|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Zeer tevreden!!! Het bier was op, dus we hebben wederom een nieuw record gezet in de zaal. We lijken elk jaar steeds de hoogste omzet te halen daarzo. |
|
Foto's te vinden op http://www.basementonline.nl metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|
... fuck, foto wil niet verschijnen. Laat ook maar. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 04-11-2007 15:27] Bruce Banner |
|
[quote]Op 28 oktober 2007 11:45 schreef MMayo het volgende: [frustratie] Enige minpunt was een of ander minderjarig zogenaamd gothic wicht aan een ketting, wat mij betreft hadden ze die ketting over een balk mogen gooien en flink mogen aantrekken. Wat een irritant ding was dat met dr mini mouse stem. Snap zowieso niet dat mensen tegen je aan moeten gaan staan terwijl er overal meer dan genoeg ruimte was. [/frustratie] wat leuk om te lezen wat er over je geschreven wordt hier zeg maar wicht en minderjarig zo ongeveer hetzelfde het betekenmd alle bei minderjarig alleen wicht betekend minderjarig meisje en tjah minderjarig zijn als je 19 bent is nogal lastig en jah een mini mouse stem ik kna er niks aan doen dat me stem zo is maar als je zo'n last van die ketting had had naar me toegelopen en dat ik tegen jou aan ging staan tjah kan gebeuren sorry he your time will come |
|
Mooie eerste post |
|
quote: Nou okee, mokkel dan. Overigens staat wicht voor klein kind en dat ben je ook toch? quote: Edit: niet lief, toch maar even aanpassen. Ging niet om die ketting, maar om je gedrag. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 06-11-2007 17:03] |
|
LOL!!! |
|
Edit: @ Mayo. :')! En dan nog een keer in begrijpelijk Nederlands. [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 06-11-2007 16:53] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Overigens wel mooi dat ze via dr Hyves op ZM terecht gekomen is, om alleen op deze post een reactie te geven. Ze zat gewoon snoeihard boven de muziek uit te kraaien tijdens Kutschurft, onvergevelijk! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 06-11-2007 16:56] |
|
quote: Blasfemie!!! ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Ja precies. Datkenniej! |
|
quote: your time will come |
|
Kunnen jullie dat niet onderling uitvechten, zonder daarbij een topic te verwoesten? Bruce Banner |
|
quote: your time will come |
|
Doorzeuren over dit slag mensne heeft totaal geen zin. Als je naar de underground in Lelystad gaat zitten ze er altijd. ps. ik ergerde mij er trouwens ook echt kapot aan hoor. Was ook amper in de concertzaal en ben vroegtijdig naar huis gegaan. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 07-11-2007 12:14] |
|
quote: Zeg t maar hoor, meisje |
|
quote: oke het is neit mijn bedoeling om ruzie hier te zoeken ofzow maar als je problemen had met mij op aaltjesrock je heb een mond he je had naar me toe kunnen komen en zo hard blerde ik niet wnat ik was redelijk schor maar als je ergens last van het loop naar me toe de volgende keer your time will come |
|
quote: uhmzzzz moet ik jou kennen dat jij die foto hebt your time will come |
|
quote: hmzz zm kende ik wel al maar ik ben nooit zo into the forums ik reageerde alleen omdat ik wil weten wie wij bent want als je problemen heb met iemand loop naar diegene toe en ga iemand niet zwrat lopen maken ergens anders maar sorry een klein kind denk ik dat erg veel mensen het niet mee eens zullen zijn maar jah als je problemen heb loop gewoon naar me toe en over me mini mouse stem sorry ik kan er niks aan doen dat ik met zo'n stem geboren ben orr is niet mijn schuld blame the parents your time will come |
|
Ik vind het wel jammer dat MMayo per se mensen zwart moet maken. Je hebt een leuke avond gehad of niet, als je ergernissen hebt, dat kan. Maar houd ze dan voor je, en ga ze niet over forums verspreiden zou ik zeggen. Mocht je dit echt nodig vinden... Houd het dan netjes. Met alle respect, maar ik vind het eigenlijk enorm zielig als je iemand moet afkraken met dingen waar ze zelf niets aan kunnen doen. Ik bedoel als je dat al niet face-to-face durft te zeggen en wel op forums krijt wilt das echt zielig. Want wat me ook dwars zit is dat dit niet zomaar een stukje kritiek is, maar gewoon puur iemand afkraken. En als je dat dan nog eens duidelijker moet maken met moord dreigingen: [quote] wat mij betreft hadden ze die ketting over een balk mogen gooien en flink mogen aantrekken. [quote] Dan ben je volgens mij helemaal verkeerd bezig. En voor dit soort dingen is dit forum naar mijn mening niet gemaakt. En dat is (naar mijn mening) helemaal niet het idee en de sfeer die hoort te heersen bij een meesterlijk feest als Aaltjesrock!! |
|
DIT FORUM IS ANDERS OOK NIET GEMAAKT OM RUZIES UIT TE VECHTEN! Tuig. Dat doe je maar ergens anders. Oftewel: vers aangemeld volk dat hier enkel om te ruziën zit: smoelen dicht ajb. Mayo: strafregels schrijven. Ofwel: on topique Bruce Banner |
|
[Off-topic. Toch gewoon doorgaan hè? ] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 07-11-2007 16:07] your time will come |
|
[Off-topic] [Volgende off-topic reactie wordt beloond met een fijne vakantie, zodat je het dan misschien wél begrijpt] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 07-11-2007 16:12] your time will come |
|
Oké on topic verder dan... Tenminste hoop dat dit binnen de topic valt. Er is volgende maand weer een mooie metal avond/middag. Demia komt naar de Underground. En Black Roses staan in het voor programma. Ga voor meer informatie naar www.blackroses.nl, www.u-underground.nl of naar www.demiamusic.com Zie jullie allemaal op 15 december voor demia!!! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |