|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Krijgen wij geld toe als wij deze knurfttroep bekijken? [Dit bericht is gewijzigd door R. op 07-11-2007 16:34] |
|
On topic R. Bedankt. Bruce Banner |
|
[Off-topic. Knok het onderling uit ajb.] [Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 07-11-2007 17:11] |
|
Modereer dan eens beter. Als je overige berichten laat staan krijg je daar ook weer reacties op, logisch. Anyway, nogmaals de weg gemodde vraag.. komt er een review van ZM over Aaltjesrock of was er niemand voor aanwezig? |
|
quote: Ik heb na de latste waarschuwing alle shit toch weggehaald? Doe eens relaxed. Bruce Banner |
|
quote: Ja maar alles ervoor laten staan van bijvoorbeeld black jesus sukkel. Dat lokt reacties uit. Wel van die bullshit laten staan, waar dan niet meer op gereageerd mag worden, haaaaandig. Verder ben ik heel relaxed, alleen hou ik simpelweg niet van halve aanpak. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 07-11-2007 17:28] |
|
heej oke naar iedereen mijn exscusses van vanmiddag en de dagen hiervoor aaltjesrock was erg gezellig n voor underground en noord geldersch metaal erg geslaagd denk ik ook gaan er erge geruchten dat metal visie songfestival weer in underground komt dit is een feest van noord geldersch metaal dus ik denk dat ik dat wel in deze topic mag zetten de bedoeling is dat dat ergens in mei gebeurt de precieze datum kan ik nmiet doorgeven omdat ik niet zeker weet of deze vast staat sorry daarvoor als ik het weet zal ik het zeggen denk misschien leuk voor de mensen om te weten, omdat er vaak wel erg leuke bandjes tussen staan sorry weet eigenlijk neit egt hoe ik een nieuwe topic moet starten hierover vandaar dat ik het hier ook doe las net ander bericht dat dat eigenlijk niet mag sorry verder over aaltjesrock er zijn bijna 10 fusten bier doorheen gegaan dus dat is wel geslaagd. [Dit bericht is gewijzigd door DarkAngel_1988 op 07-11-2007 18:19] your time will come |
|
Naar concerten Klik op nieuw topic Voer de info in op grote witte vlak Typ bij onderwerp in datum, deel van de bands, plaats Klik op topic bekijken Tevreden? Klik op topic posten Tadaa, met logisch nadenken kom je een heel eind. Oja, voor je dit doet.. zie bovenaan het woord zoeken. Klik hierop, typ naam van festival in (bijvoorbeeld aaltjesrock) en kijk of er niet al een topic over bestaat. Zo niet, dan pas verder met bovenstaande. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 07-11-2007 18:41] |
|
het wachten is op de website. maar idd 24 mei is er weer een metalvsie songfestival. daar komt een apart topic voor natuurlijk, maar ik wacht nog ff want ik ben nog bezig met wat zaken daarvoor. ik hoop heel snel met een hele leuke verrassing te komen. iedereen moet lief doen tegen mmayo. ze regeert hevig!!! mmayo, the witch en loekie alledrie super bedankt voor jullie enorme support. op naar occultfest maar weer!!! |
|
By the way: Lainedildo is wel zo'n beetje de meest sexy man op aarde!!! |
|
On topic jij! (en niet liegen) Bruce Banner |
|
quote: Nou metalteacher jij ook bedankt hoor! T was weer donders gezellig! En tot Satanklaas! see you at occultfest! |
|
quote: Haha, lief doen tegen mij ja.. luisteren naar de leraar! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina |