|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
plbrrr No meat is sweater |
|
fideladee Trieste gast |
|
hatsaa No meat is sweater |
|
Ik vind Houwitser gaaf!! Dead things grow from deep inside... |
|
dat is je goed recht! No meat is sweater |
|
quote: Nou, mooi ook! Trieste gast |
|
ik heb ze 1 keer zien spelen en dat was gewoon supergaaf Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
unholy orgasm http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
nog wachten tot oktober... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
oktober? Je moeder. |
|
Houwitser heerscht ... Death but not buried is een NL death klassieker |
|
quote: maar de rest van de cds vind ik al een stuk minder goed!! heb ze 1 keer live gezien op stonehenge!!! dat was vet heersch!! jammer dat hun optreden toen niet door ging op bosrock metalnight! |
|
Heb ze 1x live gezien ... vond het toch niet super .. had me er meer van voorgesteld |
|
jahaaa, houwitser is echt beuken! Ouwe spul is toch iets beter, maar toch zeker leuk om een keer live te zien! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
heb een tijdje geleden Embrace damnation gekocht, wel een leuk schijfje voor af en toe en om op te drinken maar het gaat snel vervelen... No meat is sweater |
|
SixtynineHER Hakkuh |
|
dus dát betekent het! No meat is sweater |
|
Altijd fijn dat iemand als RuckDaPrutser dat even uitlegt |
|
Eikeltje. [Dit bericht is gewijzigd door RdP op 22-05-2003 2:06] Hakkuh |
|
[Dit bericht is gewijzigd door RdP op 22-05-2003 1:58] Hakkuh |
|
YEAH! Death.. Not Burried |
|
heeft iemand mischien een link waar ik wat mp3tjes van ze kan downloaden? |
|
Houwitser vind ik erg gaaf! Ik heb die cd Embrace damnation. Word na een tijdje wel een beetje hetzelfde. Live waren ze ook erg tof. Jammer dat een paar gasten het optreden verpesten door de bivakmuts van de zanger af te trekken, beetje triest... Ik vind het veel beter dan Sinister, ook live. Van Sinister vind ik het wel heel tof dat ze een vrouwelijke grunter hebben. blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
Out October 6th on Osmose Productions HOUWITSER-DAMAGE ASSESSMENT You can not escape the BRUTALITY www.houwitser.com www.osmoseproductions.com Oud Vuil. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |