|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: showtime was 21:30, echter, 21:50 kwam de band pas op, 2 minuten later gingen ze weer weg en om klokslag 22:00 begon de show pas... We don't take it, we just fake it... |
|
quote: dat zal ik eens uitleggen, heb het nl ook gezien de roadie zette er 6 flesjes water neer maar toen hij ze open deed bleek het spa ROOD te zijn dus hij heeft ze weer weggehaald en omgeruild tegen spa BLAUW [Dit bericht is gewijzigd door mokka op 14-12-2007 18:58] |
|
Bwahahaha, het raadsel is opgelost!!! Bedankt! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
damn dat daar uberhaupt iemand op let Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
toevallig gezien hoor |
|
Stephan van thanatos maakte mij erop attent. En dan ga je erop letten, hè. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ha Ha, die roadie was dus nog steeds de sjaak, net als in Essen waar ik geweest ben. Driftig in de weer met 6 flesjes inderdaad en het eerste wat Steele deed toen de show begon was alle 6 flesjes het publiek in werpen (en hard, iedereen die het befaamde Type O pleerollengevecht in Paradiso ooit heeft meegemaakt weet dat ie zeer hard kan werpen!). |
|
Ben in Hasselt naar Carnivore geweest. Zonde van mijn tijd en geld. Zo'n slecht concert had ik al lang niet meer gezien zeg! Carnivore was toch ooit legendarisch geworden vanwege de teksten. Dan is het toch triest als Steele die teksten niet eens meer weet te onthouden. Met z'n standaard en leeslampje erbij, viel me nog mee dat hij geen leesbrilletje op had.... En dan die twee huppelkutten van gitaristen erbij waarvan de stem van die Joey Z totaal niks met Carnivore te maken heeft. Laten we maar niet beginnen over de debiele pakjes en geverfde gezichten..... Weer een reunie die beter achterwege had kunnen blijven! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote: Heb je wel eens foto's gezien van Carnivore in de jaren tachtig? We don't take it, we just fake it... |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina |