|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
en juist nu vind ik dat je moet/mag blijven... op één klein punt na ben ik t met je eens. Ik vind t een goed idee dat de broertjes ervoor kiezen om samen iets nieuws te gaan doen ipv dat igor bij soulfly gaat drummen. Ten eerste omdat ik soulfly een stompzinnige waardeloze kutband vind maar das persoonlijk, ten tweede omdat als ze dan een stap richting het verleden maken dat zowel met sepultura als met soulfy me niet echt een logische lijkt. Met een schone lei beginnen op persoonlijk én op muzikaal gebied is daarom denk ik een goed idee. In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Laten ze dan toch maar weer met Andreas en Paolo verder gaan en even bedenken hoe gaaf de "Arise" tijd was en daarvoor. Persoonlijk vind ik Sepultura geen Sepultura meer ivm het vertrek van beide broeders (oprichters + Jairo T natuurlijk ). Maar ondanks alles wel benieuwd hoe ze het verder gaan doen. [Dit bericht is gewijzigd door Buried_Alive op 09-09-2007 22:57] |
|
ze kunnen toch niet zomaar die neger eruitschoppen nu hij net in recensies enzo te horen krijgt dat hij zich onderhand wel heeft bewezen In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote:Tsja.... het is en blijf een vervanger. |
|
quote: waarom niet? kijk maar naar Anthrax haha |
|
en toch zou me dat overkomen alsof t puur ende alleen om het geld ging.. dat ze nu een nieuwe band starten heeft in mijn idee meer charme In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote:Of Tim "The Ripper" Owens of Blaze Baley. |
|
quote: shit kolere heeft er een neger in anthrax gezeten wtf dat heb ik gemist!!! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: +1 Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: nee dat niet maar wel een indiaan |
|
't heet nu blijkbaar Cavelera Conspiracy. *bliep / edit* [Dit bericht is gewijzigd door Stoerbaard op 17-09-2007 12:10] Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik ben benieuwd |
|
quote: Dank. Inter faeces et urinam nascimur |
|
Ben toch wel benieuwd naar de vorderingen van deze band. Hoor er momenteel niks meer over. |
|
Dat Joe Duplantier als de stinkende ziekte gewoon aan een nieuwe Gojira-cd gaat werken ... Ik ben best benieuwd naar dat Cavalera-Conspiracy maar ik geloof nooit dat het in de schaduw van het geniale Gojira kan staan ... |
|
quote: Hele dikke + 1! |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Inter faeces et urinam nascimur |
|
nou |
|
Klinkt heel erg lekker!!!!!!!!!! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ik wacht wel tot er een album of iets dergelijks uitkomt. Aan stukjes van een halve minuut heb ik niet veel. |
|
yeah, ben nu wel benieuwd! |
|
http://www.youtube.com/watch?v=z_HN204Impk Igor "skullcrusher" en Max "Possessed". zijn dat niet hun oude bijnamen trouwens?? |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |