|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
9-11 Mei 2008 http://www.rockhard.de/ Immortal is headliner. http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=81784 Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
IMMORTAL CELTIC FROST DIE APOKALYPTISCHEN REITER ENSLAVED VOLBEAT MOONSORROW Hmmmmm, geen reden om daar heen te gaan vooralsnog... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
+1 Fuck the world and fuck you |
|
Aanwezig! Alleen al om de reden dat ik nog nooit naar dit festival ben geweest! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Hey joh, ga eens fietsen!!! |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 30-09-2007 20:26] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Waarschijnlijk aanwezig met Enslaved Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Absoluut aanwezig! Op afgelopen jaar alle edities daar geweest en het is voor mij een van de betere fesitvals op dit moment: kleinschalig terrein en camping, prachtige locatie, goede bands, goede organisatie, camping op 5 min loopafstand, dik uur rijden... Vorig jaar was ik op reis en hadden ze ook geen geweldig programma, dit jaar wordt het weer rocken in der metal-disko!! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Klinkt goed, en leuk begin van het het zomerseizoen. Maar eens over nadenken. |
|
oe daar wil ik heen! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Duidelijk afwezig. |
|
sja weer het bekende rijtje bands. Fuck the world and fuck you |
|
Klopt En nog niet eens bijzonder ook |
|
typisch duits typisch kut |
|
toch jammer dat die festivals altijd op safe willen spelen.wordt het niet eens tijd dat de nieuwe lichting metalbands de tijd krijgt ?zoals CHD, Elexorien enzo.. Fuck the world and fuck you |
|
Ach, geen enkel festival zo triest als Graspop wat dat betreft! |
|
dat is waar. zes jaar achtereen dezelfde bands,bah. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Op Rock Hard? Geloof dat maar niet |
|
Elexorien is anders een goede opener voor een duits festival CHD vind ik er minder passen |
|
En natuurlijk totaal niet realistisch. Eerst maar eens 100 jaar platen uitbrengen en nederlandse podia bespelen voordat je aan zoiets mag gaan denken. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 01-10-2007 17:33] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
blijft ruk anyway. nu zie je constant die ouwe kut bands en mag je hopen dat er een plekje vrijkomt. en ook al vind ik de muziek van beide bands niks dan mag ik toch wel hopen dat het hun goed gaat ? is alleen maar beter voor de nl metal scene. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Hooguit qua grootte Dong Open Air en ook echt niet meer. |
|
quote:Mwa, ik zie zelf liever wat beginnende bands die me verrassen als een stel bands die je elk jaar wel vijf keer kunt ziene n die elke keer te saai voor woorden zijn. Rock hard heeft toch wel volle bak, waarom dan niet eens wat nieuw talent proberen te spotten en die eens in de spotlights zetten? |
|
Of bands die al langer meelopen maar nooit spelen er laten spelen. Het is ook niet voor niets dat ik nooit meer naar festivals ga, altijd weer diezelfde bands. Headliner is steevast Iron Maiden of Slayer. En de rest van de lineup is en voorspelbaar qua keuze en muziek. Maargoed, de metalheads gaan allemaal wel dus zullen het allemaal wel kunnen waarderen. Dan zet ik liever wat frisse muziek op en ga in de tuin een pilsje drinken. Trouwens, ik heb altijd het idee dat festivals vooral een onderonsje is van een aantal grote labels. Celtic Frost, Immortal en Enslaved zijn trouwens best lekkere bands, dat zeker. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 01-10-2007 17:38] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Dat zijn ze al jaren. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |