|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
de een had wel in de slaapkamer gelegen met een mohammed Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Race war! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ik heb dus niks gemist..en hou het maar bij hun cds. Fuck the world and fuck you |
|
Cd's? Lp's bedoel je. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
hahaha, ik heb niet eens lp's man... Fuck the world and fuck you |
|
quote: Dan waren het ook geen echte moslims.. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: ghegheghe, maakt niets uit, was de cd's wederom vergeten, kwam erachter toen we bij arnhem in de buurt waren. verders uitsteekbaar vermaakt en wat Cadaveria zei als je er niet met hoge verwachtingen heenging was het gewoon een supergaaf optreden www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Dat is dus de reden dat ik niet gegaan ben. Sinds Wacken dit jaar ben ik volledig afgeknapt op dhr. Steele, wat een blamage was het daar. En ja, het is een andere band, maar de zanger (?) is dezelfde mongool. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote:dat doet niet onder aan het feit dat ik je nu geen knuffel heb kunnen geven Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Pfff...zo eindelijk met het brakke kadaver uit het nest gerold... Lekkere chaos avond gisteren! Ze hadden om ons te verwarren stiekem de 013 verbouwd en de alcohol sloeg harder in dan ik op dat moment besefte; kan me ook maar een stuk of 5 nummers herinneren en vooral die slam pit met een werkelijk spiegelgladde vloer waar ik wel hard onderuit in moést gaan; vandaag merk ik hóe hard dat was... Ook vandaag Jack Daniels & pizza 'gecoverd' Ik vond het supergaaf; de band blijft een legende en het is logisch wat er van iemand overblijft die dik in de 40 is na een sex drugs n rock n roll leven.. Net als bij Massacre blijven de nummers gewoon gaaf. Jammer dat ik me er niet meer van herinner want het was voor mijn gevoel zo voorbij..supergezellig trouwens met alle bekenden weer te zien! Die homoslims waren idd té gay voor woorden maar was al té brak in die nachttrein haha [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 12-12-2007 17:56] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Kwamen pas binnen bij de laatste nummers van Raging Speedhorn, die me niet echt kon bekoren, teveel geschreeuw. Daarna idd dat (irritante) carnavalsdeuntje uit de Efteling. Carnivore vond ik wel oke, heb er nou niet zoveel mee, dit in tegenstelling tot m'n broer en die vrienden waar ik mee was, want die zongen zowat bijna elk nummer mee Voor de rest vond ik het wat aan de korte kant, maargoed, heb wel genoten |
|
quote:daartoe in de trein al een poging gedaan Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ook voor het eerst op een concert de anti-rook politie aan het werk gezien. Ik als niet-roker had er wel vrede mee (stinken je kleren de volgende dag niet zo naar de rook), maar m'n vrienden vonden het ietsjes minder leuk [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 12-12-2007 19:08] |
|
quote:Ik heb gewoon in de zaal gerookt. na wat pintjes verval ik snel in mijn oude gewoonten. Geen last mee gekregen. Je gaat er wel meer door roken hoor, Ik heis nu snel 4 peukies achter elkaar zodat ik geen trek meer krijg tijdens het optreden. Wel gezellig zo die hal. Gister weer wat mensen leren kennen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Heb me goed vermaakt gisteren. Milkman helaas gemist, 2e band kon me niet echt bekoren en Carnivore tja, heb voornamelijk erg moeten lachen. Je moet van de heer Steele hedentendage geen technische hoogstandjes meer verwachten, maar het was gewoon tof om een keer te zien. Verder flink aan de cola gezeten ter voorkoming van een katoorrrr, dat is aardig gelukt |
|
Ik had er meer van verwacht, zeker voor 25 euro. Een halve Male Supremacy, met moeite hebben ze van 21.50 tot 23.15 gespeeld. Peter Steel had erzelf 25 jaar op gewacht zoals hij zei, dan vraag ik me af waarom hij er niets van maakt. Een te grote "'we moeten dan nu maar gaan beginnen houding'". Gelukkig heb ik een aantal livetapes uit de oude periode, waar ze precies klonken zoals het moet. Ik hoef ze nooit meer te zien. |
|
Hierbij nog wat foto's , de rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com Raging Speedhorn Carnivore |
|
|
|
ik vond het best meevallen, had maar 2 minpuntjes: 1. dat wacgten de hele tijd met die irritante efteling tune 2. Steele die z'n teksten van een blaadje af moest lezen maarja, vanavond ga ik weer naar Carnivore maar dan in Belgie |
|
quote: Ik heb ze nu alweer 2 keer gezien in 2 jaar, hehe. Hoe Steele aan z'n gitaarband liep te plukken, alsware hij aan het bassen op het ding. En dat ritueel voordat ze begonnen, is iemand dat opgevallen. roadie brengt 6 flesjes water op de positie van steele, na een paar minuten haalt hij ze weer weg. Na een paar minuten zette hij weer een paar flesjes terug. Na een paar minuten... Dat ging zo even door, totdat er uiteindelijk water én een fles wijn stonden, hehe. Heel weird. Ik heb ook nog livetapes liggen van tours van de 1ste lp, maar daar speelden ze ook veels te langzaam op. En dat in de jaren '80. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
|
|
quote: Tijdrekken, heet dat... We don't take it, we just fake it... |
|
Ik vond het wel komisch. Hoezo tijd rekken, ze begonnen toch gewoon zo ongeveer op tijd, half 10 ofzo? Ah, de eerste video's, ik wist dat ze eraan kwamen. http://www.youtube.com/results?search_query=carnivore+013&search=Search “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |