|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja? Nou? Noorwegen, Engeland, of toch maar de USA? Verlos mij! |
|
Hoezeer ik het ook een kudland vind, toch: VS |
|
Duitsland, alleen al vanwege het overdonderende aanbod aan festivals. |
|
UK! - Dragonforce - Judas Pries - Iron Maiden I rest my case |
|
Naar mijn smaak Scandinavië en in het bijzonder Finland. |
|
Groot britannie |
|
Canada headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Canada, UK, US, Nederland en Frankrijk. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Italië, ze houden de fp altijd zo spannend. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Frankrijk levert toch wel hele intense bands. Noorwegen heeft de grote klassiekers. Maar de Duitse undergreound trekt mij ook wel. Iig niet Belgie, Nederland, V.K. of welk land dan ook ten zuiden van Frankrijk. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Zal bij mij tussen Zweden, Engeland en Finland gaan gok ik. |
|
Duitsland, meeste festivals, meeste metaalliefhebbers - helaas relatief te weinig goede bands... This is Zodiac speaking... |
|
quote: Per hoofd van de bevolking bij lange na niet. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Engeland voor heavymetalgeorienteerde zooi, VS voor thrash- en deathmetal. Nog zo stoere internet warrior. |
|
Zuid - Afrika The trend is dead. |
|
Zweden Gevolgd door de VS, Duitsland, UK en Finland. [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 27-07-2007 15:39] |
|
Finland en Duitsland denk ik. |
|
quote:En Engeland it is voor mij: - My Dying Bride - Anathema - Iron Maiden - Bolt Thrower - Carcass - Porcupine Tree - The Prophecy Met toch Zweden als goede tweede (At The Gates, Meshuggah, Candlemass, Entombed, Opeth, Dark Tranquillity, Tiamat, Demonoid, Bloodbath) Damn, nu twijfel ik weer [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 27-07-2007 16:00] |
|
quote: O, dan met bandnamen, en de toevoeging van de VS: Finland: - Beherit; - Azaghal; - Barathrum; - Black Crucifixion. Duitsland: - Zarathustra. VS: - Inquisition. Zarathustra en Inquisition vind ik zulke vette bands, dat ze me alle rommel die uit die landen komt doet vergeten. |
|
quote: Ik vergeet Polen. Een hele raffel vette death metal bands + Riverside. |
|
DUITSLAND!!!!!!!!!! Geen twijfel over mogelijk. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Canada Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
VS: - Crowbar - Acid Bath - Khanate - Sunn O))) - Evoken - Methadrone - Suicidal Tendencies - Down - Soundgarden - Alice in chains - Neurosis - Yob - en zo voort .... UK heeft ook wel iets, veel ruwe pareltjes, zoals Esoteric, Indesinence, Akercocke [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 27-07-2007 16:24] |
|
En dan nog Testament, Exodus, Malevolent Creation, Suffocation, Machine Head, Megadeth, Pantera, Slayer en Monstrosity vergeten Damn, nu twijfel ik nog harder [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 27-07-2007 16:19] |
|
Zweden, GB, Nederland, Canada. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |