IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Cavalera Conspiracy / Igor en Max Cavalera Vorige pagina | Volgende pagina
Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 29-01-2008 19:26 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht



Inter faeces et urinam nascimur


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 29-01-2008 19:39 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Wat ik ervan hoor is best gaaf....en max is een held van me dus...


Fuck the world and fuck you


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 29-01-2008 20:06 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2008 19:26 schreef Stoerbaard het volgende:
Inflikted: http://www.roadrunnerrecords.co.uk/shared/downloads/CavaleraConspiracy/C%20Cons%20Inflikted.mp3
Die elektronica geluidjes vind ik niks, sommige stukken wel weer. Echter dat andere nummer, "Sanctuary", maakt mij een heel stuk blijer. Benieuwd hoe de rest zal zijn.



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-01-2008 1:38 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Kom maar op met die plaat.
En belangrijker: PLAN EEN TOUR!!!!!!!!!


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Magnetron
Breda Area THRASH
Usericon van Magnetron
Posted 30-01-2008 10:09 by Magnetron Wijzig reactieProfiel van MagnetronQuote dit berichthttp://www.myspace.com/magnetronthrash

sample op de website smaakt naar meer. Hopelijk blijkt dat niet achteraf 1 van de weinige snelle nummers. Sowieso de laatste Soulfly had weer ouderwetsche thrash momenten. Dus misschien krijgt Max z'n vorm terug...

[Dit bericht is gewijzigd door Magnetron op 30-01-2008 10:10]



6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 30-01-2008 18:27 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2008 19:39 schreef mental het volgende:
Wat ik ervan hoor is best gaaf....

+1, ben erg benieuwd naar de rest in ieder geval.


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 30-01-2008 18:44 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2008 10:09 schreef Magnetron het volgende:
sample op de website smaakt naar meer. Hopelijk blijkt dat niet achteraf 1 van de weinige snelle nummers. Sowieso de laatste Soulfly had weer ouderwetsche thrash momenten. Dus misschien krijgt Max z'n vorm terug...
Hier staat het hele nummer "Sanctuary" http://www.roadrun.com/music/listen.aspx?fileID=3218



6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 30-01-2008 18:49 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2008 18:44 schreef Buried_Alive het volgende:
Hier staat het hele nummer "Sanctuary" http://www.roadrun.com/music/listen.aspx?fileID=3218



Hmm, ik krijg 'm niet geopend.


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 30-01-2008 18:51 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2008 18:49 schreef 6sic6 het volgende:
Hmm, ik krijg 'm niet geopend.
Ik zelf nu ook niet vanaf deze plek. Probeer eens deze link, daar staat de link naar het nummer toe.

http://www.roadrun.com/Music/



HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 30-01-2008 20:23 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

Klinkt toch zeker niet verkeerd...al komen een aantal dingen bekend voor, maar daardoor niet minder vet...ben benieuwd naar de rest


Johnieboy
Usericon van Johnieboy
Posted 30-01-2008 20:32 by Johnieboy Wijzig reactieProfiel van JohnieboyQuote dit bericht

Klinkt geweldig
hopelijk is max cavalera live iets beter dan Soulfly


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 31-01-2008 1:34 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht



Rock Am Ring en Rock Im Park in Duitsland hebben vandaag weer een rij namen bekend gemaakt, na Metallica, Rage Against The Machine en wat anderen, worden nu ook Alter Bridge, Bad Religion, CSS, Culcha Candela, Danko Jones, Disturbed, Fettes Brot, HIM, Incubus, Justice, Kate Nash, Pete Murray, Roisin Murphy, Simple Plan, The Cavalera Conspiracy en The Prodigy aan dit rijtje toegevoegd.

Als je naar Rock Am Ring of Rock Im Park wilt moet je waarschijnlijk snel zijn voor een kaartje, er zijn er namelijk al ruim 55.000 verkocht.



Bron: festivalinfo


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ADHD
Goreju!
Usericon van ADHD
Posted 31-01-2008 1:49 by ADHD Wijzig reactieProfiel van ADHDQuote dit bericht

hmm....klinkt nie verkeerd. maar had er toch iets meer van verwacht. lijkt net alsof ze de overgebleven riffs van chaos AD bij elkaar geraapt hebben...basic drum erop en hoppa. ff afwachten wat de rest van de cd brengt.tot nu toe heeft t nog geen grip op me

owja....en ik heb iets gehoord da ze ook op graspop komen....ben benieuwd

[Dit bericht is gewijzigd door ADHD op 31-01-2008 1:53]


yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 31-01-2008 23:59 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

CD is inmiddels gelekt hoor !!


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 01-02-2008 0:28 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2008 23:59 schreef yowannuzz het volgende:
CD is inmiddels gelekt hoor !!


De release duurt nog wel even, lekker dat 'ie overal al rondzwerft..
Maargoed.. eerste paar nummers klonken leuk. Daarna toch weer richting de jump-da-fuck-up metal --> en dat vind ik dan weer jammer.


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 01-02-2008 0:58 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2008 23:59 schreef yowannuzz het volgende:
CD is inmiddels gelekt hoor !!


Jep, ik heb hem zojuist ff van isohunt geplukt.
Minder dan 3 minten om de cd binnen te halen.

Now Playing


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 01-02-2008 9:27 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Toch wel lekkere plaat. Balanceert prima tussen latere Soulfly en vroege-nineties Sepultura in. Het is in ieder geval geen pure oude thrash plaat nee.
Met nummers als Hex, Nevertrust en Terrorize kunnen ze bij mij weinig fout doen


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-02-2008 9:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Toch niet weer met dat tribal geneuzel he .. daar word ik zo moe van


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 01-02-2008 9:40 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Belachelijk kut getriggerde drums idd.
Normaal trek ik dat wel eeeenigsinds maar dit gaat echt tever.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 01-02-2008 10:34 by meatgrinder Wijzig reactieProfiel van meatgrinderQuote dit berichthttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

quote:
Op 1 februari 2008 9:28 schreef Jenje het volgende:
Toch niet weer met dat tribal geneuzel he .. daar word ik zo moe van


Zit hem nu te luisteren, mar ik hoor niet echt veel tribal tot nu toe.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 01-02-2008 10:40 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

File under "vooroordelen".

Jeweettoch.
Eens tribal gebruikt houdt in dat je ALTIJD tribal gebruikt.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 01-02-2008 10:43 by meatgrinder Wijzig reactieProfiel van meatgrinderQuote dit berichthttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

Hahaha, dat zal het zijn ja. Zeker nooit verder gekomen dan Roots en toen afgehaakt?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-02-2008 16:42 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

die nieuwe is vet. gewoon soulfly zonder sambashit. raggen zoals het hoort. wordt dus zeker aangeschaft


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-02-2008 12:37 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2008 16:42 schreef attila_de_hun het volgende:
die nieuwe is vet. gewoon soulfly zonder sambashit. raggen zoals het hoort. wordt dus zeker aangeschaft
ja, na een aantal luisterbeurten is de mening alleen maar nog meer positief geworden. gewoon soulfly zonder "fouten" zeg maar!!! ik vind het zelfs nog beter als nailbomb en verplichte aanschaf dus (voor mezelf in ieder geval)


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 02-02-2008 12:50 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Wat ik altijd zo raar vind is dat er van bijna elke vage kutmuzieksoort wel een mix bestaat met metal.
Komen er een keer wat trommeltjes / samba / tribal / whatever voorbij en is gelijk iedereen negatief.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen