|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Niet zo twijfelen, gewoon gaan. Tot morgen Doomy |
|
Ja, tot morgen Doomy Bruce Banner |
|
quote: Ja inderdaad, eenmaal op die lijst.. verplichting tot gaan |
|
Heuj Witch, hoe laat ben je bij mij? |
|
quote: Ha ha heb je net mail gestuurd! Heb je trouwens tijd met metalteacher afgesproken? see you at occultfest! |
|
quote: Oh? Hm nog niet binnen. Maarre ja, Sander mailde dat 15.45 uur vroeg zat was. |
|
quote: We zijn rond 14.30 bij jou en als jij dan zorgt dat Hell1 ook bij jou is dan kunnen we mooi op tijd in Lelycity zijn! see you at occultfest! |
|
quote: Prrrima. Bel maar aan, dan komen wij wel naar beneden. Anders moet je zoveel trap sjouwen hehe. |
|
Kick!!! Morgen dus, komt allen! Gezellig beuken, ouwehoeren en bier zoepen in Lelycity! see you at occultfest! |
|
Beuken en haren wapperen niet voor mij hoor, tenzij er iemand een geweldige nekmassage kan geven *auw* |
|
Ik ben er helemaal niet! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Saaierd! Heuj Witch, hoop dat je het nog leest.. maarre Heleen gaat niet, ziek. |
|
quote: Damn, meen je niet, jammer! Nou ja dan hebben wij meer ruimte in de bus ghe ghe see you at occultfest! |
|
quote: Ja dat dan weer wel. |
|
Blij dat ik thuis ben, wat een saaie bedoeling! |
|
Aha R. dat was jij dus wel. Lain dacht al van wel en riep je nog, maar je luisterde niet naar panda of homo. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 28-10-2007 2:22] |
|
Panda, Homo? Moet men niet van een afstand zeggen, maar van dichtbij! [Dit bericht is gewijzigd door R. op 28-10-2007 9:40] |
|
quote:Je naam jeweetsch. |
|
quote: Lain stond bij de merchandise en kon niet weg, verder stond je in de herenplee dus vond het niet zo nodig je daaruit te plukken. Oh op Hey R. reageerde je ook niet.. beetje doof ofzo? Ennem waarom vond je het saai? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 28-10-2007 10:05] |
|
Denk dat ik teveel met mijn hoofd bezig was met andere zaken. Het is iig niet opzettelijk gedaan gezien ik nog een korte 'hallo' jegens Lain uitbeelde met mijn biertje (--> ). Het jammere was dat de soundchecks soms flink lang duurde en ik mij oprecht ergerde aan sommige mensen. Maar de druppel was toen ik bij de trap onderuit ging door een zeiknatte vloer |
|
quote: Hmja die trappen waren niet zo prettig meer na een tijdje, ook niet al die lui die erop zaten waar je ongeveer overheen struikelde.. doordat je geen donder kon zien met die felle lampen in je smoel. En inderdaad.. sommige bands hadden een behoooooorlijk lange opbouwtijd nodig en jep, irritante mensen genoeg aanwezig hehe. Dat heb je met mensen. |
|
De eerste drie bands vond ik zelf niet zo boeiend. Kutschurft wat voor mij de band van de dag, Elexorien had hun dag helaas niet zo, Detonation was zoals altijd prima voor elkaar en Stormlord was me teveel over de top. Foto's maken ging niet zo best met mijn camera, die trok het absoluut niet. Erg donker zaaltje en bijna alleen maar rood licht, afgewisseld met felle schijnwerpers die overal schaduwen op gaven. *staat je leuk, die microfoon op je smoel* Dus dan maar plaatjes maken met flitslicht, weg sfeertje. Strenge security daar, maar na even te hebben gekletst werd me wel duidelijk waarom dat in Lelystad nodig is. Schijnbaar veel tuig daar. Qua sfeertje was het gemoedelijk, ook het aantal bezoekers viel mij reuze mee. Rond de 270 mensen waren er aanwezig denk ik? [frustratie] Enige minpunt was een of ander minderjarig zogenaamd gothic wicht aan een ketting, wat mij betreft hadden ze die ketting over een balk mogen gooien en flink mogen aantrekken. Wat een irritant ding was dat met dr mini mouse stem. Snap zowieso niet dat mensen tegen je aan moeten gaan staan terwijl er overal meer dan genoeg ruimte was. [/frustratie] Oh en hoera voor de wok to go! Enzovoorts http://s64.photobucket.com/albums/h168/Mayo82/Aaltjesrock2007/?start=0 [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 28-10-2007 11:49] |
|
Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Lach die jongen nou eens niet uit, hij had het al moeilijk genoeg. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |