|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
ZATERDAG 17 NOVEMBER 2007 IN POPFRONT: KUTSCHURFT | SO CALLED CELESTE http://www.kutschurft.nl Deur open: 19:30 uur Aanvang: 21:00 uur Entree: EUR 0,00 http://www.popfront.nl [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 11-11-2007 23:55] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Het gaat nu wel door? |
|
quote: Ja, als de heren deze keer wel goed in hun agenda's hebben gekeken... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Misschien kom ik ook wel, moet nog maar even zien.. |
|
Waarschijnlijk wel present :D |
|
Aanwezig mits geen andere spannende bezigheden! |
|
quote: Gewoon "aanwezig" dus. Leuk Imke "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Aan den tap. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Aan de bar. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: +1 |
|
quote: Ah, je tapt met me mee? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Altijd schatje! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Ik tank wel dan "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: +1 |
|
quote: Ah! Mij bedienen. Goede zaak |
|
Moet mijn hoofd ook maar weer es laten zien daar Only 2 things in life are certain, death and taxes. |
|
iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
geen voorprogramma??? wil graag weten hoe laat kutschurft gaat optreden (21:00 uur lijkt me stug). Wellicht kom ik dan ook nog effe als de opnames met EMOTIE willen vlotten. |
|
Als er een voorprogramma komt, dan wordt dat onder andere hier bekend gemaakt. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Rotten Sound als voorprogramma zou leuk zijn. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Ja, dat lijkt mij een goed plan.. |
|
quote: Betaal jij ze? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Nah. ZPF heeft geld zat toch? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: mooi. da's alvast 1 antwoord op m'n vraag. hoe laat gaat kutschurft beginnen? |
|
Ik weet wel een leuk trio als voorprogramma! Ray en Erik accoustic en Imke an de zang [Dit bericht is gewijzigd door LLphotograph op 31-10-2007 21:01] |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Volgende pagina |