|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hij moest zijn bestelling doorgeven, twee drankjes.. lastig onthouden hoor. |
|
quote: ernstig Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Wrom was jij er niet? Was leuk feestje hoor |
|
ja wel jammer, moest werken tot half 7, dus dat had niet zoveel nut aangezien ik dan bij aankomst alweer de trein terug zou moeten pakken. Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Dat kwam omdat ik de hele tijd 2 bier voor mijzelf had besteld. en dan moet er ineens iemand een cola, ja dan ga je de fout in |
|
quote: Gelukkig greep je snel in, zodat een drama kon worden voorkomen. |
|
Stel je voor had ik weer 2 bier voor mijzelf gehad |
|
Wat een absurd idee. |
|
quote: haha charmant! overigens had de-meneer-van-de-foto het zelf ook uitstekend naar zijn zin, begreep ik zo. |
|
Otto lijkt niet echt op Otto op deze foto |
|
Niet bepaald... Heat of the moment, denk ik dan maar! |
|
ahahah idd lijkt er in de verste verte niet op Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Zo, werkdag weer overleefd! Moe nu! Vond het gezellig gister, mooi feest! Plotseling was het al kwart voor 12, moesten dus snel weg, geen gedag kunnen zeggen tegen wat menschen, sorry! Toffe foto's Mayo Tja, jammer van dat licht... |
|
|
|
Haha Arm meisje, ik dacht.. nog even en ze gaat janken. Oh en deze is ook echt geniaal! Toffe plaatjes Bert! |
|
quote: Thanx. Het was inderdaad lastig schieten met die lichtstralers aan de zijkant. Ook de paarse/blauwe verlichting heeft een paar foto's opgeleverd met hele aparte effecten. Leuk voor een kunstwerk, minder voor metalshots. |
|
Ja het front licht was wel erg slecht alleen maar wat groen en rood. Volgende keer gewoon even een 152 ervoor |
|
Of een 362 |
|
quote: Leugens liza |
|
quote:Nee dan vrijdag: Alleen jammer dat hij zijn Kabouter Lui baard hier al af had |
|
Dat was weer een dolle boel bij aaltjesrock! Wij waren ruim op tijd want de poorten waren nog dicht waardoor we nog een visje konden happen op de markt. Vond Deathrage beter dan paar jaar geleden zelfs ondanks het gemis van een bassist. Wel super dat Henry weer terecht is jongens! De band van de dag was toch Kutschurft, volle bak, dikke pit, heersch! Detonation is altijd goed. Stormlord was beetje over the top maar wel leuk om eens te zien. Verder was het volgens mij best goed bezocht. en de wok to go was echt heerlijk! En mrugly wat goed dat jij in 1 x mijn naam wist! Sander en de rest thanx, ik hoop dat jullie ook tevreden zijn, wij iig wel! see you at occultfest! |
|
quote: Was nog maar na 3 biertjes |
|
Er was veel meer frontlicht beschikbaar. Ik heb dit halverwege de avond ook nog gemeld aan de licht technici. Maar er is simpelweg niks mee gedaan, noujah dan houdt het op he. Het tegenlicht was ook van mijn hand, en naderhand was ik er zelf ook niet echt gelukkig mee. Al met al al vind ik de nieuwe opstelling van het licht niet echt wat daarzo. Voor volgend jaar Aaltjesrock huur ik er wel een paar par 64 barretjes erbij, dan heb je wat meer mogelijkheden. Al met al wel weer een leerzame ervaring. Lichtechnici hebben overigens ontzettend harde gewerkt om alles aan de praat te krijgen. We hadden 8 movingheads, allemaal van Martin, maar ze konden maar per vier onderling communiceren, wat dus veel moeilijkheden opleverde in de bediening. |
|
quote: Maar verder ben je wel tevreden!? see you at occultfest! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |