IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Cavalera Conspiracy / Igor en Max Cavalera Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-02-2008 12:55 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2008 12:50 schreef XXL het volgende:
Wat ik altijd zo raar vind is dat er van bijna elke vage kutmuzieksoort wel een mix bestaat met metal.
Komen er een keer wat trommeltjes / samba / tribal / whatever voorbij en is gelijk iedereen negatief.


Omdat het wellicht gewoon slecht was ? van ieder mix valt wel wat briljants te maken, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat dat bij iedere poging ook zo is. Verder heeft een band/muzikant vaak een sterk punt. Bij de cavalera's is dat thrashen. dat ze dat dan blijven doen inplaat van die vage, "musical growth"(wat overigens bij veel bands een verslapping?verslechtering heeft betekend)


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 02-02-2008 13:08 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

hehe, ik vind dit heersend spul. hoewel ik alles wat max ooit heeft uitgekakt wel waardeer, soulfly zelfs ook, vind ik alleen die roots cd van sepultura echt bagger.en NAILBOMB blijft natuurlijk de shit godver wat beukte dat. met als hoogtepunt natuurlijk het dynamo optreden van toen. gelukkig heb ik dat samen met het machine head optreden van toen op vhs.toch ooit maar eens op dvd laten knallen door iemand.


Fuck the world and fuck you


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-02-2008 13:11 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2008 13:08 schreef mental het volgende:
hehe, ik vind dit heersend spul. hoewel ik alles wat max ooit heeft uitgekakt wel waardeer, soulfly zelfs ook, vind ik alleen die roots cd van sepultura echt bagger.en NAILBOMB blijft natuurlijk de shit godver wat beukte dat. met als hoogtepunt natuurlijk het dynamo optreden van toen. gelukkig heb ik dat samen met het machine head optreden van toen op vhs.toch ooit maar eens op dvd laten knallen door iemand.


volgens mij is dat ook officieel op dvd en cd geknalt.wellicht met een betere kwaliteit dus moglijk interessant voor je.

ps: ik heb het wel over dynamo open air, bedoel jij een cluboptreden in de dynamo zelf???


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 02-02-2008 13:13 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2008 12:55 schreef attila_de_hun het volgende:
Omdat het wellicht gewoon slecht was ? van ieder mix valt wel wat briljants te maken, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat dat bij iedere poging ook zo is. Verder heeft een band/muzikant vaak een sterk punt. Bij de cavalera's is dat thrashen. dat ze dat dan blijven doen inplaat van die vage, "musical growth"(wat overigens bij veel bands een verslapping?verslechtering heeft betekend)


Njah, persoonlijk houd ik wel van bands die eens wat anders proberen.

Anders krijg je al snel last van het AC/DC-Syndroom ( van die bands die in mijn belevingswereld eigenlijk keer op keer het zelfde album uitbrengen)

Ieder zijn voorkeur, zal ik maar zeggen.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 02-02-2008 13:14]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 02-02-2008 13:13 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

nee, hehe,ze hebben nooit een club optreden gedaan, volgens mij was dat dynamo open air festival het enige europese optreden wat ze ooit hebben gedaan, als ik hier niet mee verkeerd zit.

en ja dat is zeker interessant! bij wie te verkrijgen dat ding ?


Fuck the world and fuck you


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-02-2008 13:17 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2008 13:13 schreef mental het volgende:
nee, hehe,ze hebben nooit een club optreden gedaan, volgens mij was dat dynamo open air festival het enige europese optreden wat ze ooit hebben gedaan, als ik hier niet mee verkeerd zit.

en ja dat is zeker interessant! bij wie te verkrijgen dat ding ?


ja, er was wel een cluboptreden maar ik weet niet precies waar.


de DVD : http://www.cduniverse.com/productinfo.asp?pid=6988817 (bijvoorbeeld maar ik hem hem ook in NL wel eens in de winkel staan). de cd heb ik zelf, als je die niet kunt vinden , mail me maar ff dan maak ik wel een kopietje.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-02-2008 13:20 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2008 13:13 schreef XXL het volgende:
Njah, persoonlijk houd ik wel van bands die eens wat anders proberen.

Anders krijg je al snel last van het AC/DC-Syndroom ( van die bands die in mijn belevingswereld eigenlijk keer op keer het zelfde album uitbrengen)

Ieder zijn voorkeur, zal ik maar zeggen.


vind ik ook. jammer, alleen dat redelijk wat bands daarmee enorm op hun bek gaan. ik denk aan flaters van kreator, celtic frost,....


suul
Usericon van suul
Posted 03-02-2008 23:00 by suul Wijzig reactieProfiel van suulQuote dit bericht

[quote]Op 2 februari 2008 13:17 schreef attila_de_hun het volgende:
ja, er was wel een cluboptreden maar ik weet niet precies waar.


Klopt op een steenworp afstand van de effenaar was dat, oorspronkelijk een discotheek geloof ik, ben de naam ook kwijt. Goede tijden waren dat, DOA's met een dag ervoor clubotredens in de stad.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 03-02-2008 23:14 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Vaag, nooit geweten.


Fuck the world and fuck you


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 05-02-2008 19:57 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/





[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 05-02-2008 19:57]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 05-02-2008 20:06 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2008 13:20 schreef attila_de_hun het volgende:
vind ik ook. jammer, alleen dat redelijk wat bands daarmee enorm op hun bek gaan. ik denk aan flaters van kreator, celtic frost,....
Dan noem je ook wel een paar kut bands op...


Fuck the world and fuck you


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 15-02-2008 11:34 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Het album is geleaked! Klinkt wel ok! Niet heel speciaal ofzo (maarja, dat valt te verwachten na tig jaar soulfly en sepultura)


Inter faeces et urinam nascimur


mokka
Usericon van mokka
Posted 15-02-2008 13:41 by mokka Wijzig reactieProfiel van mokkaQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2008 23:00 schreef suul het volgende:
Op 2 februari 2008 13:17 schreef attila_de_hun het volgende:
ja, er was wel een cluboptreden maar ik weet niet precies waar.


Klopt op een steenworp afstand van de effenaar was dat, oorspronkelijk een discotheek geloof ik, ben de naam ook kwijt. Goede tijden waren dat, DOA's met een dag ervoor clubotredens in de stad.
cluboptreden van NAILBOMB was in discotheek Hollywood, zo'n 100m van de Effenaar.
ik was erbij

[Dit bericht is gewijzigd door mokka op 15-02-2008 13:41]


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 15-02-2008 14:12 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Tering, in de Hollywood??!?

Die moeten ook raar opgekeken hebben dan, hehe


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-02-2008 14:25 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2008 20:06 schreef mental het volgende:
Dan noem je ook wel een paar kut bands op...

zo jong en nu al demental


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 16-02-2008 17:39 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 5 februari 2008 19:57 schreef Mutilator het volgende:






sjonge jong wat een lelijke hoes.


Suck my piss


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 16-02-2008 17:49 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Fuck die hoes man.lekker boeiend. alsof je die hoes keer op keer gaat bekijken. het gaat toch om de fucking muziek ?


Fuck the world and fuck you


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 16-02-2008 17:51 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

ja, MAAR HIJ IS WEL LELIJK ZEG SJONGE JONGE JONGE, WAT EEN LELIJKE HOES, NIETTEGLOVEN.


Suck my piss


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 16-02-2008 17:53 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 16-02-2008 18:33 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2008 14:25 schreef attila_de_hun het volgende:
zo jong en nu al demental
i blame my mother.


Fuck the world and fuck you


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 16-02-2008 18:50 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2008 11:34 schreef Stoerbaard het volgende:
Het album is geleaked! Klinkt wel ok! Niet heel speciaal ofzo (maarja, dat valt te verwachten na tig jaar soulfly en sepultura)


nog een paar keer geluidsterd, en cd begint me meer en meer te bevallen. Vooral het nummer "Black Ark" is bruut!

[Dit bericht is gewijzigd door Stoerbaard op 16-02-2008 18:50]


Inter faeces et urinam nascimur


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 17-02-2008 10:26 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

*gaat zoeken*


Suck my piss


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 17-02-2008 10:41 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ik weet niet wat het is, maar ik kan mijzelf er absoluut niet toe zetten om ook maar iets van dit project te beluisteren...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 17-02-2008 10:46 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

het is net of ik deze plaat, 2 jaar geleden al hoorde.


Suck my piss


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 17-02-2008 10:55 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ik heb gewoon last van Cavalera moeiheid denk ik...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen