|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Lock up rules trouwens. De troonopvolgers van Terrorizer. |
|
Ik weet het. Hoewel... Volgens mij ben ik het alweer vergeten. Oud Vuil. |
|
quote: Wat, Mentation ??? |
|
Van Houwitser heb ik Damage Assessment liggen. Smakelijk? Joah, opzich gaat het wel maar zoals al vele malen in dit topic vermeld niet erg vernieuwend binnen het genre, eerder gekopieerd eigenlijk. De grunts moest ik een beetje aan wennen, verder niet verbazend strak, niet apart en de vele, en ik herhaal, de vele 'oorlogs-fragmenten' op dit album vindt ik ronduit storent. Maargoed, om zo af en toe is te luisteren kan het er mee door. [Dit bericht is gewijzigd door No Nonsense op 15-07-2004 0:06] The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Damage is super. Alleen Houwitser is door Osmose gedropt |
|
Het komt wel weer goed met Houwitser, hoop ik. Die oorlogsfragmenten zijn idd hoogst irritant, de slagpartijen zijn gewldig, wat een gitaarwerk. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 21-07-2004 17:17] Oud Vuil. |
|
Stond ook al op de frontpage. Dit jpgtje kreeg ik van theo, bassist van Houwitser. Jammer. Oud Vuil. |
|
ja is toch jammer, houwitser was wel een aardige band "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Mwah, vond eigenlijk niets boeiend aan houwitser, het beukte wel, maar echt speciaal en boven het gemiddelde "wij maken harde brute muziek"-bandje kwam het nou ook weer niet uit. Pfft, pas als Maiden uit elkaar gaat, zal ik rouwen. Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
Heel jammer |
|
Ik hád eigenlijk nog wel een laatste cd verwacht, met een andere drummer. Oud Vuil. |
|
Oud Vuil. |
|
Beteje dom dat ze zo happen op een reactie van Faust, de metalmongool. |
|
Ik ken nu een paar nummers van No Face Slave. Duidelijk voortgezet vanuit de laatste (en overigens vet gave) Houwitser CD, echter wat beter uitgesponnen nummers. Het doet me denken aan "Hate", maar dan een stuk harder. Hulde aan Alex ! Ik ben benieuwd wat de antihouwitserzeurders hiervan vinden ! |
|
Weet iemand uit welk film de introsample van Death But Not Buried komt? |
|
Niemand? |
|
Ik kan het even via de meel aan een ex-lid vragen. |
|
quote: en ? Kirkjur Skola Brenna --- http://www.xs4all.nl/~kmachine/ http://www.urdland.com http://twitter.com/gavinspearhead |
|
Volgens mij was ik het vergeten, ik meel wel ff, al is hij volgens mij wel op vakantie. Met een beetje mazzel gaat het echter niet weer 2 jaar duren. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 17-08-2007 14:16] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
ze zijn overgens weer aan t beginnen hah... hetzij met een andere basist en een andere dreumert In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Ja, ik had het ook vernomen, ja. Afwachten wat het gaat opleveren. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
nou gewoon wat je al van te voren weet rotterdamdeath metal met smapels uit horeurflims... saai als de kanker maar op zich wel redelijk bruut. wel redelijke twijfel of dit veel gaat toevoegen... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Tering... “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Death But Not Buried is anders wel geniaal! headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |