal zo. het hoort niet, maar toch gebeurt het.
Suffocation



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 25-07-2007 20:20 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2007 20:20 schreef Judge M. het volgende:
Suffocation
ik bedoel maar.


Fuck the world and fuck you


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 09-09-2007 12:35 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Cavalera Conspiracy signs to Roadrunner Records???


Due to the fact that the "Inflikted" name has been used by a few other bands: The band has OFFICIALLY signed onto Roadrunner Records with the name "Cavalera Conspiracy"

However, due to the "Inflikted" name already being out there. The band is going to continue to use the name Inflikted, until the D-Low show

I'll try to change the myspace page to where ya'll dont have to do a thing to re-add us or anything.


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 09-09-2007 13:19 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

Toch wel vreemd.
Igor Cavalera was met Sepultura gestopt omdat hij juist meer van die samba grooves enzo wilde doen, en de rest juist meer de thrash kant weer op wilden. Soulfly is juist ook verder gegaan op de roots-manier, wat ik op cd ook niet kon waarderen (live vind ik soulfly trouwens wel erg tof). Nu willen ze dan toch weer wat thrash-achtig spul doen. (met punk... rot toch op zeg.)

Ik vind dat Andreas en Paulo de naam Sepultura wel verdienen. De ene is er vanaf het begin bij, de andere zit er al jaren in, en bovendien, sinds Andreas er bij kwam werd de muziek een heel stuk gaver. Die gast kan zowel erg goed slaggitaar (in tegenstelling tot Max), als solo gitaar. En dan als laatste : wat ik van de laatste Sepulturaplaat hoorde, was verrassend gaaf ! Dat hoor ik Max Cavalera nog niet zo snel bedenken en doen. Laat Igor maar gewoon gaan drummen bij Soulfly, dan ben je van het hele gezeur "Sepultura vs. Sepultura" af. Wat een gedoe zeg. Ik hoop dat de volgende Sepultura (die van Andreas en Paulo) duidelijk zal laten horen dat zij terug gegaan zijn naar de " schizophrenia -Beneath The Remains - Arise " periode.


lampje


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 09-09-2007 13:25 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2007 13:19 schreef Lampje het volgende:
Toch wel vreemd.
Igor Cavalera was met Sepultura gestopt omdat hij juist meer van die samba grooves enzo wilde doen, en de rest juist meer de thrash kant weer op wilden. Soulfly is juist ook verder gegaan op de roots-manier, wat ik op cd ook niet kon waarderen (live vind ik soulfly trouwens wel erg tof). Nu willen ze dan toch weer wat thrash-achtig spul doen. (met punk... rot toch op zeg.)

Ik vind dat Andreas en Paulo de naam Sepultura wel verdienen. De ene is er vanaf het begin bij, de andere zit er al jaren in, en bovendien, sinds Andreas er bij kwam werd de muziek een heel stuk gaver. Die gast kan zowel erg goed slaggitaar (in tegenstelling tot Max), als solo gitaar. En dan als laatste : wat ik van de laatste Sepulturaplaat hoorde, was verrassend gaaf ! Dat hoor ik Max Cavalera nog niet zo snel bedenken en doen. Laat Igor maar gewoon gaan drummen bij Soulfly, dan ben je van het hele gezeur "Sepultura vs. Sepultura" af. Wat een gedoe zeg. Ik hoop dat de volgende Sepultura (die van Andreas en Paulo) duidelijk zal laten horen dat zij terug gegaan zijn naar de " schizophrenia -Beneath The Remains - Arise " periode.


gefeliciteerd met de meest stompzinnige reactie van t jaar


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 09-09-2007 15:05 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

Dank je !

Welke van de vele ?


lampje


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 09-09-2007 15:10 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2007 13:25 schreef Aaaarco het volgende:
gefeliciteerd met de meest stompzinnige reactie van t jaar
+1


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Daops
Usericon van Daops
Posted 09-09-2007 15:39 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Heb het geloof ik al eens eerder gezegd, maar nogmaals: dit lijkt me gewoon een aanloopje naar de reunie van de gouden Sepultura line up: Max, Igor, Paulo en Andreas.

Veruit de meest succesvolle periode van de band, en dat zullen ze donders goed zelf beseffen.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 09-09-2007 15:56 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2007 15:10 schreef Count Usher het volgende:
+1

quote:

Toch wel vreemd.
Igor Cavalera was met Sepultura gestopt omdat hij juist meer van die samba grooves enzo wilde doen, en de rest juist meer de thrash kant weer op wilden.


hoofdreden van de 'break' was iets anders...

quote:

Soulfly is juist ook verder gegaan op de roots-manier, wat ik op cd ook niet kon waarderen (live vind ik soulfly trouwens wel erg tof). Nu willen ze dan toch weer wat thrash-achtig spul doen. (met punk... rot toch op zeg.)


van sepultura hoop je dat ze de thash kant weer op gaan terwijl de oprichters niet naar hun 'roots' terug mogen keren, lekker hypocriet van je

quote:

Ik vind dat Andreas en Paulo de naam Sepultura wel verdienen. De ene is er vanaf het begin bij, de andere zit er al jaren in, en bovendien, sinds Andreas er bij kwam werd de muziek een heel stuk gaver. Die gast kan zowel erg goed slaggitaar (in tegenstelling tot Max), als solo gitaar. En dan als laatste : wat ik van de laatste Sepulturaplaat hoorde, was verrassend gaaf ! Dat hoor ik Max Cavalera nog niet zo snel bedenken en doen.



dus als je maar een goed genoege muzikant bent verdien je de bandnaam?...

daarbij, zulke bands zijn niet gewoon meer bands, dit zijn bedrijven. als cavalera's de naam hebben vastgelegd als hun eigendom/naam van het bedrijf etc vraag ik me af in hoeverre hij uit dat hele bedrijf is gestapt of alleen uit de actieve band... hij blijft immers door royalties etc toch verbonden met t geheel, heb ik t nog niet over de geloofwaardigheid van de band


quote:

Laat Igor maar gewoon gaan drummen bij Soulfly, dan ben je van het hele gezeur "Sepultura vs. Sepultura" af. Wat een gedoe zeg. Ik hoop dat de volgende Sepultura (die van Andreas en Paulo) duidelijk zal laten horen dat zij terug gegaan zijn naar de " schizophrenia -Beneath The Remains - Arise " periode.

zie hier t andere deel van je hypocriete instelling, rot toch op zeg



In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen