![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
ZATERDAG 17 NOVEMBER 2007 IN POPFRONT: KUTSCHURFT | SO CALLED CELESTE ![]() http://www.kutschurft.nl Deur open: 19:30 uur Aanvang: 21:00 uur Entree: EUR 0,00 ![]() http://www.popfront.nl [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 11-11-2007 23:55] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
Het gaat nu wel door? ![]() ![]() |
|
quote: Ja, als de heren deze keer wel goed in hun agenda's hebben gekeken... ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
Misschien kom ik ook wel, moet nog maar even zien.. ![]() |
|
Waarschijnlijk wel present :D ![]() |
|
Aanwezig mits geen andere spannende bezigheden! ![]() ![]() |
|
quote: Gewoon "aanwezig" dus. Leuk Imke ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
Aan den tap. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Aan de bar. ![]() Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! ![]() |
|
quote: +1 ![]() |
|
quote: Ah, je tapt met me mee? ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! ![]() |
|
Ik tank wel dan ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
quote: +1 ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ah! Mij bedienen. Goede zaak ![]() ![]() |
|
Moet mijn hoofd ook maar weer es laten zien daar Only 2 things in life are certain, death and taxes. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
geen voorprogramma??? wil graag weten hoe laat kutschurft gaat optreden (21:00 uur lijkt me stug). Wellicht kom ik dan ook nog effe als de opnames met EMOTIE willen vlotten. ![]() |
|
Als er een voorprogramma komt, dan wordt dat onder andere hier bekend gemaakt. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
Rotten Sound als voorprogramma zou leuk zijn. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Ja, dat lijkt mij een goed plan.. ![]() ![]() |
|
quote: Betaal jij ze? ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
Nah. ![]() ZPF heeft geld zat toch? ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: mooi. da's alvast 1 antwoord op m'n vraag. hoe laat gaat kutschurft beginnen? ![]() |
|
Ik weet wel een leuk trio als voorprogramma! Ray en Erik accoustic en Imke an de zang [Dit bericht is gewijzigd door LLphotograph op 31-10-2007 21:01] ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |