|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:idd. Iemand die toevallig langs Utrecht komt of langs Utrecht wil rijden? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Net 4 kaarten gekocht, vol is vol qua auto. Zowiezo kom ik niet echt langs utrecht, natuurlijk. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Nog steeds geen vervoer Iemand interesse Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Goh, wat zouden die nou gaan doen? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
ik heb echt geeeeen idee Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Lies: anders pak je de laatste trein naar Eindhoven. Ik heb hier wel een bank en een ontbijt voor je hoor |
|
quote:mag mutilator dan ook mee? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Van mij gerust. Wordt alleen even passen en meten dan |
|
quote:Gaaf!!!! je hoort tzt nog van me Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: |
|
Volgens de site van 013 staat alleen Raging Speedhorn in het voorprogramma. En om 23.44 gaat er nog een rechtstreekse stoptrein van Tilburg naar Utrecht. Moet geen problemen opleveren normaal gesproken. |
|
quote:hmmm ik dacht dat het later zou zijn afgelopen. We hadden dan niet zo veel zin om na 3 kwart van het optreden weg te moeten. Maar dit schept wel mogelijkheden btw net 2 kaartjes gekocht yeah Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Tijd voor een lijstje: - MetalJan |
|
- MetalJan - Murdering monk +1 [Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 27-11-2007 17:26] |
|
- MetalJan - Murdering monk +1 - Mokka + 2 |
|
quote: MilkMan staat er inmiddels ook bij in het voorprogramma ... Inderdaad klote als je voor het einde weg moet. Al tig keer meegemaakt helaas. |
|
quote:Cool! |
|
- MetalJan - Murdering monk +1 - Mokka + 2 - Wansmaak + 3 “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
- MetalJan + 4 - Murdering monk +1 - Mokka + 2 - Wansmaak + 3 |
|
- MetalJan + 4 - Murdering monk +1 - Mokka + 2 - Wansmaak + 3 - Cadaveria samen met Mutilator Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
kut, moet helaas dit feestje missen in verband met mijn nieuwe werk. Ben pas om 22.00 klaar, dan nog naar killburg, dat ga ik helaas allemaal niet meer redden, KUT! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
mmm misschien dat k ook nog effe kom wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Heb Carnivore op 30 november in Essen gezien (prima te combineren met de Arnhem metal meeting) en het was een aanfluiting! De eerste dag van de tour en Steele was zijn stem al volledig kwijt; hij was sowieso een wandelend lijk en leek erg psychotisch. Het bloederige einde is erg komisch, maar iedereen die Carnivore al in Wacken heeft gezien, blijf vooral thuis! Voor iedereen die Peter Steele nog eens wil zien, grijp je kans voor het te laat is. Hij is werkelijk dead... again. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |