IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : 27-10 Aaltjesrock 2007 Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 26-10-2007 12:22 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Niet zo twijfelen, gewoon gaan. Tot morgen Doomy

the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 26-10-2007 12:48 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

He kijk nou doomy staat ook al op de lijst nou nu moet hij wel komen he he.

- sebosstiaan *
- The_Witch
- MMayo
- loekie
- Aphrodite
- Nightnurse
- Lainedil
- Blastmaster
- Grimbert
- Wolve
- R.
- basement
- lampje + eega
- hell1
- dikkie dick
- doomy

see you at occultfest!

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 26-10-2007 12:49 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Ja, tot morgen Doomy

Bruce Banner

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 26-10-2007 12:50 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2007 12:48 schreef the witch het volgende:
He kijk nou doomy staat ook al op de lijst nou nu moet hij wel komen he he.

Ja inderdaad, eenmaal op die lijst.. verplichting tot gaan

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 26-10-2007 17:19 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Heuj Witch, hoe laat ben je bij mij?

the witch
Usericon van the witch
Posted 26-10-2007 17:28 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

quote:
Op 26 oktober 2007 17:19 schreef MMayo het volgende:
Heuj Witch, hoe laat ben je bij mij?

Ha ha heb je net mail gestuurd! Heb je trouwens tijd met metalteacher afgesproken?

see you at occultfest!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 26-10-2007 17:42 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2007 17:28 schreef the witch het volgende:
Ha ha heb je net mail gestuurd! Heb je trouwens tijd met metalteacher afgesproken?

Oh? Hm nog niet binnen.
Maarre ja, Sander mailde dat 15.45 uur vroeg zat was.

the witch
Usericon van the witch
Posted 26-10-2007 17:54 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

quote:
Op 26 oktober 2007 17:42 schreef MMayo het volgende:
Oh? Hm nog niet binnen.
Maarre ja, Sander mailde dat 15.45 uur vroeg zat was.

We zijn rond 14.30 bij jou en als jij dan zorgt dat Hell1 ook bij jou is dan kunnen we mooi op tijd in Lelycity zijn!

see you at occultfest!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 26-10-2007 18:02 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2007 17:54 schreef the witch het volgende:
We zijn rond 14.30 bij jou en als jij dan zorgt dat Hell1 ook bij jou is dan kunnen we mooi op tijd in Lelycity zijn!

Prrrima.
Bel maar aan, dan komen wij wel naar beneden. Anders moet je zoveel trap sjouwen hehe.

the witch
Usericon van the witch
Posted 26-10-2007 22:23 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

Kick!!! Morgen dus, komt allen! Gezellig beuken, ouwehoeren en bier zoepen in Lelycity!

see you at occultfest!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 26-10-2007 22:26 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Beuken en haren wapperen niet voor mij hoor, tenzij er iemand een geweldige nekmassage kan geven *auw*

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 27-10-2007 1:30 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Ik ben er helemaal niet!

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-10-2007 11:06 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2007 1:30 schreef Doomy het volgende:
Ik ben er helemaal niet!

Saaierd!

Heuj Witch, hoop dat je het nog leest.. maarre Heleen gaat niet, ziek.

the witch
Usericon van the witch
Posted 27-10-2007 11:16 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

quote:
Op 27 oktober 2007 11:06 schreef MMayo het volgende:
Saaierd!

Heuj Witch, hoop dat je het nog leest.. maarre Heleen gaat niet, ziek.

Damn, meen je niet, jammer! Nou ja dan hebben wij meer ruimte in de bus ghe ghe

see you at occultfest!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-10-2007 11:19 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2007 11:16 schreef the witch het volgende:
Damn, meen je niet, jammer! Nou ja dan hebben wij meer ruimte in de bus ghe ghe

Ja dat dan weer wel.

R.
Usericon van R.
Posted 27-10-2007 23:58 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Blij dat ik thuis ben, wat een saaie bedoeling!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-10-2007 2:02 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Aha R. dat was jij dus wel. Lain dacht al van wel en riep je nog, maar je luisterde niet naar panda of homo.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 28-10-2007 2:22]

R.
Usericon van R.
Posted 28-10-2007 9:38 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Panda, Homo?

Moet men niet van een afstand zeggen, maar van dichtbij!

[Dit bericht is gewijzigd door R. op 28-10-2007 9:40]

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 28-10-2007 9:40 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2007 9:38 schreef R. het volgende:
Panda, Homo?

Je naam jeweetsch.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-10-2007 9:55 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2007 9:38 schreef R. het volgende:
Panda, Homo?

Lain stond bij de merchandise en kon niet weg, verder stond je in de herenplee dus vond het niet zo nodig je daaruit te plukken.

Oh op Hey R. reageerde je ook niet.. beetje doof ofzo? Ennem waarom vond je het saai?

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 28-10-2007 10:05]

R.
Usericon van R.
Posted 28-10-2007 10:09 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Denk dat ik teveel met mijn hoofd bezig was met andere zaken. Het is iig niet opzettelijk gedaan gezien ik nog een korte 'hallo' jegens Lain uitbeelde met mijn biertje (--> ).

Het jammere was dat de soundchecks soms flink lang duurde en ik mij oprecht ergerde aan sommige mensen. Maar de druppel was toen ik bij de trap onderuit ging door een zeiknatte vloer

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-10-2007 10:20 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2007 10:09 schreef R. het volgende:
Denk dat ik teveel met mijn hoofd bezig was met andere zaken. Het is iig niet opzettelijk gedaan gezien ik nog een korte 'hallo' jegens Lain uitbeelde met mijn biertje (--> ).

Het jammere was dat de soundchecks soms flink lang duurde en ik mij oprecht ergerde aan sommige mensen. Maar de druppel was toen ik bij de trap onderuit ging door een zeiknatte vloer

Hmja die trappen waren niet zo prettig meer na een tijdje, ook niet al die lui die erop zaten waar je ongeveer overheen struikelde.. doordat je geen donder kon zien met die felle lampen in je smoel. En inderdaad.. sommige bands hadden een behoooooorlijk lange opbouwtijd nodig en jep, irritante mensen genoeg aanwezig hehe. Dat heb je met mensen.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-10-2007 11:45 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

De eerste drie bands vond ik zelf niet zo boeiend. Kutschurft wat voor mij de band van de dag, Elexorien had hun dag helaas niet zo, Detonation was zoals altijd prima voor elkaar en Stormlord was me teveel over de top.

Foto's maken ging niet zo best met mijn camera, die trok het absoluut niet. Erg donker zaaltje en bijna alleen maar rood licht, afgewisseld met felle schijnwerpers die overal schaduwen op gaven. *staat je leuk, die microfoon op je smoel* Dus dan maar plaatjes maken met flitslicht, weg sfeertje.

Strenge security daar, maar na even te hebben gekletst werd me wel duidelijk waarom dat in Lelystad nodig is. Schijnbaar veel tuig daar. Qua sfeertje was het gemoedelijk, ook het aantal bezoekers viel mij reuze mee. Rond de 270 mensen waren er aanwezig denk ik?

[frustratie] Enige minpunt was een of ander minderjarig zogenaamd gothic wicht aan een ketting, wat mij betreft hadden ze die ketting over een balk mogen gooien en flink mogen aantrekken. Wat een irritant ding was dat met dr mini mouse stem. Snap zowieso niet dat mensen tegen je aan moeten gaan staan terwijl er overal meer dan genoeg ruimte was. [/frustratie]

Oh en hoera voor de wok to go!

Enzovoorts
http://s64.photobucket.com/albums/h168/Mayo82/Aaltjesrock2007/?start=0

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 28-10-2007 11:49]

Hagal
Usericon van Hagal
Posted 28-10-2007 12:01 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-10-2007 12:03 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Lach die jongen nou eens niet uit, hij had het al moeilijk genoeg.

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com