|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Met naakte mokkels en supersoakers! |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
buuhuuuh dat gezicht en nep tetters |
|
Daar voel je niets van. Ow wacht even, toch wel. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Nee, één oor van mij is al jaren naar de klote. Maar daar gaat het verder niet om, was jij er ook? Ik wel en ik had ballen kippevel op m'n armen! Jeugdsentiment van hier tot het plafond! Ik heb er weinig van gemerkt als hij niet zo goed bij stem was, ik was nl. met elk nummer bezig om m'n stembanden kapot te gillen, omdat ik de teksten aan het mee bléren was, vandaar. Het was namelijk Carnivore. Live. Voor het eerst in Europa. Wat op zich al een ongelofelijk gaaf feit is. Man, man, bijv. bij de mercyful fate/king diamond duo optredens een aantal jaar terug was de king ook niet goed bij stem. Ik ben bij beide optredens geweest. Ik heb er weinig van gemerkt, omdat ik zo enorm uit m'n dak aan het gaan was. Ken je dat? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ik ken het, ja. En ja, ik was inderdaad aanwezig. Overigens sloegen de opmerkingen over petertje geloof ik op het optreden van Typo dit jaar. Carnivore vorig jaar was idd een heerlijk optreden Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ow, euh... Was type o dit jaar op wacken... Ik dacht idd dat het over Carnivore ging, hehe, my bad. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
hmmm hier heb ik wel zien in... Veel beter dan Arnhem Metal Meeting iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
013 bevestigt dit concert voor dinsdag 11 december. Dommelsch Zaal AANVANG 20.00 Zaal open 19.00 entree 25,00 euro / 3,45 euro servicekosten Vvk start op 29 september |
|
Hehe dat vind ik dan toch iets te duur in een al drukke maand. Kan een mod de datum in de titel aanpassen? |
|
Nou, ik ga hier volgende week kaarten voor halen, hehe |
|
quote:Dan ben je 2 dagen te vroeg |
|
you get my point |
|
|
|
Gaaf! Alleen jammer dat dit op een dinsdag is gepland. |
|
nog andere datums bekend? |
|
Dinsdag... “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Nou en, ik ga er van uit dat je dr heen gaat? |
|
Ik denk het wel, ja. Maar toch, dinsdag... “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ja, in het weekend was het mij ook beter uitgekomen, hehe. Ach ja, zolang ze maar spelen. Voorprogramma hoeft van mij niet, laat ze maar gewoon die 2 platen compleet spelen. |
|
+1 Maar ja, er zullen wel weer 3 of 4 bands voor staan, kut is dat. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ja, waarschijnlijk wel. Eens kijken of ik ons er voor aan kan melden, dat zou dan weer wel te gek zijn, maar het zal wel niet, hehe. Het grote voordeel van die voorprogrammas is dat ik me niet enorm hoef te haasten om in Tilburg te komen, hehe |
|
quote: In Nederland iig. niet (op de site staat duidelijk 'enige concert')... We don't take it, we just fake it... |
|
quote: welke site? |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |