|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Ja, hier moet ik natuurlijk bij zijn. |
|
quote: Voor mij portomonee maakt het niets uit, ik moet toch rijden |
|
quote:Ik bedoelde meer dat de ticketprijs dan ook hoger geweest was |
|
Dat had ik er wel voor over, hehe |
|
Vanmiddag 5 kaartjes besteld! |
|
quote:Zo kut is dat opzich niet als je het prijs/ entertainment vergelijkt. Een tijdje terug ben ik naar een band geweest (volgens mij MD wat ruim 20 euro kostte maar zonder voorprogramma's.. nou ik voelde me wel een beetje in de aap gelogeerd Binnenkort ff een kaartje halen voor Carnivore @mutilator gaan we ff daten dan? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Daar heb je wel gelijk in, maar toch. Ik wil die andere bands helemaal niet zien, al die herrie aan mijn hoofd. Ja, ik word (ben) oud. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote:ik hoef ze ook niet te zien.. jij wijdt het aan je leeftijd, ik aan het feit dat ik hollander ben Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Hehehe, verrek, ik ben een ouwe hollander. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Lijkt me sterk dat er veel bands mee op tour gaan |
|
quote:dubbel zo erg Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Op een dinsdag..neuh. hoewel het wel een van die ouwe lullen bands is die ik ooit wel eens wil zien hehe. Fuck the world and fuck you |
|
quote: That's me! quote: Ik denk niet dat ze nog 20 keer in Nederland komen, dit kan wel eens de eerste en de laatste keer zijn. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Ik heb ergens gelezen (was dit niet in dat andere Carnivore-topic?) dat tot nu toe alleen Raging Speedhorn mee op tour gaat. |
|
De entreeprijs toont aan dat Peter Steele nog even snel zijn zakken wil vullen. Want zo een grote cultstatus hebben ze nu ook weer niet. Bands als Obituary vragen 17,50 en Iced Earth 20 euro, en die bands hebben meer gepresteerd dan die 2 plaatjes van Carnivore. Zo geweldig is de Jesus Hitler woordspeling ook niet, dan eerder het debuut. |
|
Het debuut heerscht dan ook veel harder. Die cultstus hebben ze in huize Wansmaak wel, hoor. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Niet alleen in huize Wansmaak |
|
zal dit uitverkocht raken? |
|
Wie zal het zeggen, denk wel dat het aardig druk zal worden. Raging Speedhorn staat iig in het voorprogramma, dat staat nu ook op de 013-site. http://www.myspace.com/ragingspeedhorn |
|
quote:bwaahhhh, hoezo dan die ruk band ??? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hun nieuwe cd is eigenlijk behoorlijk goed! Ze hebben volgens mij ook nog maar 1 bandlid over die er bij het vorige album ook bij was. De muziek is in ieder geval wel een stuk beter geworden. |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 07-10-2007 17:29] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |