|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Inflikted: http://www.roadrunnerrecords.co.uk/shared/downloads/CavaleraConspiracy/C%20Cons%20Inflikted.mp3 Inter faeces et urinam nascimur |
|
Wat ik ervan hoor is best gaaf....en max is een held van me dus... Fuck the world and fuck you |
|
quote:Die elektronica geluidjes vind ik niks, sommige stukken wel weer. Echter dat andere nummer, "Sanctuary", maakt mij een heel stuk blijer. Benieuwd hoe de rest zal zijn. |
|
Kom maar op met die plaat. En belangrijker: PLAN EEN TOUR!!!!!!!!! Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: +1, ben erg benieuwd naar de rest in ieder geval. |
|
quote:Hier staat het hele nummer "Sanctuary" http://www.roadrun.com/music/listen.aspx?fileID=3218 |
|
quote: Hmm, ik krijg 'm niet geopend. |
|
quote:Ik zelf nu ook niet vanaf deze plek. Probeer eens deze link, daar staat de link naar het nummer toe. http://www.roadrun.com/Music/ |
|
HEUY!!!! Klinkt toch zeker niet verkeerd...al komen een aantal dingen bekend voor, maar daardoor niet minder vet...ben benieuwd naar de rest |
|
Klinkt geweldig hopelijk is max cavalera live iets beter dan Soulfly |
|
Rock Am Ring en Rock Im Park in Duitsland hebben vandaag weer een rij namen bekend gemaakt, na Metallica, Rage Against The Machine en wat anderen, worden nu ook Alter Bridge, Bad Religion, CSS, Culcha Candela, Danko Jones, Disturbed, Fettes Brot, HIM, Incubus, Justice, Kate Nash, Pete Murray, Roisin Murphy, Simple Plan, The Cavalera Conspiracy en The Prodigy aan dit rijtje toegevoegd. Als je naar Rock Am Ring of Rock Im Park wilt moet je waarschijnlijk snel zijn voor een kaartje, er zijn er namelijk al ruim 55.000 verkocht. Bron: festivalinfo Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
hmm....klinkt nie verkeerd. maar had er toch iets meer van verwacht. lijkt net alsof ze de overgebleven riffs van chaos AD bij elkaar geraapt hebben...basic drum erop en hoppa. ff afwachten wat de rest van de cd brengt.tot nu toe heeft t nog geen grip op me owja....en ik heb iets gehoord da ze ook op graspop komen....ben benieuwd [Dit bericht is gewijzigd door ADHD op 31-01-2008 1:53] |
|
CD is inmiddels gelekt hoor !! |
|
quote: De release duurt nog wel even, lekker dat 'ie overal al rondzwerft.. Maargoed.. eerste paar nummers klonken leuk. Daarna toch weer richting de jump-da-fuck-up metal --> en dat vind ik dan weer jammer. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Jep, ik heb hem zojuist ff van isohunt geplukt. Minder dan 3 minten om de cd binnen te halen. Now Playing Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Toch wel lekkere plaat. Balanceert prima tussen latere Soulfly en vroege-nineties Sepultura in. Het is in ieder geval geen pure oude thrash plaat nee. Met nummers als Hex, Nevertrust en Terrorize kunnen ze bij mij weinig fout doen |
|
Toch niet weer met dat tribal geneuzel he .. daar word ik zo moe van |
|
Belachelijk kut getriggerde drums idd. Normaal trek ik dat wel eeeenigsinds maar dit gaat echt tever. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Zit hem nu te luisteren, mar ik hoor niet echt veel tribal tot nu toe. |
|
File under "vooroordelen". Jeweettoch. Eens tribal gebruikt houdt in dat je ALTIJD tribal gebruikt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Hahaha, dat zal het zijn ja. Zeker nooit verder gekomen dan Roots en toen afgehaakt? |
|
die nieuwe is vet. gewoon soulfly zonder sambashit. raggen zoals het hoort. wordt dus zeker aangeschaft |
|
quote:ja, na een aantal luisterbeurten is de mening alleen maar nog meer positief geworden. gewoon soulfly zonder "fouten" zeg maar!!! ik vind het zelfs nog beter als nailbomb en verplichte aanschaf dus (voor mezelf in ieder geval) |
|
Wat ik altijd zo raar vind is dat er van bijna elke vage kutmuzieksoort wel een mix bestaat met metal. Komen er een keer wat trommeltjes / samba / tribal / whatever voorbij en is gelijk iedereen negatief. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |