|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
ik weet de head-liner ook, maar heb beloofd nix te zeggen. Is toch wel een verrassing..voor Roadburn dan. |
|
Ho! Gaafheid! Heenheenheen!!! |
|
Hmm hmm Maybe maybe |
|
Electric wizard is tegek, verder ken ik alleen Church of misery.. Maar ga wel heen denk ik, mooie sfeertje vorige keer, komen hier btw nog namen bij? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
voor drie dagen lijkt me wel. En idd nog geen "echte" headliner ... Laat Crowbar maar komen OF Acid bath reunie *fapfapfap* (ja met een andere bassist) |
|
Of Boris Of SUNN O))) nog een keer, mag ook. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
voor zowel boris OF crowbar OF SUNNO))) alleen al zou ik komen "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Earth (ik wil een fapfap-smiley) Eyehategod Down brr, als zoiets er komt ligt er ene litertje kwak daar |
|
Die drones live zijn echt verslavend... schitterend. Hopelijk heb ik die periode geen tentamens of andere meuk, ff checken en dan ga ik er zeker heen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Hahaha.. dan noem je ook een stel namen. Ik zat zelf ook al aan down tedenken.. leek me niet een ondenkbaar scenario toch?.. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ik heb gehoord dat ze wel weer naar Europa zouden komen, maar nog niks over tijd en plaats Zou ontzettend gaaf zijn. 013 concert staat nog in mijn geheugen |
|
allemaal niet. Alhoewel Sunn O))) altijd nog kan...wanneer zijn ze er niet. Zelf zie ik ISIS nog wel verschijnen. Wellicht Baroness erbij? |
|
quote: Dat zou idd te gek zijn [Dit bericht is gewijzigd door slome op 10-10-2007 22:32] |
|
Het programma begint inmiddels ergens op te lijken. De eerste dag dat de kaartjes te koop zijn ben ik derbij. Vaak genoeg achter het net gevist pvd!! Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
ziet er alweer grappig uit, vooral Kongh |
|
****** wat vet! ik ben er weer bij! Year of no light/Electric Wizard doet het al wel voor mij! church of misery ook btw [Dit bericht is gewijzigd door DrDoom op 13-10-2007 12:47] |
|
quote: +1 Heb vorig jaar alleen de afterburner mee kunnen pikken, was ook een vet feestje btw. Dit jaar idd gelijk de 1e week van de voorverkoop maar achter de kaarten aan vangen en dan maar kijken of er nog mensen mee willen. Edit @ DrDoom: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2702770 kiek uut [Dit bericht is gewijzigd door slome op 13-10-2007 10:58] |
|
hehe ow shit ja die regels hier, blijf het vreemd vinden maar ik zal me in proberen te houden! |
|
quote: Celtic Frost toch.. |
|
Serieus? |
|
quote: Jep. Hello 'burners, we are very excited to announce the LATEST CONFIRMED acts for next years festival: Swiss avantgarde/metal pioneers CELTIC FROST have been confirmed as the main headliner of the 13th annual Roadburn Festival, playing Saturday, April 19th, 2008. |
|
Hmmm .. not my cup of tea |
|
Ok, dat wordt kaarten halen, alleen voor Celtic frost dan. |
|
Celtic Frost op Roadburn, dat past toch niet? (Ik de muziek nauwelijks, maar toch) Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Ik vind het ook een aparte combo, meer het blijft Celtic frost, hehe |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Volgende pagina |