|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Die zijn er toch al, die moeten nl optreden daar Dus komen jij! |
|
|
|
quote: Het is "überhaupt", met een ü dus. Die zit hier gewoon op het toetsenbord, en bij jou o.a. onder Alt-129. Afgezien van dit gemekker heb ik onmeunig veel zin in Aaltjesrock. STORMLORD!! Bruce Banner |
|
quote: Bas, je moet ons Kwelgeestje niet zo in de wielen rijden hoor... Hij heeft nu eenmaal alle wijsheid in pacht... doe je niets aan... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: gaan we mierenneüken op een ümlaut? Zoek onmeünig eens op in het groot nederlands woordenboek. Ik doe op alle ü's maar even püntjes, zoü toch niet willen dat iemand denkt dat ik niet weet waar je wel, en waar je geen püntjes op moet zetten. my new amplifiers now go to infinity |
|
quote: Ik merk het. Ga wel wat zen-oefeningetjes doen my new amplifiers now go to infinity |
|
Ooooooooooooooooooooooooon-topic rakkers! |
|
quote: Gast, als "humor" een onbekend begrip voor je is, reageer dan gewoon helemaal niet meer ofzo. OT: Al wat over een headliner bekend, of blijft de line-up ongewijzigd? [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 21-08-2007 20:50] Bruce Banner |
|
quote: Hümor? my new amplifiers now go to infinity |
|
Löl. Bruce Banner |
|
zandbak glijbaan ruzie jongens! bovenkomen! éééééten!!! shoot! wegwezen en pas terugkomen als je weer lief kan doen er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: onmönige mierennöker my new amplifiers now go to infinity |
|
quote: Ze pesten me! my new amplifiers now go to infinity |
|
lkkre line-up denk wel om eem heen te gaan cker dat stormlord en kutschurft speelt ohja :kuch: elexorien ook eem :kuch: |
|
Ach boeiend, kutband!! |
|
Line-up blijft ongewijzigd. Zoals die nu staat zo issie. Bestel kaarten via de site zelf dan krijg je er een acrylaat bierbeker bij van 0,4l met Noord Geldersch Metaal logo. Een biertje kost dan twee munten maar is dan in verhouding goedkoper. Er zou eerst ook nog een koudijs machine komen voor wat extra mysterieuze sfeer, maar aangezien er een zwevende vloer in ligt, hebben we dat moeten schrappen. Ik neem tenminste aan dat de bands niet standaard schaatsen meenemen naar een optreden |
|
SCHAATSEN IST KRIEG!! [edit: Schlittschuhlaufen ist krieg ] [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 24-08-2007 0:17] Bruce Banner |
|
En de kaartverkoop is begonnen!! |
|
Kijk uit naar de prijsvragen op de diverse sites...... |
|
quote: En wie gaan er nog meer??? Leuke line up voor een leuke prijs dus... see you at occultfest! |
|
Potje gejank om een paar rechter armen, enorm treurig dat een mens direct op zijn pikkie getrapt is om zo'n gebaar. Misschien legt de aanklager de puzzel wel totaal verkeerd neer en was het een heil groet jegens Wodan? In metal scheuren we de christen letterlijk naar de grafkanker en moet de wereld bevriezen terwijl de mensheid de hellesars krijgt, maar zodra er iets 'extreem rechts' in voorkomt staan de mensen met de grootste bekken direct op hun achterste poten. Lijstje: - sebosstiaan * - The_Witch - MMayo - loekie - Aphrodite + elx clan - R. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 27-09-2007 16:36] |
|
Lijstje: - sebosstiaan * - The_Witch - MMayo - loekie - Aphrodite - Nightnurse - Lainedil - Blastmaster - Grimbert - Wolve - R. |
|
Voor degenen die moeite hadden met het vinden van de website van Poppodium de Underground (Zaal Aaltjesrock). Ze hebben hun website adres verandert in: http://www.u-underground.nl/ Op de oude site staat alleen nog verouderde info, en je wordt niet automatisch doorgelinkt naar de nieuwe. Het enige goede adres is dus: http://www.u-underground.nl/ |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |